40.bölüm

70 9 9
                                    

“Sen ve Su Le ayrıldığınıza göre artık bunu düşünmemelisin.”

"Anne!"

"Bu sefer yanılıyorsun Xiao Wei. Herkes sana dünyanın merkezi gibi davranmayacak. Partnerinize ihanet ettiğinizde, eylemlerinizin sonuçlarını bilmeliydiniz.” Zhuang Wei'nin annesi, direksiyon simidini sıkıca tutarken oğlunun ellerinin sararmasını ciddiyetle izlerken yüzünde artık nazik bir ifade yoktu. “Baban büyük bir sorumluluk duygusuna sahip biri. Bunu ondan öğrenmediğin için çok üzgünüm. Siz gençken, ailemizin maddi durumları iyileştiği için fazla zorluk çekmediniz. Daha sonra büyüdükçe hem notların hem de görünüşün iyiydi ve ailemiz oldukça zengin olduğu için hiç yenilgi yaşamadın.”

"Bizimle buluşması için Su Le'yi eve getirdiğinde ne söylediğini hâlâ hatırlıyor musun?" Anne Zhuang, oğlunun yüzündeki acı dolu ifadeyi görünce içini çekti. "Xiao Wei, umarım bundan sonra sorumluluk ve sadakatin ne olduğunu öğrenmişsindir. Sahip olduğunuz servet, başkalarının duygularıyla oynamak için kullanılmamalıdır.”

Zhuang Wei annesinin sözlerini dinlerken, Su Le'nin bir zamanlar ona söylediklerini hatırlayarak dümdüz karşıya bakmaya devam etti.

"Zhuang Wei, fikrini değiştirirsen seni kesinlikle tutmayacağım."

O hala…. Su Le'yi beğendi.

—————-

Wei Chu arabasını kapattığında Su Le çoktan uyuyakalmıştı bu yüzden onu sırtında taşıdı ve yukarı çıktı. Su Le'nin yaşadığı apartmanın asansörü yoktu ve o dördüncü katta yaşıyordu, bu yüzden Wei Chu sadece merdivenleri kat kat çıkabiliyordu. Ara sıra işten dönen bir ya da iki kişi görürdü; ona tuhaf bakışlar atarlardı.

Su Le'nin çantasından anahtarları çıkararak kapının kilidini açtı. Sırtındaki kişi uyumaya devam etti. Eve giren Wei Chu, Su Le'yi yatağına yatırdı ve ayakkabılarını ve ceketini çıkardı. Sonra onu yorganla örttü. Her şey sorunsuz gitti. Tüm bu hareketlerden sonra bile Su Le uyanmadı. Wei Chu, onun aşırı derecede yorgun olduğunu biliyordu. Anahtarları almadan ve biraz yiyecek almak için Su Le'nin evinden ayrılmadan önce saatindeki saate baktı.

—————-

Su Le uyandığında dışarıdaki gökyüzü çoktan kararmıştı. Oturup başının arkasını ovuşturarak çevresine baktı, zihni boştu. Su Le yemeğin kokusunu alabiliyordu. Komşusunun yemeklerinin kokusu evime mi geldi? Boş boş düşündü.

Bir şey doğru değildi. Su Le arabada uyuyakaldığını hatırladı, peki nasıl oldu da yatağına yattı? Bir kaç terlik giyip bakmak için odadan çıktı. Mutfakta çok tanıdık bir figür gördü ve az önceki koku mutfaktan geliyordu.

"Uyanıksın?" Wei Chu kapının açıldığını duydu ve döndüğünde Su Le'nin mutfağın dışında durduğunu gördü. Henüz tam olarak uyanmamış gibi görünüyordu. Gülümsedi ve bir tencereden bir kase balık çorbası aldı. Daha sonra kaseyi çıkardı ve yemek masasına koydu ve "Bu mantar ve balık çorbası. Öğle yemeğinde düzgün yemek yemedin, bu yüzden önce çorbayı iç, sonra banyo yap. İşin bitince yemek yeriz."

Su Le, beline bağlı bir önlükle beyaz bir gömlek giyen Wei Chu'ya baktı. Birden bu adamın çok çekici olduğunu hissetti ve kalbinde açıklanamayacak bir şey hissetti. Su Le yemek masasına oturdu ve ona bir kase verildi. "Çorba hala sıcak. Yavaşça iç."

Su Le başını kaldırdı ve gülümseyen adama baktı. Sessizce kaseyi aldı. Kalbi ısınıyordu. Balık çorbasından biraz içen Su Le, onu taze ve lezzetli buldu. Tekrar mutfağa baktığında, adamın tekrar mutfakta sebze kestiğini fark etti. Huzurlu evde çevik kesme sesi, yeri daha sade hissettiriyordu.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin