7.bölüm

159 21 4
                                    

Wei Chu'nun evi Su Le'nin beklediğinden daha mütevazıydı. İki katlı küçük bir villaydı. Dışarıda çok büyük olmayan bir bahçe vardı, bir yanda bitkiler, çiçekler, diğer yanda dikilmiş sebzeler vardı.

Villanın içi çok düzenli ve zarifti ama ev gibi bir his eksikti. Su Le girişte dururken gözlerini kaçırdı. Bir erkeğin evine giren bekar bir kadın olarak, kadınların kişisel güvenliğinin bir numaralı kuralını ihlal etmiş olur.

Su Le tekrar odaklanmadan önce önüne bir çift terlik yerleştirildi. Wei Chu güzel yüzünde sıcak bir gülümsemeyle ayağa kalktı, "Terliklerinizi giyin. Daha rahat olur."

"Ah, teşekkür ederim," Su Le topuklu ayakkabılarını çıkardı ve kabarık terliklere baktı. Terliklerin üzerinde şirin bir kuzu bile vardı. Bir çift terlik yeni ve giyilmemiş görünüyordu.

(herşeyi hazırlamış uşak kesin kızın yabancı yemekleri sevmediğini bildiği için önerdi yada eninde sonunda kızı eve getireceğini bildiği için hazırlık mı yaptıki 😍😍😍 ay çikiletam ya)

Wei Chu malzemeleri bir tezgahın üzerine koydu ve oturma odasına dönüp Su Le'ye "Çay mı kahve mi istersin?" diye sordu.

Su Le kanepeye oturdu, biraz huzursuz hissetti, saçlarını oynattı, "Meyve suyu var mı?" Pekala, şu anki atmosfer gerçekten garip olduğu için Wei Chu'yu sadece bedava yemek yemek için takip etme kararından pişmanlık duyuyordu…

Su Le'ye bir bardak portakal suyu veren Wei Chu, Su Le'nin içinde bulunduğu kötü durumu fark etmiş gibi görünüyordu, bu yüzden televizyonun uzaktan kumandasını onunla birlikte ona verdi, "Önce biraz televizyon izle, yemek birazdan yapılacak." Konuştuktan sonra, mutfağa geri dönmeden önce önüne biraz kavun çekirdeği de koydu.

Televizyonu açınca sadece reklamlar, anlamsız eğlence programları ve 'Seni seviyorum, beni seviyorsun' dizileri vardı. Su Le birçok kez kanal değiştirdi ve sonunda Çin'in TV dizilerine karşı biraz hayal kırıklığı hissetti. Kadın liderin yaşlılara saygısızca davrandığını görünce ümidini kesmişti. Eğer arsa iyi değilse, yine de kurtarılabilirdi, ancak bir kadın başrolün aptal olması ve görgüsüz olması için Su Le diziden çoktan vazgeçmişti.

Çocuklara yanlış şeyler öğreten dramalara gerçekten dayanamıyorum. Su Le mutfağa gitti ve Wei Chu'nun Enoki mantarlarını yıkadığını gördü. Wei Chu giydiği önlüğe çok yakışmıştı, üzerinde “iyi bir adam” hissi veriyordu.

Su Le kollarını sıvadı ve lavaboya doğru gitti ve yıkamak için Wei Chu'nun hazırladığı pak choi'yi lavaboya götürdü.

Yanıt olarak, Wei Chu meşgul bir şekilde, “Sorun değil, gidip TV izleyebilirsiniz.izlemek istemiyosan, o zaman yukarı çıkabilirsiniz. Çalışma odası en sağda, internete girebilirsiniz, yemek hazır olunca sizi ararım.”

Sebzeleri çevik bir şekilde yıkayan Su Le gülümsedi, "Bırak yardım edeyim. Hiçbir şey yapmamak beni rahatsız ediyor. En azından bir kase daha pirinç yediğimde utanmayacağım.”

Wei Chu, enoki mantarlarını bir elek içine koydu ve akan suyun altına yerleştirdi. Sonra önceden temizlenmiş biberleri aldı ve ustaca ince şeritler halinde kesti.

Wei Chu'nun kesme becerilerini görmek, ailesinin İmparatoriçe Dowager'ı ile karşılaştırılabilir. “Genelde kendin için mi pişirirsin?” dedi Su Le hayranlıkla.

“Kendime nadiren yemek yaparım. Çoğu zaman iş için dışarıdayım ya da geç saate kadar çalışıyorum, bu yüzden dışarıda yerim ya da sipariş veririm.” Biberleri bir tabağa koydu ve mantarları kesmeye başladı.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin