🌙33🌙

214 11 0
                                    

Sorin
Nic nedělání mě štvalo. Po světě se rozneslo, co se tu děje a taky už pár lidí zemřelo. Uren bude určitě silnější. Seděla jsem v pokoji a dívala se do zdi. Jak ho mám porazit? Je rychlý, silný a nic ho nepřekvapí. Někdo vešel. Otočila jsem se a stanula jsem tváří v tvář Tywallovi.
Tywall: Co děláš?
Sorin: Přemýšlím. Musím najít způsob, jak ho porazit.

Tywall se posadil vedle mě na postel.
Tywall: Musíš zvětšit svou sílu. Musíme trénovat. Naučit tě novým věcem.
Kývla jsem. Měla bych trénovat. Tywall mě zvednul a společně jsme šli ven. Tam si stoupnul proti mě.
Tywall: Když je tvůj protivník větší nebo silnější, musíš ho předvídat. Bude využívat jeho sílu a přestane myslet. To obrátíš proti němu.
Kývla jsem. Tywall zaútočil. Sledovala jsem jeho pohyby a oči. Směřoval na moje pravé rameno. Uhla jsem a pak ho praštila do zad. Otočil se a usmál se.
Tywall: Dobře. Teď zaútoč ty.
Vybrala jsem si jeho nohy. Rozeběhla jsem se a pak nečekaně sklouzla, abych mu je podrazila. On to ale čekal a vznesl se do vzduchu.
Tywall: Tak jak tobě moje oči prozradily, kam mířím, tak mi teď tvoje oči řekly, co chceš udělat. Nedívej se tam, kam útočíš, i když je to těžké.
Snesl se na zem a já zaútočila znovu. Zamířím znova na nohy, nebude to čekat. Rozeběhla jsem se a dívala se mu pořád do očí. Připravil se k obraně. A v poslední desítce centimetrů jsem sklouzla, podrazila mu nohy a přehodila ho přes sebe. Samozřejmě, pomocí magie. Tywall se zvednul a vyplivnul špínu.
Tywall: To bylo hodně dobrý.
Usmála jsem se.
Tywall: Ale protivník nemusí být jen fyzicky silný, ale i magicky.
Vznesl se a začal po mě střílet různá kouzla. Vyhýbala jsem se co nejvíc a zbytek jsem vykryla štítem. Poslední kouzlo jsem chytila do rukou. Skoro nešlo zastavit. Zařvala jsem. Začala jsem ho měnit na své kouzlo. Ze stříbrné se pomalu stávala zlatá. Koule v mojí ruce se začala zvětšovat. Dala jsem ji nad hlavu a pak vystřelila na Tywalla. Ten se nevyhnul a spadnul na zem. Lekla jsme se. Co nejrychleji jsem k němu přiběhla.
Sorin: Jsi v pořádku? Neublížila jsem ti??
Tywall se zasmál.
Tywall: To je dobrý, Sorin. Vyléčím se. 
Zanedlouho vstal.
Tywall: Musím uznat, že jsi mě překvapila. Nečekal jsem, že to chytneš a prostě proti mě obrátíš. Bylo to celkem silné kouzlo.
Usmála jsem se.
Sorin: Podcenil jsi mě.
Tywall: Asi ano. Už zase.
Usmála jsem se a pohladila ho po tváři. Pak jsem se ale zachmuřila. Kde asi Uren je?
Tywall: Co se děje?
Otočila jsem se k němu zády.
Sorin: Kolik lidí už asi umřelo kvůli tomu, že jsem ho nezabila už včera?
Tywall: Sorin...
Sorin: Kolik?
Tywall začal kouzlit a pak se před námi objevilo číslo 20.
Sorin: Dvacet... Dvacet nevinných životů. Určitě už je silnější, než já. Už ho nezabiju, nezvládnu to. Luna mě bude nenávidět, všichni mě budou nenávidět.
Tywall mě obejmul.
Tywall: Nikdo na tebe nebude naštvaný, protože ty to zvládneš. Nikdy nebude silnější, než ty, pokud budeš věřit.
Usmála jsem se. Pořád tu bude pro mě. Podívala jsem se mu do očí. Nahnul se opatrně ke mně. Když od sebe naše rty byly snad jen milimetr, ozvala se hlasitá rána. Přímo před námi přistál na zem Uren. Okamžitě jsem Tywalla pustila a napnula svaly. Byla jsem připravená se bránit. On se na mě jen díval. Kolem očí měl vystouplé šedé žíly. Vypadal daleko silnější.
Uren: Omlouvám se, že vyrušuji v tak... Romantické chvíli.
Ušklíbl se. Zavrčela jsem na něj. Jestli se špatně pohne, zničím ho. Nesmí Tywallovi ublížit.
Uren: Sleduji vás už nějakou dobu a musím uznat, že máte k sobě celkem blízko. Škoda jen, že to zanedlouho vyprší, až se najde jejich zachránkyně. A já myslím, že to dlouho trvat nebude.
Sorin: Přestaň s těmito řečmi! Co tu chceš? Tady je naše teritorium. A tady tě můžeme lehce zničit.
Uren se zasmál a podíval se na mě.
Uren: Zlatíčko, tady na téhle půdě jsem chodil dřív, než jste se vy dva narodili. Tywall je z mého rodu, jeho skrýš byla má. Bohužel je začarovaná, takže ji nenajdu. Ale...
Pomalu se k nám blížil. V rukou jsem začala hromadit magii.
Uren: Tady jsem žil několik stovek let. Znám každý kout. Každou prasklinu. Tak se přestaňte schovávat. Pojď se mnou Sorin a lidi ušetřím, když mi zajistíš vládu.
Zavrčela jsem.
Sorin: Ze všech tvorů na světě, tobě tohle budu věřit nejmíň! Jsi čiré zlo, nechceš lidi šetřit, chceš je zničit.
Uren se podíval do země.
Uren: Když to vidíš takhle... Fajn.
Pak opět zvedl pohled.
Uren: Doufám, že někdo hlídá vaše milované děti noci...
A najednou zmizel. Chvíli mi to nedocházelo. A pak jsem si to uvědomila. Společně jsme se rozeběhli. Tywall mě zvednul do vzduchu a já nás přenesla na náměstí. Tam jsem měla před očima peklo. Na zemi leželo několik mrtvol jak dětí noci, tak nějakých dospělých. Mezi těmito těly byly i děti. Krev ve mě začala vřít. Tohle bude válka. Uren zrovna někoho držel ve vzduchu za krk. Jakmile jsem poznala, o koho se jednalo, zastavilo se mi srdce.
Tywall: MARTINE!
Zakřičel. Uren se na nás otočil a ďábelsky se zasmál. Pak z Martina začal vysávat život. Rozhlédla jsem se. Uviděla jsem svůj odrazový můstek. Uren se nesoustředí teď na mě, mám šanci. Rozeběhla jsem se a po plechu ležícím na autě jsem se rozeběhla. Pak jsem se kouzlem odrazila. Vytáhla jsem dýku a zabodla ji do jeho ramene. Zařval. Martina pustil a dole ho chytil Tywall. Vytáhla jsem dýku. Měl hodně hlubokou ránu. Najednou se na mě otočil. Rána se zahojila. Co to sakra... Pak mě chytil a mrštil se mnou o zem. Naštěstí těsně před dopadem mě zachytila měsíční magie. Tywall. Zvedla jsem se a otočila se na Urena, který se smál.
Uren: Vážně si myslíš, že mě tou hračkou zastavíš? Jsem mocnější, než Luna! Měsíční stříbro mě nezastaví!
Začal se smát. Nad námi se zformovala bouře. Všude panoval chaos a panika. Martin ztěžka dýchal. Odněkud se zjevila Luna a přiběhla k Martinovi a k jejímu bratrovi. Podívala jsem se na ně.
Tywall: Sorin, nedělej to!
Sorin: Musím.

Dýku jsem si prohlédla. Musím ho zastavit ať s ní, nebo bez. Rozpustila jsem si vlasy, které hned zavlály ve větru. Pak jsem se rozešla k Urenovi, který se mezitím snesl na zem. Nechť započne válka...


Ahooj, stihla jsem další kapitolu. Snad se vám líbí :3. Na profilu jsem přidala zprávu, tak se určitě podívejte. Další kapitola nejspíš vyjde zítra.
Tak ahoj příště...






VikisekCZ

Prokletí Luny [DOKONČENO, PROBÍHÁ KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat