Su Le, Song Wei'nin çağrısını aldığında, bazı belgeleri ayarlıyordu. Tanıdık olmayan bir ses duyduğunda biraz şaşırdı.
Song Wei'nin bu kadar inatçı biri olacağını düşünmemişti, yoksa biraz zor mu demeli? Song Wei düşündüğünden farklıydı.
"Miss Song," Su Le, Song Wei'yi görünce zorla gülümsedi. Bir garson ne istediğini sormak için geldiğinde nazikçe reddetti. Bunun yerine Su Le, Song Wei'ye "Bayan Song'un neden benimle buluşmak istediğini sorabilir miyim?" diye sordu. Bu hafta sonu Wei Chu'nun ailesiyle buluşacağından, bu haftaki tüm işlerini önceden tamamlamaya çalışıyordu. Ve bir fincan kahvenin bile birkaç günlük yaşam masrafına mal olduğu bu dükkanlara gelince, bu dükkanları daha az ziyaret etmesi onun için daha iyi oldu.
"Bayan Su çok mu meşgul?" Song Wei, hafif bir yudum almadan önce kahveyi yavaşça karıştırdı. Hareketleri çok zarif ve hoştu ve diğerleri bir bakışta onun iyi bir aile geçmişine sahip olduğunu söyleyebilirdi.
“Sorun değil,” Su Le, Song Wei'nin hareketlerini izledi; bir dergiye çıkacak kadar iyiydi. Genelde nasıl bu kadar nezaketsizce yediğini düşündüğü için zihninde kendinden memnun değildi.
Song Wei hafifçe güldü, "Zhuang Wei bilmiyor olabilir ama eski kız arkadaşı yetenekli bir kadın."
Su Le öksürdü. Düşündüğü gibi, sorun Zhuang Wei'den kaynaklandı. "Bayan Song yanlış anlamış olabilir. Lin Qi onun eski kız arkadaşı, ben değilim.”
"Yanlış anlamış olsam da olmasam da ikimiz de bu konuda netiz. Zhuang Wei için Lin Qi sadece bir oyuncaktı," Song Wei cömertçe gülümsedi, "Zengin adamlar...hangisinin bir geçmişi yok?"
Su Le, Song Wei'nin hareketlerini anladı. Song Wei, Su Le ve Zhuang Wei'nin tekrar bir araya gelip gelmeyeceği konusunda endişeli değildi; bunun yerine, sadece biraz hoşnutsuz hissetti. Her kadın erkek arkadaşının eski sevgilisini merak ederdi, sadece bazı insanlar merakını bastırırken diğerleri bunun üzerine düşünürdü. Song Wei, aslında Su Le ile tanışmasının sebebinin bu olup olmadığını merak ediyordu ama sözleri aynı zamanda güce sahip olduğuna dair bir ipucu da taşıyordu. Su Le'nin roman yazdığı gerçeğini sakladığını ve Zhuang Wei'yi aldatmaya çalıştığını ima etti. Su Le üzgün hissetti. Zengin insanlar kesinlikle harikaydı. İsterlerse bir şeyi araştırmak onlar için çok kolaydı. İnsanı gerçekten ağlatabilirdi.
Kadınlar doğal olarak diğer kadınları anladılar, bu yüzden Su Le kısa süre sonra karşısında oturan kişinin ondan pek hoşlanmadığını anladı. Ayrıca onun hakkında fazla düşünmüyordu. Su Le, zenginlerin ortalığı karıştırmak için taktik kullanmayı neden sevdiklerini anlamıyordu. Ayrıca bazı zenginlerin ünlülerle nasıl şeker bebek gibi oynadığına ve hatta onları elinde tuttuğuna dair bazı söylentiler duymuştu. Su Le görünüşünün seviyesi konusunda netti ve oyuncak olarak tutulma aşamasına ulaşacak kadar güzel değildi. Lin Qi ne kadar hatalı olursa olsun, en azından Zhuang Wei'ye karşı samimi hisleri vardı. Birisi Su Le'ye, Lin Qi, Zhuang Wei ile olan ilişkisini kestiğinde onu daha çok iğrendirdiğini sorarsa, tereddüt etmeden Zhuang Wei'yi seçerdi.
Herhangi bir mahvolmuş ilişkide, 3. taraf genellikle hatalıydı, ancak başıboş düşüncelere sahip olan ve kendini kontrol edemeyen adam daha kötüydü. Song Wei çok tatsız bir şey söylediğinden, Su Le biraz mutsuzdu, “Başkalarıyla oynamayı seven insanlar gelecekte başka biri tarafından oynanacak. Hiç kimse istisna değildir.”
Song Wei, Su Le'nin bu şekilde tepki vermesini beklemiyordu. Bardağı tutan eli dondu. Song Wei hemen küçümseyerek güldü, "Bayan Su'nun sözleri gerçekten ilginç ama sadece Lin Qi'nin çalındığını görebiliyorum. Rütbeleri tırmanmak ve zengin olmak için zar zor geçebilecek yüzüne güvenen zavallı bir kadın… Oynanacak en iyi insan tipi onlar değil mi?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...