🌙15🌙

395 22 0
                                    

Sorin
Uběhly snad tři dny a Tywall se neukázal. Měla jsem o něj strach. Najednou jsem uslyšela povědomé šustění křídel. Ať už se předtím stalo cokoliv, rozeběhla jsem se ke vchodu. Tywall sotva přistál a já se mu hned vrhla kolem krku. Nečekal to, celý ztuhnul. Nakonec mi objetí oplatil.
Sorin: Kde jsi byl?
Zeptala jsem se ho potichu. Odtáhnul se a zadíval se mi do očí.
Tywall: Uklidnit jednu starou paní, která měla o tebe veliký strach.
Prudce jsem se odtáhla.
Sorin: Cože???
Tywall se na mě zadíval s jakousi úctou a někde pod ní jsem zahlédla i jakousi lásku. 
Tywall: Letěl jsem za tvojí babičkou. 
Sorin: Proč? Cos jí udělal??

Tywall se zasmál.
Tywall: Poslouchala jsi vůbec? Uklidnil jsem ji. Nemohl jsem tomu uvěřit. Nebála se. Jediné, co chtěla vědět, bylo, jestli jsi v pořádku. A to jsem jí taky řekl.
Oddechla jsem si. Celý rozhovor poslouchali všichni vězni. Některé jsem tu ještě ani neviděla. Dopředu vyšla Luna.
Luna: Riskoval jsi hodně.
Tywall: Byla noc a ona nás navíc už jednou viděla. Ví, že existujeme.

Luna kývla a zadívala se na něj s otázkou. Tywall lehce zakroutil hlavou. O co šlo?
Sorin: Co mi vy dva tajíte?
Luna: Nic. Tywalle, příště už neriskuj, prosím.

Bylo to tak zvláštní. Všichni odešli, včetně Tywalla. Jen já zůstala stát. Něco mi tu nehrálo. Tywall s Lunou to určitě naplánovali. Něco od mojí babičky chtěli. Ale co? Souvisí to se mnou? S mojí mocí? Pomalu jsem odešla do pokoje. Na zemi leželo nějaké jídlo, ale hlad mě přešel. Chci znát pravdu...

Wixy
Nemohla jsem uvěřit tomu, co mi ostatní vyprávěli. Já sama jsem nešla na Luňana zaútočit, ale Hannah ano. 
Wixy: To není možné! Naše Sorin umí čarovat?
Hannah: Mělas to vidět. První za Tywallem přišla ta jeho sestra, která má být mrtvá. Jejich moc nás nedokázala odrazit. Najednou se objevila Sorin, ozářilo nás slunce a byli jsme tu. Musí mít sluneční magii.
Wixy: Je to neskutečné.
Hannah: Po tom, co jsme zažili tady, věřím už i v jednorožce.
Mers chtěl zopakovat útok, ale ostatní už si tak jistí nebyli. Vypadalo to, že Sorin je s Tywallem na jedné lodi. Proč? Copak... Ne. To není možné, to by se jí nepodobalo.
Hannah: Možná Tywall Sorin zhypnotizoval. Třeba nás vážně potřebuje.
Wixy: A nebo je tam dobrovolně. Jen jeden člověk zná odpověď. A to ta, co ji vychovala.
Hannah: Babička.

Wixy: Znám její číslo, zavolám jí.
Kývly jsme a já začala vytáčet. Po chvíli mi to zvedla.
Babička: Ano?
Jako bych zaslechla za oknem nějaký zvuk. Podívala jsem se, ale nic tam nebylo.
Wixy: Tady Wixy, kamarádka Sorin. Chci se vás na něco zeptat.
V jejím hlase se objevila nervozita.
Babička: Ptej se, drahoušku.
Wixy: Je Sorin jako ti dva Luňani? 
Babička: Nechápu, o čem to mluvíš.

Lhala.
Wixy: Sorin umí čarovat. Viděla to celá třída.
Babička si povzdychla. 
Babička: Vím jen, že čarovat umí. Nechte mě i ji být.
A típnula to. Hannah se v očích objevila jiskra.
Hannah: Mohlo by to být opravdu tak, jak si myslím?
Wixy: Ano. Ale nejsem si jistá. Musíme tomu přijít na kloub. Zkusme Merse nalákat, že půjdeme s ním. Tywall ho přemůže, objeví se Sorin a prostě se jí zeptáme.
Hannah zakroutila hlavou.
Hannah: Nebuď blázen. Musíme počkat. Ono se to ukáže. Jdeme teď přeci do města.
Posmutněla jsem.
Wixy: Máš pravdu.
A tak jsem šla. Co jiného mi taky zbylo...

Sorin
Vzbudilo mě pohlazení po tváři. Otevřela jsem oči. Byl to Tywall.
Sorin: Nech mě, nepotřebuju zase slyšet, že jsem kamarádka.
Chtěla jsem se otočit, ale on si mě přitáhnul a políbil. Když se odtáhnul, jeho oči zářily štěstím.
Tywall: Nejsi. Nechci, abys byla jenom kamarádka.
Bylo vidět, že se bál tu větu vyslovit.
Sorin: Mám z toho trochu strach. Neber to zle, ale nikdy jsem to nezkoušela.
Tywall mi neodpověděl a něžně mě políbil. Celá jsem se třásla studem. V podbříšku mi explodovalo tisíce pocitů. Bylo to neuvěřitelné. Že prý motýlci. Tohle bylo jako kdyby mě někdo napojil na proud a pouštěl do mě tisíce voltů.
Tywall: Wixy a Hannah volali tvojí babičce. Chtějí zjistit, co jsi zač.
Tentokrát jsem se otřásla strachem. Tywall mě objal a začal utěšovat.
Tywall: Ochráním tě před všemi a před vším, Sorin. Neboj se. 
Kývla jsem. On se odtáhl a utřel mi něžně slzy.
Tywall: A než se sama dozvíš, co jsi, můžeme trénovat tvoji sílu. Je velká a dravá, potřebuje usměrnit, nebo tě ovládne ona sama.
Přikývla jsem. Jediný, kdo se mnou kdy trénoval, byla babička. A ta trénovala schovávání síly. Tywall mi začal říkat nějakou teorii o magii. Včetně toho, že její potlačování může vést ke katastrofě. A to k sebedestrukci. To samozřejmě nemohla babička vědět, naštěstí ale magie ještě nezačala moje tělo zevnitř spalovat. Pak zkoušel nějaké lehké kouzla. Šlo mi to tak napůl. Něco jo, něco ne. Pak jsme jen blbi a užívali si toho druhého. Večer jsme si lehli k němu do postele a mazlili se. Usnula jsem v jeho objetí obalená tou nejkrásnější vůní. Hladil mě ve vlasech a druhou rukou mi jezdil po zádech. Byl tak úžasný...

Běžela jsem nějakou chodbou. Za mnou utíkali lidé z mé třídy. Najednou se přede mnou objevily kamarádky.
Sorin: Pomozte mi!
Holky se zasmály a pokusily se mě chytit. S bolestí v srdci jsem je omámila kouzlem a utíkala jsem dál. Začaly mi téct slzy. Proč mě zradili? Přede mnou se objevil Tywall s ostatními Luňany, co kdy existovali.
Sorin: Nechte mě projít!
Luňané mluvili jako jeden.
Luňané: Vítej doma, Sorin.


S výkřikem jsem se probudila. Tywall mě hladil po ramenech.
Tywall: Sorin, klid! Jen špatný sen.
Okamžitě jsem vylezla z postele a začala přecházet nervózně po pokoji. Tohle nemohl být jen sen.
Tywall: Co se ti tak hrozného zdálo?
Vyděšeně jsem se na něj podívala, natáhla ruku a poslala mu všechno, co si pamatuju. Jakmile to skončilo, zmateně naklonil hlavu na stranu.
Tywall: Nechápu to. Ale netrap se, třeba to nic neznamená.
Vystrašeně jsem si schovala hlavu do dlaní.
Sorin: Určitě znamená! Třeba to znamená, že mě přátelé nenávidí a rodina taky. Nebo, že už se nikdy nevrátím.
Tywall se na mě smutně podíval.
Sorin: Budu se moct vrátit, že?
Tywall: Ne..
.
A v tu chvíli mi puklo srdce smutkem a nenávistí.


Ahojky, tady máte tu slíbenou kapitolu :3. Snad se líbí. Možná někdy v blízké době vydám i No Escape, ale nejsem si jistá. Máme distanční výuku, tak snad budu vydávat častěji.
Tak ahoj příště...








VikisekCZ


Prokletí Luny [DOKONČENO, PROBÍHÁ KOREKCE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat