21.bölüm

103 13 0
                                    

Wei Chu işinde çok ciddiydi ve Su Le, Wei Chu'yu çalışırken ilk kez izliyordu. Birden yazar arkadaşlarından birinin söylediği bir cümleyi hatırladı: Erkekler işlerinde ciddi olduklarında çok yakışıklıdırlar. Su Le, Wei Chu'nun yan profiline bakarken, arkadaşının ifadesine katıldı.

Kendisini işine odaklayarak, Wei Chu ile işbirliği sürecini tartıştı. Su Le, işbirliğinin ayrıntılarını tam olarak anlamadığı için şirketinin verilerinin derinlerine inmedi. Görünüşe göre Wei Chu fark etmişti ama sessiz kaldı. Bunun yerine hassas sorular sormamaya özen gösterdi.

Wei Chu ile öğle yemeğini yedikten sonra Su Le, BaiSheng'e döndü. İmzalanan sözleşmeyi üst düzey yöneticinin ofisine taşıdı ve ancak ofise girdikten sonra patronun da orada olduğunu fark etti.

"Patron, Yönetici Jiang." Su Le girişte duruyordu. Bir an gerçekten içeri girip girmeme konusunda kararsız kaldı.

"Su Le, çabuk gel," Jiang Ting bir gülümseme sergiledi, "JinChu'nun patronu ne dedi?"

"Pek bir şey yok," Su Le ofise girdi ve sözleşmeyi Jiang Ting'in masasına koydu.

Jiang Ting'in yüzü biraz mutsuzluk ifade etti, "Wei Chu'nun kendi önerileri var mıydı?" Eğer olmasaydı, bu işbirliğinin devam etmesi zor olurdu.

"Öneriler?" Su Le gerçekten anlamadı ama çok fazla sorarsa da bir faydası olmayacaktı.

"Yönetici Jiang'ın övdüğü yeni çalışan bu mu?" Bir kenarda duran Yao Bai Cheng sonunda konuştu, "Endişelenmene gerek yok. O genç Wei Chu her zaman böyle olmuştu. İşbirliği yapamıyorsak, o zaman bunu unutalım.” Yao Bai Sheng çok ileri görüşlüydü. Başından beri, bir yaşlı olarak, yalnızca kendi şirketi için avantajlı olan bir işbirliğini zorlamanın kendisine uygun olmadığını anlamıştı. Yani Wei Chu, reddetmenin suçlusu değildi.

“İşbirliği neden oluşturulamıyor?” Su Le boş boş sordu, "Sözleşmeyle ilgili bir sorun mu var?"

"Tabii ki sözleşmeyle ilgili bir sorun yok," Jiang Ting, Su Le'ye bakarken biraz şok oldu, "Ne demek istiyorsun?"

"Sözleşme imzalandı," Su Le hem patronun hem de Jiang Ting'in ifadesinin biraz garip olduğunu gördü ve açıklamaya başladı, "İşbirliğini CEO Wei ile ayrıntılı olarak tartışmadım çünkü çok aşina değildim, bu yüzden o. Ayrıntıları onunla tekrar görüşmek için yarın öğleden sonra 3'te geri dönmemi istemişti.”

"Az önce Wei Chu'nun sözleşmeyi imzaladığını mı söyledin?" Jiang Ting, sözleşmeyi masasından aldı. Sözleşmede gerçekten Wei Chu'nun imzası ve JinChu'nun mührü vardı! Sözleşmedeki tüm şartlara gelince, bunlar değişmeden kaldı. Başlangıçta bu şartlara karar verdiğinde, adil olmak için elinden gelenin en iyisini yaptı, ancak şartların hiçbirinin değiştirilmesini gerektirmeyecek bir noktaya kadar değil. Su Le'ye şaşkınlıkla baktı, "Yani, Wei Chu ile sözleşmeyi tartıştınız ve departman yöneticilerinden biri veya asistanı değil mi?"

Su Le'nin zihni birkaç kez dönmüştü. Jiang Ting'in tüm sözleri Wei Chu ile başa çıkmanın kolay olduğunu gösteriyordu. Su Le gülümsedi, "En, aslında CEO Wei'yi tanıyorum, belki de bu yüzden bana çok sert davranmadı."

"Ah?" Yao Bai Sheng, Jiang Ting'in elinden sözleşmeyi aldı ve imzaya baktı, “Bu çocuk gerçekten arkadaşlarına iyi davranıyor. Haha." Wei Chu'nun amcalarından bile kâr elde etmek için hiçbir fırsatı kaçırmayacağını düşünerek birkaç kez daha Su Le'ye baktı, "O zaman Yönetici Jiang ve yeni çalışan bu işbirliğinden sorumlu olacak. Bir şey olursa bana haber verebilirsiniz."

Su Le ancak yönetici müdürün ofisinden ayrıldığında kendine geldi. Bu şirkette uzun süredir çalışmıyordu ve kendisine sorumlu olması için çok önemli bir proje verildi. Doğruyu söylemek gerekirse, bu söylenmeyen kariyer kurallarına gerçekten uymuyordu ve bu onun tarafından baskı altında hissediyordu.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin