51.bölüm

64 12 0
                                    

B Üniversitesinden eski öğrenciler, Wei Chu ve Su Le'nin kendilerine yaklaştığını görünce anında sırtlarını dikleştirdiler. Su Le, Wei Chu'nun karizmasını bir kez daha deneyimlemişti. Tüm bu insanların adamın görünüşüne aldanmaları talihsizlikti.

"Uzun zamandır görüşmüyoruz, Chen Yue." Wei Chu, Chen Yue'yi gördüğünde onu selamlamak için inisiyatif aldı.

“Merhaba, Kıdemli Wei,” Birkaç ay önce onun kim olduğunu bile bilmiyordu. Ama şimdi onu ilk karşılayan oydu. Bu, Su Le'nin iyi arkadaşı olmanın bir faydası olarak mı görülüyordu? Chen Yue, Su Le'ye bir bakış attı ve gözleriyle onunla iletişim kurmaya çalıştı. O iyi bir adam, başka kadınların onu kapmasına izin verme.

Su Le yukarıdaki bulutlara baktı.

Chen Yue gözlerini devirdi. Çok kullanışsız!!

"Kıdemli Wei." Herkes Wei Chu'yu selamlamaya başladı ve Su Le'yi tanıyanlar da onu selamladı ve selamlarını iletti.

"Herkese merhaba," Wei Chu sadece başını salladı. Su Le'yi sadece eski okul arkadaşlarına Su Le'nin onun kız arkadaşı olduğunu ve Zhuang Wei'nin bir kenara attığı biri olmadığını bilmeleri için getirdi.

Wei Chu onları duyamasa bile ne söyleneceğini tahmin edebiliyordu ve Su Le'nin acı çekmesine izin vermek istemiyordu. Bu insanların onu Zhuang Wei ile ilişkilendirme konusunda daha isteksizdi.

Wei Chu varken, kim hala dışarı çıkmaya cesaret ederki? Su Le herkesin Wei Chu'ya idolleri gibi baktığını gördü ve hemen bugün giyinmek için harcadığı zamanın boşa gittiğini hissetti. Paçavralar giymiş olsa bile, 'Wei Chu'nun kız arkadaşı' unvanına sahip olduğu sürece ilgi odağı olmaya devam edecekti.

Sağlam bir aile geçmişine, yakışıklı bir görünüme sahip, iş dünyasının en umut verici gençlerinden biri, yaşlı iş adamları tarafından tanındı ve genç girişimciler tarafından beğenildi. Onun gibi başkaları pek yoktu. Ailesi, soylarını saf tutma yeteneğine bile sahipti.

Her neyse, Su Le diğerlerinin körü körüne hayranlığına başını sallarken içini çekti. Sözde Tanrı Wei hala sıradan bir insandı.

Durumu gören He Li ve Su Le hakkında kötü konuşan diğer sınıf arkadaşı yüzlerinde dostane bir ifadeye sahip değildi. Hızlıca ayrıldılar, kuyrukları bacaklarının arasında.

Chen Yue, He Li'yi izlerken alay etti. Başkalarının bir şakaya dönüştüğünü görmek istedi ama sonunda, muhtemelen onun yerine şaka olmayı beklemiyordu.

"Sorun nedir?" Su Le, Chen Yue'nin ifadesinin pek samimi olmadığını fark etti ve kulağına fısıldadı. "Sana borcu var mı? Yoksa senden mi çaldı?”

"Daha önce senin bir şakaya dönüştüğünü görmek için beklediğini söyledi." Chen Yue tatmin olmamış bir şekilde alçak sesle şikayet etti. "Seni yaşamak için bir erkeğe güvenen bir kadın olarak düşündü. Zhuang Wei'den bahsetmiyorum bile, Wei Chu'ya sahip olmasan bile ondan daha iyi yaşayabilirdin. Beyninde ne olduğunu bile bilmiyorum; sadece başkalarının iyi yaşamasını istemiyor.”

“Neye kızdığını merak ediyordum,” Su Le, şu anda Wei Chu ile sohbet eden birkaç genç adama baktı. Onları fark etmediğini anlayınca Su Le devam etti, “Üniversitedeyken ilişkimiz zaten pek iyi değildi. Ama ne olursa olsun yine de günlerimi isteklerime göre geçireceğim. Bu tür insanlarla karşılaştığımızda, onlarla tartışmanın bir anlamı yok, sadece ondan daha iyi yaşamalıyız.”

"O zaman Zhuang Wei'nin şu anki durumunu görünce çok rahatlamış olmalısın." Chen Yue parlak bir şekilde gülümsedi.

"Neyi rahatlatayım?" Su Le anlamadı.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin