Araba başka bir durağa geldiğinde Su Le, görmek istemediği birini gördü - Zhuang Wei.
Bazen insanlar çok garip yaratıklardır. Bir şeyi elde edemedikleri zaman, onu ele geçirmek için her şeyi yaparlar. Ancak atıldıktan sonra, ikame bir zamanlar sahip oldukları orijinal duyguların yerini asla alamayacağı için duygusal hissedeceklerdir, bu yüzden başlangıçta attıklarını geri almaya çalışmak için başlarını geri çevireceklerdir.
İster bir televizyon dizisi ister kurgusal bir roman olsun, romantizm türü her zaman en popüler tür olmuştur. Su Le'nin görüşüne göre, tür popülerdi çünkü gerçek aşk asla kolay gelmiyor ve en mükemmel romantizmi içerdikleri için değil. Ve insanların gerçekte kontrol edemeyecekleri belirsizlikler olduğu için hayal gücünü tatmin etmek için başlarını kurmaca romanların dünyasına sokarlar.
Ne de olsa, insanlar sıra dışı olanı özleyecek ve çalışacaktı.
Zhuang Wei için, onun istediği biriydi. Ve bir kez eline geçtiğinde, başkası için onu bir kenara attı. Ama bunu yaptıktan sonra çok pişman oldu. Onun bir nesne değil de bir insan olması çok kötüydü. Bu dünyada her şey atıldıktan sonra geri alınamaz.
Biraz uzun olan saçaklarını bir tarafa fırçalamak için elini kullanarak, "Zhuang Wei, beni bir şey mi arıyorsunuz?" dedi.
Zhuang Wei, Su Le'nin arkasında duran Wei Chu'ya bir göz attı. Söylemek istediği her şey söylenmeden sona erdi. Bir süre sessiz kaldı. "Etrafa bakmaya geldim."
Su Le saate bakarak ona başka bir soruyla cevap verdi, “Şu anda hala erken, neden iş konularını ele almıyorsun? Ailenizin işini devralmayacak mısınız?”
"Bir şirketin CEO'sunun bile biraz boş zamanı olabilir ve ben henüz genel müdürüm," diyen Su Le'nin sözleri onu kovma niyetindeydi ama o bunu görmezden geldi ve konuşmaya devam etti, "Sadece konuşmak istedim. sana."
“Konuş, ne hakkında konuş? Başka ne konuşacağız?!" Su Le sonunda dayanamadı, “Bu bayan önceki şirketindeki kontratını kaptırdı. Sonra eve geldiğinde senin başka bir kadına tutunduğunu gördü. Peki başka ne söylememi istiyorsun?! Sana vurmama ya da lanetlememe dayanamıyorsun değil mi? Ben bir kır faresi olana kadar beni kızdırmak istiyorsun değil mi? M olduğun için mi yoksa sadece beyninde bir sorun mu var? Size doğrudan söyleyeceğim, hemen şimdi burada! Zhuang Wei, seninle benim aramda konuşacak bir şey yok. Benden olabildiğince uzak dursan iyi olur! Sabrımı test etme! Biraz yüzün lütfen!” Konuşmasını bitirdiğinde Su Le binaya doğru yöneldi.
"Su Le, sen..."
Zhuang Wei tarafından kolu çekilen Su Le sonunda patladı. Bir ayağını kaldırdı ve tüm gücüyle Zhuang Wei'nin markalı ayakkabısına bastı. Zhuang Wei sefil bir çığlık attı ve çömeldi.
Bir tarafta sessizce duran Wei Chu, aniden bir ürperti hissedince biraz kıpırdandı.
"Madem bu bayan sana vurmadı, onun yerine birini arıyorsun, değil mi? Şimdi daha iyi hissediyor musun?!" Elindeki çantayı Zhuang Wei'ye fırlattı ve bir takırtı sesi çıkardı. Su Le anında kendini çok daha iyi hissetti. Sonuçta, yenemeyecekse, dengeli olmanın ne anlamı var?
Ardından, zarif bir şekilde çantasını alıp omzuna astı ve oyunu izleyen Wei Chu'ya ışınlanmadan önce, "Gelip çay içmek ister misin?"
Wei Chu, çömelmiş Zhuang Wei'ye göz ucuyla baktı, sonra Su Le'ye baktı. Otuz saniye önce sergilediği en ufak barbarca davranışı göremedi. Alnında bir miktar ter oluştu, "Pekala.. tamam, o zaman sorun için özür dilerim."
"Lütfen içeri gelin," saçlarını karıştıran Su Le, yere değdiğinde topukları yüksek sesle tıkırdayarak zarif bir şekilde koridora doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...