"Su Le, senden hoşlanıyorum." Zhuang Wei'nin gülümsemesi bir kış günü sabah güneşi kadar parlaktı. Bazı tasarımcı kıyafetleri giyiyordu ve pahalı bir arabanın önünde duruyordu, peri masallarından büyüleyici prens gibiydi.
Ne yazık ki, BMW'nin sahibi çekici bir prens olabilir ama aynı zamanda bir pislik de olabilir. Su Le adama gözünün ucuyla baktı. Düşünceleri karanlıktı çünkü rüyasında bile Zhuang Wei hala kibirli görünüyordu.
—————-
"Sınıf arkadaşım Su Le, eğer hala kalkmıyorsan o zaman sana kahvaltı yok." Su Le yatağa oturdu ve Chen Yue'nin bir sandviç tuttuğunu gördü. Dağınık saçlarına dokunarak, "Alabilirsin, yemek istemiyorum." dedi.
“Hey, ayrılık yüzünden açlık grevine mi gidiyorsun?” Chen Yue yatağa yürüdü ve hayranlıkla konuşurken oturdu, "Diyorum ki Xiao Le Le, görünüşün kötü değil ve cildin de hassas. O küçük tilki Lin Qi nasıl içeri sızmayı başardı?”
Valizinden biraz kıyafet aldıktan sonra Su Le, “Belki de tasmasını yeterince sıkı tutmadım. Ya da belki Zhuang Wei sadece kaçmak istemiştir. Bu konuda ne yapabilirim?”
Chen Yue başını salladı ve içini çekti, "Xiao Le, eğer Zhuang Wei bunu duyarsa, öfkesinden kan tükürür."
Bavulunu toplayan Su Le durdu ve bir fotoğraf çerçevesi çıkardı. Fotoğrafta hem o hem de Zhuang Wei mutlu bir şekilde gülümsüyorlardı, bu aşamaya geleceklerini hiç düşünmemişti.
Su Le'nin şaşkınlıkla fotoğrafa baktığını gören Chen Yue dudaklarını ısırdı ama bir şey söylemedi.
Su Le, fotoğrafı çöp kutusuna atmak için aniden arkasını dönmeden önce dikkatli bir şekilde Zhuang Wei'nin fotoğraftaki yüzüne dokundu. Ondan sonra, yüzünü yıkadı ve banyoya tuvaletini yerleştirdikten sonra iç çekti, "Xiao Yue Yue, amca ve teyzem sana çok iyi davranıyor, burada çalışıyorsun, sana iki yatak odalı bir daire getirdiler. İnsanları gerçekten kıskandırıyor.”
"Tamam, tamam, burada benimle yaşayabilirsin." Chen Yue, Su Le'nin kıyafetlerini gardıroba asmasına yardım ederken konuştu, "Ah evet, bugün işin yok mu?"
Su Le bagajından bazı şeyler çıkardı ve “İstifamı zaten verdim” dedi. Chen Yue ayrıntı sormadı ve Su Le'nin kıyafetlerini ve ayakkabılarını asmasına yardım etmeye devam etti. “Bu iyi, gelip ailemin şirketinde çalışsan iyi olur. Son zamanlarda, yeni çalışanları işe alıyorlar. ”
Sonunda, Su Le diş fırçasını ve diş macununu buldu ve Chen Yue'yi duyduktan sonra kafasını kaldırdı ve ona baktı, "O zaman kafayla bağlantıları olan bir şirkete girenler gibi olurum." Su Le konuştuktan sonra gülümsedi ve ardından banyoya girdi.
Chen Yue, Su Le'nin odadan çıktığını gördü ve Chen Yue'nin gülümsemesi yüzünde yavaş yavaş kayboldu. Su Le'nin diğer kızlardan farklı olduğunu biliyordu, ne olursa olsun ağlamayacaktı ya da çığlık atmayacaktı. Ancak son günlerde meydana gelen olaylar, ortalama bir insanın üstesinden gelemeyeceği kadar fazlaydı. Birinin işini kaybetmesi ve aldatılması… Bu tür şeyleri kabul etmek herkes için zor olurdu.
—————-
Su Le, Chen Yue ile alışverişe gitmeyi kabul etmek gibi kararlarından sık sık pişmanlık duyuyordu. Chen Yue'nin 10 cm yüksek topuklu ayakkabılar giyerek rahatça dolaştığını izliyor. Dudakları seğirdi. İkisi de kadındı ama bir saat topuklu ayakkabı giydiğinde hem sırtı hem de ayakları ağrıyordu. Biraz utandığını hissetti.
"Xiao Le Le, bunun hakkında ne düşünüyorsun? Figürün fena değil, sana yakışacak," Chen Yue açık renkli bir paltoyu işaret etti ve yanındaki tezgahtarla konuştu, "O paltoyu getir ve denemesine izin ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...