"Lao Da, Su Le uyuya mı kaldı?" Bir koridorla ayrılan Chen Xu, Su Le'nin Wei Chu'nun kucağında dinlendiğini gördü. Su Le'nin daha rahat dinlenmesine izin vermek için, Wei Chu 2 koltuğun kenarına oturdu, böylece uzanmak için daha fazla alana sahip olacaktı. Wei Chu, Su Le'nin vücuduna ciddi bir şekilde bir ceket yerleştirmişti.
"Evet," Wei Chu başını sallarken sakin bir sesle cevap verdi. Pencereden dışarı baktı. Gökyüzü yavaş yavaş kararıyordu; arabalar şehre giriyordu ve sokak lambaları yanmaya başlamıştı. Araba sokak lambalarının yanından geçerken, Su Le'nin vücudunda yumuşak, sarı ışık parladı. Bu sahne ona açıklanamaz bir şekilde içini ısıtmıştı.
Patronunun ifadesini görünce Chen Xu konuşurken sesini alçalttı, "Bugün dağ tırmanışından gerçekten yorulmuş olmalı." Su Le genellikle çok hareketli ve canlı olmasına rağmen, aslında çok fazla fiziksel gücü yoktu.
"Bilgisayar başında kalmayı tercih ediyor," Wei Chu, Su Le'yi daha iyi örtmek için ceketi dikkatlice çekti. “Sürücünün herkesi eve götürmesine izin verin. Şirket binasına geri dönmemize gerek yok.”
"Sorun yok." Chen Xu, Wei Chu'nun mesajını iletmek için sürücüye doğru gitmeden önce Su Le'ye bir kez daha baktı.
Wei Chu'nun küçük villasına vardıklarında Su Le uykuda kaldı. Herkes JinChu'nun yüksek ve güçlü sahibinin derin bir uykuda olan Su Le'yi bir prenses gibi kucağında nazikçe taşıdığına tanık oldu. Döndü ve Chen Xu ile konuştu, "Sen de buradan inip kapıları açmama yardım etmelisin."
Kardeşlerin en önemlileri olduğu söylenirdi ama şimdi, Wei Chu uyuyan güzeli uyandırmak istemiyordu, bu yüzden kardeşi artık kapıyı açan bir uşak olmuştu. Çin atasözünün dediği gibi insanların ahlak ve değerleri her geçen gün yozlaşıyor.
—————-
Üçü arabayı terk ettiğinde, kalanlar sessiz kaldı.
Çalışan Jia içini çekti, "Prenses taşıma... onun için gerçekten değerli olmalı. “
(benide taşı aşqulettam 😘)
Çalışan Zhe de iç çekti, "Patronumuzun ona karşı bu kadar nazik bir tarafı olduğunu hiç düşünmemiştim."
Üçüncü bir kişi çenelerine dokunurken iç çekti, “Ben de JinChu'nun patronunun iki yüzlü bir bilgin olduğunu düşündüm. Onun da güçlü olmasını beklemiyordum. Prenses taşıması gibi bir tutuş, bir erkeğin kollarının gücünü gerçekten test eder. Hareketleri ve duruşu o kadar düzgün ve hafifti ki; gerçekten sağlam görünüyordu.”
Herkes sessizce son konuşmacıya baktı. Araştırma ve geliştirme departmanındaki o kişi neden bu kadar tuhaf bir odaklanmaya sahipti?
—————-
Sevgilisi kucağındayken, eğer adamın düşünceleri ters gitmediyse, o sadece bir erkek değildi. Ama sevgilisi kucağında olduğu için Wei Chu, Su Le'yi misafir odasındaki yatağa yatırırken tam bir centilmendi. Ayakkabılarını çıkarmasına yardım etti ve onu yorganla örttü, ama başka hiçbir şeye dokunmadı. Kıyafetlerine bile dokunulmamıştı.
Chen Xu, Wei Chu'nun hareketlerini izlerken kapıda durdu. Pis bir şekilde gülümsüyordu.
Wei Chu gülümsemeyi fark etti ama odadan çıktı ve kapıyı kapattı, "Neden gülümsüyorsun?" Daha sonra 2 kutu bira almak için buzdolabına gitti.
Chen Xu'ya gelince, o zaten patronunun yüksek kaliteli kırmızı şarap yerine bira getirmesine alışmıştı. Bira kutularına bir bakış attı, "Lao Da, bu fırsatı pis şeyler yapıp suçu alkole atmak için kullanmayacaksın, değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...