Capitolul 33

20.7K 1.2K 167
                                    


Fight


          Oare ce a fost în capul meu când am fost de acord sa fac prostia asta... vă spun eu: Nimic ! Nu a fost nimic. După ce am fost târâtă prin trei cluburi diferite pentru că fetelor nu le plăcea ori muzica, ori cum arată Dj ori mai știu eu ce, am stabilit să ne întoarcem înapoi unde ar trebui să fim de prima dată. Emma ne-a părăsit în momentul în care am decis să ne întoarcem în primul club scuzându-se că mâine dimineață pleacă împreună cu părinții și probabil nu o să reușească să se trezească la timp. Am încercat și eu să merg cu ea, dar Ali mi-a ținut un discurs de toată frumusețea și acum iată-ne în taxiul în drum spre locul în care probabil urmează să îmi scriu decesul.

           Cobor din taxi odată cu cele trei nebune și ne îndreptăm spre intrarea în club. Cei trei bodyguard de la intrare sau mai bine spus cele trei gorile de la intrare ne privesc încruntați, dar ne lasă să trecem fără vreun comentariu. Odată ce cele două uși mari ale clubului au fost deschise mirosul predominant de alcool își face și el apariția, iar muzica asurzitoare răsună în boxele mari aflate în fiecare colț al încăperii. 

          Le urmez pe fete fără să spun ceva și odată ce ajungem în dreptul barului, cele trei sar pe un băiat. Bănuiesc că e vărul Mayei, altfel nu văd nici o explicație pentru care ar sării pe un străin. Îi privesc pe cei patru cum se îmbrățișează și aștept să plecăm odată de aici. Știu că doar acum am ajuns, dar după experiența avută cu ceva timp în urmă nu sunt o fană prea mare a cluburilor.

—Iar tu ești?

         Îmi ridic buimacă capul din pământ pentru a mă asigura că nu cu mine vorbea. Spre uimirea mea, în fața mea stătea același băiat pe care îl îmbrățișau prietenele mele cu puțin timp în urmă. Își trece o mână prin păr răvășindu-l mai tare în timp ce mă privește întrebător.

— Kate, răspund într-un final.

— Iubita lui Adam, completează Ali rânjind și deja simt cum obrajii mei încep să se înroșească.

—De ce toți ți neapărat să specifici asta? Întreb în timp ce îmi privesc prietena urât.

—Adam are iubită? Întreabă din nou blondul mai mult amuzat.

—Stă chiar în fața ta, așa că nici să nu te gândești să încerci să faci ceva.

         Blondul își dă ochii peste cap apoi îmi spune:

—Nick, încântat.

         Îi ofer băiatului un zâmbet, iar apoi merg împreuna cu cele trei fete și Nick spre una dintre mesele rezervate. Mă trântesc de-a dreptul pe canapeaua mare și îmi scot telefonul din micuțul plic aflat în mâna mea. După ce îl deblochez privesc cu gura deschisă numărul de apele... 19 de la Adam și 5 de la Eliot. Mă întorc speriată spre Ali și îi arăt telefonul.

—Acum sunt sigură că am dat de naiba.

         Ali mă privește amuzată, iar apoi fără niciun avertisment îmi închide telefonul.

— Ali! Țip deja enervată. Te porți ca un copil mic!

—Nu e adevărat! Tu faci asta. Nu pot să cred că ție frică de ei.

—Nu mie frică de ei, protestez. Nu vreau să mă cert cu ei pentru că voi mați târât aici.

—Acum chiar ești ca un copil mic. Nici eu nu vreau să mă cert cu ei. Nu o să se supere din atâta lucru.

Băiatul din vecini *Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum