6.bölüm

179 21 1
                                    

Wei Chu ayrıldıktan sonra bir taksi çağırdı. Akşam yemeği sırasında biraz alkol içmişti, bu yüzden araba kullanmayı planlamadı.

Wei Chu, Su Le için taksinin kapısını açmak üzereydi ki Su Le kapıyı kendisi açmaya gitti ve en ufak bir utanç hissetmeden taksiye oturdu.

Wei Chu yanıt olarak kıkırdadı ve aynı zamanda taksiye bindi. Su Le'nin sivri çenesini görünce kaşlarını hafifçe çimdikledi.

Su Le, şoföre adresini bildirdikten sonra başını çevirdi ve Wei Chu'ya baktı, "Bu gece için gerçekten minnettarım. Sen olmasaydın, karaokede şarkı söylemeye sürüklenirdim.” Hafifçe başı dönen alnına masaj yapan Su Le, bir an için duraksadı ve tekrar konuştu, "Ayrıca, senin yardımın olmasaydı, bir yere yığılırdım." Zhuang Wei'yi düşünerek kaşlarını tekrar çimdikledi.

"Bana gerçekten teşekkür etmek istiyorsan, o zaman bana bir yemek ısmarla." Wei Chu gülümsedi ve kayıtsızca telefonunu çıkardı, "Telefon numaran ne?"

(yürü be 👍)

Su Le'nin ifadesi sertleşti, ardından kuru bir şekilde gülmeye başladı, “135xxxxxxx” telefonunu çıkardı. Bu Wei Chu, onun kibar davrandığını anlamıyor mu? O sadece ona teşekkür etmek istemişti ve o da gelişigüzel bir şekilde ondan bir yemek istemişti. Şimdi bu kapitalist, ne zaman olursa olsun sömürme şansını asla kaçırmaz.

Numarasını girerken Wei Chu konuştuğunda sırıttı, "Yarın gece boş musun? Eğer öyleysen, yarın yapalım.”

"Ah, tamam," Su Le telefonunu çantasına geri koydu. Ona yemek ısmarlamayı gerçekten ne zaman kabul etmişti? Bir süre düşündükten sonra, isteğini kabul ettiğini hiç hatırlamıyor. Bu Wei Chu'nun borsada kayıtlı bir şirketi yok muydu, neden zavallı bir yemek yemekte ısrar ediyor?

—————-

Su Le'nin geçici evine vardıktan sonra, Su Le hızla taksinin kapısını açtı ve Wei Chu'ya teşekkür etmeden önce ayrıldı. Ve Wei Chu ağzını açtığı anda, Su Le kapıyı arkasından kapattı. Ya o adam onu ​​bir içki içmeye davet etmesini isterse? Böyle bir belayla karşılaşmak istemiyordu.

(bizim kızımızda biraz odun napalım 😅)

Wei Chu, uzaktaki Su Le'nin arkasını izledi ve çaresizce gülümsedi. Şoföre kendi adresini söylemeden önce Su Le'nin numarasının kayıtlı olduğu telefonunu çıkardı.

"Genç adam, o kızı mı takip ediyorsun?" Sürücü dikiz aynasından iyi giyimli Wei Chu'ya baktı ve deneyimli bir insan gibi konuştu, "Bir kızı takip ederken deriniz kalın olmalı. Aksi halde ne kadar yakışıklı olursanız olun, kalın tenli biriyle kıyaslanamaz.”

Wei Chu gülümsedi ve gözleri parladı. Şimdi herhangi bir kadın tarafından görülseydi, kesinlikle ondan etkilenirdi.

Sürücü tutkuluydu ve yolculuk sırasında Wei Chu'ya bir erkeğin bir kızı takip etmesinin birçok yolunu açıkladı. Taksi evinin önüne gelip taksiden indiğinde bile şoför devam etti, “Genç adam, bir kızı takip etmek için en önemli şey kalın bir cilde sahip olmaktır. Bunu unutma."

Cevap olarak Wei Chu yüzündeki gülümsemeyi korudu. Taksi gözden kaybolunca gülümsemesini sürdürdü. Bu sırada telefonu çaldı ve arayanın kimliğine baktı. "Yu Dong, Zhuang Wei ve Su Le arasında ne oldu?"

Bir süre sonra, Wei Chu gözlerini hafifçe kapattı, "Tamam, şimdi anladım."

Bir kere şansını kaçırdı ve pişman oldu. İkincisini kaçırmayacaktı.

(taktik maktik yok bam bam bam ilerle 😂😂😂)

Kişilerindeki “Su Le” ismine bakan Wei Chu bir gülümseme bıraktı. Su Le. Su Le. Sana aşık olan erkekler, temelde kaybetmediler mi?

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin