Erkek arkadaşı kaçırılan ve söz konusu erkek arkadaşı ve metresi tam önünde oturan bir kadın olarak, Su Le'nin performansı gerçekten çok profesyonelce değildi. Yüzünde bir gülümseme, kaygısız ifadesi ve hatta pembe yanakları bile, bu ikisinin hayatının şu anda harika olduğunu bilmesini sağlıyordu! Gözyaşı, öfke ve hayatı bitmiş ya da artık yaşama isteği kalmamış gibi davranmak yoktu. Yani Su Le'nin karşısında oturan iki kişi için, kendilerini rahatsız hissediyorlardı.
Ne de olsa bir metres olarak bu tip bir kadını görmek ona hiçbir şey başaramamış gibi hissettiriyordu.
Eski erkek arkadaş olarak, bu tür bir kadın ona kalbinde fazla bir varlığı olmadığını hissettirdi.
"Su Le, son zamanlarda gerçekten iyi yaşıyor gibisin," dedi Zhuang Wei, ağzında acı bir tat bırakarak bir parça ince dilimlenmiş sığır etini zorla ağzına koyarken. O kadar acıydı ki bu duygu tarif edilemezdi. "Seni yanlış değerlendirdim."
Su Le, kasesine biraz kırmızı buğulanmış balık koydu. O adamın ne düşündüğünü anlamıyordu. Sonuçta, aldatan kişi oydu ve şimdi onun iyi yaşamasından memnun değildi! Bu dünyada bir kadın terk edildiğinde durmadan ağlaması, diriden çok ölü olduğu bir hayat yaşaması ve utanmadan ona yapışması gibi bir kural var mıydı? Bütün bunlar, erkekleri bir kadının onlar için her şeyi yapacağına ve onlardan ayrılmanın imkansız olduğuna inandıran, hayat ışıklarının yok olmasına ve dünyalarının kararmasına neden olacağı aptal dramaların kullandığı entrikalardı.
İçinde öfke yanıyordu ama Lin Qi'nin ifadesine bir göz attıktan sonra öfkesi hemen bastırıldı. Acele etmeden yemek için balık parçasını alan Su Le, yavaşça konuşmaya başlamadan önce ağzını sildi, "Biz arkadaşız ve Lin Qi gibi iyi bir kız arkadaş bulduğuna göre, bunun kader olduğu söylenebilir, bu yüzden tabii ki ben iyi yaşıyorum.”
Bazen “kaderli çift” ifadesi bile kulağa küçük düşürücü gelebilir. En azından Lin Qi ve Zhuang Wei'ye öyle geliyordu çünkü dinledikten sonra yüzleri giderek daha çirkinleşiyordu.
"Sen ve Kıdemli Wei'nin bir çift olmanızla nasıl karşılaştırılabilir?" Lin Qi'nin güzel görünümü biraz alay konusu oldu, "Arkadaş olmamıza rağmen, sen ve Kıdemli Wei'nin çıktığını bile bilmiyordum. Merak ediyorum, ilk ne zaman başladı?”
Su Le şaşırmıştı. O ve Wei Chu ne zaman bir çift oldular? Böyle önemli bir şey. Söz konusu taraflardan biriyken nasıl olur da kimse ona haber vermez...
Wei Chu, Su Le'nin kasesine iki yedek kaburga yerleştirmek için bir çift halka açık yemek çubuğu kullandı, “Su Le'nin daha önce senden bahsettiğini hiç duymadım. Bu doğru, sen de bana Kıdemli diyorsun. Üniversitemizde öğrenci miydin?”
Lin Qi'nin gülümsemesi biraz bozuldu, "Kıdemli Wei, hatırlamıyor musunuz? Sen hala başkanken ben öğrenci birliğinin üyesiydim.”
Wei Chu kibarca gülümsemeden önce bir ağız dolusu Sprite içti, "Üzgünüm ama hatırlamıyorum. Benimle çalışan birçok insan vardı ve çok sayıda elit de vardı.”
Lin Qi tamamen sessizleşti.
Kaburgasını çiğneyen Su Le, Wei Chu'nun efsanevi bir figür olmasına şaşmamalı. Kansız öldürebilir. Lin Qi'nin çarpık ifadesine baktıktan sonra, Su Le'nin ilk tepkisi çabucak kendi kasesine fazladan iki kaburga yerleştirmek oldu. Her ihtimale karşı, Lin Qi aklını yitirdi ve masayı öfkeyle devirdi. Bu olursa, en azından iki ekstra kaburgayı yiyebilecekti.
Yemek, Su Le'nin telefonu çalana kadar sessizce devam etti. Bir an için, Su Le ani gürültüden dolayı şok oldu. Görünüşe göre, başlangıçta rahat olan ifadesi hızla değişebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...