Su Le'nin en sevdiği kanepede, bir erkek kollarında bir dişi tutuyordu ve ikisi şu anda öpüşüyorlardı. İkisi de öpüşmeye o kadar dalmışlardı ki çevrelerine hiç dikkat etmediler.
Su Le kapıda durdu. Hangi duyguyu ifade etmesi gerektiğinden emin değildi. Öfke? Üzüntü? Ya da belki ikisinden de biraz.
Üniversitenin ilk yılına girmeden önce, Su Le'nin annesi ona asla zengin ve yakışıklı bir adam bulmamasını söylemişti. çünkü Büyük ölçüde, bu tip erkekler göz kamaştırıcıdır, ama aynı zamanda başa çıkması en zor olanlardır.
Ne yazık ki, tavsiye hızla masaya çarptı, “Anne, kafam karıştı.” Annesi tavsiye verirken o kadar ciddi değildi ve hatta dinleyici olarak Su Le daha da ciddiydi. Ama şimdi düşününce Su Le, ailesinin imparatoriçe eşinin haklı olduğunu kabul etmek zorunda kaldı: Zengin ve yakışıklı erkekler gerçekten iyi değil.
Su Le her zaman hayatın üç melodramatik olayı olduğunu hissetmişti. Bir, isminin en çok gol atanlar listesinde olmadığını fark edince. İki, düğün gecesinde gelinin kendinde olmadığını anlayınca; ve üç, tanıdık bir yüz görmek ama birbirinizle ilişkiniz o kadar iyi değil.
Su Le'nin iyi bir aile geçmişine sahip yakışıklı bir erkek arkadaşı var. Üniversiteden mezun olduktan sonra Su Le, erkek arkadaşı babasının şirketinde çalışırken B City'de bir iş buldu. İkisi birlikte bir daire bile satın aldılar ve birlikte yerleşmeyi planladılar.
Ancak şu anda dairede başka bir kadın daha vardı ve o kadın nişanlısının kucağında oturuyordu.
Aynı gece proje belgeleri çalındığında, nişanlısı da küçüklüğünden beri onunla yarışan kadın tarafından elinden alındı. Su Le hem şansının hem de adının kötü olduğunu düşündü çünkü tüm olaylar gözünün önünde oluyordu.
“Su Le!” Zhuang Wei'nin ifadesi, kapıda Su Le'yi gördüğünde değişti. Zhuang Wei hemen Lin Qi'yi itti ve valizini almadan önce Su Le'nin yanına gitti. “Dün arayıp yarına kadar dönmeyeceğini söylemedin mi? Yolculuk yorucu muydu?”
Su Le ona bir kez baktı ama bakışları hala koltukta oturan Lin Qi'ye düşerken sessiz kaldı.
Lin Qi güzel çenesini kaldırdı ve Su Le'ye sevimli bir şekilde gülümsedi, "Uzun zamandır görüşmüyoruz, Su Le." Kendinden çok memnun görünüyor.
Su Le'nin başı ağrıyordu. O kadının düşüncelerinin onunkilerden ne kadar farklı olduğunu bilmiyordu. Nişanlısının ikinci kadını olmaktan bu kadar memnun olması, sanki muhteşem bir şeymiş gibi. Ayrıca bir adamın suçüstü yakalandığında hala masummuş gibi davranabilmesinin ne kadar kalın derili olabileceğini de anlayamıyordu.
"O kadar uzun zaman olmadı. Mezuniyetten önce birbirimizi sık sık görmedik mi?” Su Le gülümsedi ve yavaşça bir bardak su içti. Sanki Zhuang Wei'nin ifadesinin giderek daha da huzursuzlaştığını fark etmemiş gibi, "Şu anda nerede çalışıyorsun?"
"Hala bilmiyor musun?" Lin Qi, narin parmakları ağzını kapatırken hafifçe güldü ve çapkın bir ifade ortaya koydu, “Zhuang Wei'nin şirketinde çalışıyorum. Şu anda onun asistanıyım.”
Su Le karşılık olarak gülümsedi ve küçük bir kutu kahve çekirdeği çıkarmak için bavuluna uzandı, kutuyu Zhuang Wei'ye vermeden önce, "Bu senin zevk aldığın kahve çekirdekleri."
Su Le'nin yüzündeki gülümsemeyi görünce Zhuang Wei'nin kalp atışları yavaş yavaş sakinleşti. Sadece başka bir kadınla oynuyor, önemli bir şey değildi. Adamın ara sıra oynamadığı şey. Ayrıca evin sorumlusu olan kadın, eşi sadece Su Le olacaktı. Bu garanti Su Le'yi tatmin etmek için yeterli olmalıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...