59.bölüm

54 8 0
                                    

“CEO Wei, Bayan Su, ne büyük tesadüf,” Song Wei güzelce gülümsedi, “Madem bugün tanıştığımıza göre birlikte yemek yiyelim.” Wei Chu ve Su Le, uzun bir süre bekledikten sonra nihayet ortaya çıktı.

Song Wei, Wei Chu'nun merhametsiz bu kadar zalim olacağını hiç düşünmemişti. Ayrıca Su Le gibi bir kadının Wei Chu üzerinde bu kadar büyük bir etkisi olacağını hiç düşünmemişti. Su Le'nin Wei Chu'ya bağlantılarını kullanmasına ve ailesinin şirket projelerini etkilemesine neden olan ne söylediğini bilmiyordu. Hammadde elde etme bağlantıları bile etkilenmişti.

Bu tür bir insanı gücendirmeyi gerçekten göze alamazdı. Song Wei, sıcak bir şekilde gülümseyerek önündeki adama baktı. Gizlice dişlerini sıktı ve duygularını bastırdı, "Umarım CEO Wei ve Bayan Su isteğimi kabul eder ve beni utandırmaz."

Bu cümlenin çift anlamı vardı. Wei Chu, Su Le'ye bakarken gülümsedi ve "Xiao Le, halletmen gereken meseleyle ilgili olarak acil mi?" diye sordu. Wei Chu sadece soruyor gibi görünüyordu, ama aslında Su Le'ye onlar adına karar verme yetkisini veriyordu.

Song Wei cevap için sadece çaresizce Su Le'ye bakabildi.

Su Le gökyüzüne bakmak için başını kaldırdı, “Artık erken değil…”

Song Wei'nin ifadesi soluklaştı.

"Birlikte yiyelim. Benim işim acil değil. Elbette Bayan Song'a biraz yüz vermemiz gerekiyor." O Wei Chu değildi ve herhangi bir karar veremedi. Wei Chu'nun Song Wei'nin şirketine yardım edip etmeyeceğine karar vermesi için bu kararı bırakmak daha iyiydi. Ne de olsa, güçlü bir desteği olduğu için başkalarına zorbalık yapmak onun iyi olduğu bir şey değildi.

Song Wei'nin ifadesi normale döndü. Su Le'ye bir kez daha baktı ama müteşekkir mi yoksa acı mı hissetmesi gerektiğini bilmiyordu.

Kenarda duran Zhuang Wei ise konuşmada hiçbir şey söylemedi. Sadece ara sıra Su Le'ye baktı.

Sonunda, dördü bir restorana gittiler. Song Wei, aile işini zorlaştıran başkalarından hiç bahsetmedi; bunun yerine Su Le'ye sanki yakın arkadaşlarmış gibi çok arkadaş canlısıydı. Sanki daha önce hiç yapmadıkları tatsız karşılaşma gibiydi.

Song Wei, Su Le'nin işleri onun için kasten zorlaştırmamasına sevindi. Aslında Su Le önceki toplantılarından bahsetmedi bile. Ama Song Wei zihninde Su Le'nin Lin Qi'den farklı olduğunu anlamıştı. Lin Qi bazı planlar planlamış olabilir ama bu sadece yüzey seviyesindeydi. Su Le sakin ve kayıtsız görünse de, tüm hareketleri uygun ve kontrollüydü. Lin Qi ile karşılaştırıldığında, Su Le kimsenin gücendirmemesi gereken bir tipti.

Ayrıca, Wei Chu'nun Su Le'yi ailesiyle nasıl tanıştırdığını zaten duymuştu ve görünüşe göre Su Le, büyükbaba Wei'den de onay almıştı. Song Wei gülümsedi. Ebeveynler ve yaşlılar Su Le gibi kızlardan hoşlanırdı. Song Wei bundan emindi çünkü Zhuang Wei ve Su Le neredeyse bir yıldır ayrılsalar da, hala ara sıra anne Zhuang'ın zaman zaman yanlışlıkla Su Le'den bahsettiğini duyuyordu.

Song Wei'nin küstahlığını frenlemesine neden olan iki tür insan vardı: gücendirmeye cesaret edemediği insanlar ve gücendirmeyi göze alamayacağı insanlar. Su Le her iki kategoriye de uyuyor gibi görünüyordu, bu yüzden arkasında Wei Chu olmasa bile Song Wei, Su Le'yi daha fazla kızdırmak istemiyordu. Ne de olsa, duruşu olan kadınlar diğer kadın türlerinden daha korkutucuydu.

Tüm yemek boyunca Song Wei ve Su Le uyumlu bir şekilde sohbet ettiler. Bu arada, Wei Chu Su Le'nin yanına oturdu ve ara sıra yemek topladı, peçeteleri uzattı ve onun için çorba kepçeledi. Genelde ne kadar zarif ya da zarif davranırsa davransın, şu anda oldukça işe yaramazdı.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin