60.bölüm

65 10 0
                                    

Bir kadın gelin olduğunda her zaman en güzelidir.

Su Ruan Xiu ön sırada oturdu. Yemyeşil çimenlere ve rüya gibi düğün mekanına baktı. Müzik çalındığında kızının güzel bir gelinlik giyerek yanından geçmesini izledi. Kızı ve bir adam yan yana yürüdüler.

Alkışlar, çiçekler ve müzik vardı. Su Ruan Xiu'nun gözleri çember çevresinde kızarsa da kızının adamla papaza doğru yürümesini izledi. Onun hayatı ve kızının hayatı asla aynı olmayacaktı. Kesinlikle farklı olurdu.

Yılbaşında, Xiao Le'nin eve bir adam getirmesini beklemiyordu. Kızı ve Zhuang Wei'nin ayrıldığını biliyordu. Bir anne olarak, kızına bu tür meseleler dışında her konuda yardım edebilirdi. Çünkü bu durumlarda kimse onlara yardım edemezdi. Sadece kişinin bunu kendi kendine düşünmesini umabilirlerdi.

Anne Su, Wei Chu'yu ilk gördüğü anı hatırladı. Kızı bir el çantası taşıyordu, bu zarif, zarif ve çekici adam Su Le'yi takip ederken birçok çanta taşıyordu. Kesinlikle seçkin biriydi ama onun lehine olmaya çalışırken dikkatliydi.

Su Le'ye ömür boyu iyi davranacağını ve ona ihanet etmeyeceğini söyledi.

Ama ancak o zaman bu sözlerin daha önce söylendiğini de hatırladı. Yaklaşık 20 yıl önce Xiao Le'nin babası da aynı şeyi söylemişti.

Ayrıca bu adam zengindi ve güçlü bir aile geçmişine sahipti. Bu kişinin 2. Zhuang Wei olup olmayacağını bilmiyordu. Bir anne olarak, her zaman çocuklarına karşı önyargılı olurlardı. Bu doğaldı. Bu bir annenin doğasıydı.

Su Ruan Xiu'yu asıl duygulandıran genç adamın verdiği söz değildi. Aile geçmişi de değildi. Zengin olmasalar da, mutluluklarını para için feda edecek kadar fakir değillerdi. Ona gerçekten dokunan şey basit bir yemekti.

Yılbaşı günü öğleden sonra, çift bir sürü yiyecek almak için dışarı çıktı ve kendilerini pişirmek için ısrar ettiler. Bu yüzden Su Ruan Xiu, gizlice mutfağa göz atarken kanepede sadece televizyon izleyebiliyordu.

Su Ruan Xiu, kızının yemek pişirme seviyesinden çok emindi. Kızı sadece tavada kızartılmış sebzeler veya hazır erişte pişirebilirdi. Biraz daha karmaşık olan başka bir şey olsaydı, tadı iyi olmazdı. Kızı mutfağa girmiş olmasına rağmen, kesme becerisi de iyi olmadığı için sadece sebzeleri yıkayabiliyordu.

Tüm yemekler masaya geldiğinde, Su Ruan Xiu hepsinin Sichuan yemekleri olduğunu keşfetti. En sevdiği birkaç yemek vardı ama geri kalan her şey Su Le'nin zevk aldığı yiyeceklerdi. Denemek için biraz yiyecek aldı. Tadı fena değildi. Eleştireceği tek şey, yeterince tuz olmamasıydı, ancak Xiao Le'nin kendisine kıyasla biraz yumuşak yiyecekleri tercih ettiğini biliyordu.

Yemekten sonra Su Ruan Xiu, kızı televizyonun karşısında otururken genç adamın tüm tabakları ve kaseleri mutfağa taşımasını izledi. Doğru olmadığını düşündü ve "Xiao Le, Xiao Wei'nin bulaşıkları yıkamasına nasıl izin verirsin?" dedi.

Cevap olarak aldığı tek şey kızının utanmaz bir gülümsemesi oldu. Su Ruan Xiu, genç adamın kızına aşık olmasının onun için ne kadar kötü olduğunu düşünmeden edemedi.

Kendisi de kötü bir evlilik yapmış olabilir ama bu herkesin onun kadar talihsiz olacağı anlamına gelmiyordu. Damadı için herhangi bir şartı yoktu; sadece kızının güvenilir ve onu anlayan birini bulmasını umuyordu.

—————-

"Ah, kayınvalideler," Anne Wei Su Ruan Xiu'nun yanına oturdu. Yüzlerindeki mutluluk gerçekti, "Xiao Le iyi bir çocuk. Tüm aile üyelerim onu ​​seviyor. Çocuklarımız bir araya geldiği için anne babalar olarak içimiz rahatladı.”

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin