🌙40🌙

225 11 2
                                    

Netrvalo to dlouho a opatrně jsme proklouzli do zakázané části města. Prošli jsme opět těmi spletitými uličkami až k té poslední. Opět tam stál ten chlap. Když nás uviděl, zamručel.
Chlap: Nikdo nesmí dovnitř. 
Tywall: Jsme členové a ty to moc dobře víš, takže jestli nechceš problém, pusť nás dovnitř. 
Přeměřil si nás pohledem, ale nakonec nás pustil dokonce bez hesla. Byla tu opět tma jak v pytli. Jakmile jsme přišli ke dveřím do sálu, Tywall se na mě otočil.
Tywall: Sorin, nemluv o Astře. Všichni ji měli rádi a zasáhla je jak její zrada, tak její smrt.
Kývla jsem, i když to nemohl vidět. Opatrně otevřel dveře a mohli jsme jít dovnitř. Upoutali jsme pozornost všech. Dopředu vyšel Martin. Byl celý červený a měl kruhy pod očima. Chodil tak divně, motal se. Asi se opíjel poslední dny.
Martin: Tywalle! Vííítejte.
Zasmál se. Ostatní si opět hleděli svého. Společně s Tywallem jsem přišla až k Martinovi, který se na Tywalla nalepil.
Martin: Mám tě moc moc rááád.
Zakřenil se.
Tywall: Martine, jsi opilý, musíš se vyspat.
On zakroutil hlavou a odstrčil Tywalla od sebe.
Martin: Když zavřu oči, vidím ji. Nepůjdu už nikdy spát.
Sorin: Když nebudeš spát, tak buď omdlíš, nebo budeš tak vyčerpaný, že zemřeš. Prosím, pojď si aspoň lehnout.

Opět zakroutil hlavou.
Sorin: Jsi oslabený od útoku Urena, musíš spát, tvé tělo to potřebuje.
Martin: Potřebuje to, co já řeknu. 

Ruply mi nervy. Chytila jsem ho a kouzlem ho uspala. Pak jsem vyčarovala postel a položila ho do ní.
Sorin: A je to. Brnkačka.
Tywall se usmál.
Tywall: Díky, Sorin. Nechtěl jsem ho nutit, ale tak bude to lepší.
Kývla jsem. Nutně potřeboval spát, i když bude mít noční můry. Musí se přes to přenést, ať je to sebetěžší. Ostatní Děti noci tančily na ploužák. Tywall mi nabídnul ruku. Nervózně jsem se zasmála.
Sorin: Já netančím.
Tywall: Vážně? Tehdy v noci to tak nevypadalo.

Srdce mi začalo rychleji bušit.
Sorin: Zůstanu tu.
Najednou mě k sobě kouzlem přitáhnul.
Tywall: Jdeme.
Přitáhnul mě k ostatním. Tam mě postavil proti sobě a dal mi ruce kolem pasu. Zčervenala jsem.
Tywall: Svoje ruce mi dej na ramena a pak se jen kývej ze strany na stranu. Nepřemýšlej, tělo tě povede samo.
Udělala jsem, co řekl. Pak začala hrát nějaká hudba. 

Byla jsem hrozně nervózní a pořád se dívala na nohy. Tywall jednu ruku sejmul z mého pasu a bradu mi pozvednul nahoru.
Tywall: Dívej se jen do mých očí. Nikam jinam. Uvolni se.
Pak ji dal zpět. Jeho oči byly tak... Uklidňující. Klidné stříbrné moře. Svaly se mi povolily a já se nechala unášet hudbou. Kývali jsme se ze strany na stranu. Cítila jsem se jako v nebi. Tywall se na mě usmíval. 
Tywall: Jsi tak krásná.
Zčervenala jsem.
Sorin: Ne tak krásná, jako ty.
Tywall: Já jsem Luňan.

Sorin: To, jak jsi jiný, je na tobě tak nádherné.
Vypadal překvapeně, ale pak se zase usmál. Vedle nás přišla nějaká holka. Podala mi mikrofon.
Holka: Běžte zpívat.
Mikrofon jsem dala mezi nás.
Tywall: Say something, I'm giving up on you. 'll be the one, if you want me to.
Usmál se tak zářivě. Byl šťastný a já taky. Neexistovala žádná Lyra, žádný Uren, žádní jiní lidé. Jen my dva.
Tywall: Anywhere, I would've followed you. Say something, I'm giving up on you.
Pak jsme začali zpívat spolu.
Sorin + Tywall: And I am feeling so small. It was over my head. I know nothing at all.
Zpívala jsem jako nikdy. Plná pocitů.
Sorin + Tywall: And I will stumble and fall. I'm still learning to love. Just starting to crawl.
Nemusela jsem se snažit, šlo to samo.
Sorin + Tywall: Say something, I'm giving up on you. I'm sorry that I couldn't get to you. Anywhere, I would've followed you. Say something, I'm giving up on you.
Měla jsem Tywalla opravdu ráda. A teď se to projevovalo. Nedokázala jsem myslet na nic jiného. Jen na to, jak jsme spolu a smějeme se. Na ty krásné zážitky, co už nezmizí.
Sorin + Tywall: And I will swallow my pride. You're the one that I love. And I'm saying goodbye.
Při slově láska jsme oba zčervenali. Opravdu je mezi námi láska? Začala jsem být nejistá.
Sorin + Tywall: Say something, I'm giving up on you. And I'm sorry that I couldn't get to you. And anywhere, I would have followed you.
Dívali jsme se sobě do očí. Měla jsem takový strach. Ta nejistota mě užírala.
Sorin + Tywall: Ooh, ooh say something, I'm giving up on you.
Pomalu se ke mně nahýbal.
Sorin + Tywall: Say something, I'm giving up on you.
Byl skoro u mě.
Sorin + Tywall: Say something.
V poslední chvíli jsem uhnula. Všichni tleskali. Já se vymanila z jeho sevření a co nejrychleji se prodrala ven. Láska. Vždyť já nevím, co to je. A vůbec nevím, co je mezi námi. Honem jsem vyběhla schody a co nejrychleji opustila budovu. Šla jsem pryč. Dveře se otevřely a já slyšela těžké kroky za mnou. Tywall, samozřejmě... 
Tywall: Sorin!
Sorin: Potřebuju být na chvíli sama.

Nervózně jsem si prohrábla vlasy. Nechci s ním mluvit, je to moc čerstvé. 
Tywall: Sorin, prosím, stůj!
Otočila jsem se na něj.
Tywall: Co se děje?
Sorin: Potřebuju být sama, jasné? Za chvíli přijdu, jen mě nech vydechnout.

Tywall se ale nenechal ukecat.
Tywall: Po té druhé sloce se něco stalo. Co? 
Sorin: Nech to být! 

Naštvaně se přiblížil.
Tywall: Nenechám, něco se děje.
Sorin: Proč to prostě nemůžeš nechat být?

Odstoupila jsem od něj naštvaně.
Tywall: Proč asi? Starám se o tebe, záleží mi na tobě. Sorin, prosím.
Díval se na mě jako smutné štěně. Samozřejmě, že jsem mu neodolala.
Sorin: Fajn. Slyšel jsi, o čem to bylo? Poslouchal jsi text? Pak to pochopíš.
Tywall: Bylo to kvůli tomu jednomu slovu, že?
Sorin: Ano. Já jsem tak zmatená. Tywalle, nevím, co to je láska, nevím, jak ji poznat. A teď mám o ní zpívat? S tebou?

Tywall se zachmuřil.
Tywall: To s tebou mělo naznačovat, co jsem?
Sorin: Ne! Jen... Je to všechno tak zamotané. Do toho přišla Lyra...

Dal mi prst na pusu.
Tywall: Lyru nechci. Nikdy. Dejme tomu čas a sami uvidíme, co se stane. Budu tu vždycky pro tebe.
Obejmul mě. Po chvíli šoku jsem mu to vrátila.
Sorin: Pojďme domů.
Tywall kývnul a přenesl nás. Tam čekala Lyra. Nevypadala zrovna potěšeně.


Ahoj, stihla jsem tooo. Snad jste spokojení :3. Určitě mi dejte zase vědět, co si myslíte. Další kapitola vyjde nejspíš zítra večer nebo pozítří. Uvidím.
Tak ahoj příště...







VikisekCZ

Prokletí Luny [DOKONČENO, PROBÍHÁ KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat