Wei Chu, Su Le'yi havaalanına sürdüğü sabah yağmur yağıyordu. Su Le, açık renkli bir gömlekle uyumlu bir çift açık renkli kot pantolon giyiyordu ve genellikle toplanmış olan saçları bugün açıktı. Saçları omuzlarından dökülüyordu ve altları biraz kıvrılmıştı. Farklı bir hava verdi.
Wei Chu, kalkış kapısından geçmeden önce biniş kartını alırken Su Le'yi izledi. Havaalanına giderken Su Le konuşurken sürekli gülümsüyordu ama Wei Chu, Su Le'nin bir şey beklediğini hissetti ve S City'den döndüğünde cevabını alacaktı.
İyi bir arkadaşı bir keresinde ona Su Le'den hoşlanan biri onun peşinden koşarken kararlı değilse bitkin olacağını söylemişti.
Su Le'nin peşinden koşmayı, bunu yaptığı süre içinde yorucu bir iş olarak görmedi. Bunun yerine, umut ve zevk hissetti. Ve Su Le'yi daha iyi tanıdıkça, böyle bir kadının elde edilmesinin zor olduğunu daha çok hissetti. Başkaları onu güçlü ve zarar görmeyecek bir kadın olarak tanımlamış olabilir. Ancak onun gözünde Su Le diğer kadınlardan farklı değildi. Diğerlerinden daha zeki ve mükemmeldi.
Kendisi de bir erkek olarak, korumaları gereken bir kadını sadece başka bir zayıf kadın için inciten ve onun güçlü olduğu ve bundan etkilenmeyeceği bahanesini kullanan erkeklerden nefret ederdi.
Aslında bu, bir erkeğin kullanabileceği en utanç verici ve yüz karası bahaneydi. Erkek, ahlaksız ve vicdansız diye eleştirilmekten korktuğu için, kadının çok güçlü olduğu bahanesini kullanacak ve böylece sadakatsizliğini gizleyerek başka bir kadınla gururla birlikte olabilecekti.
"Sen güçlüsün ama diğer kadın zayıf ve bensiz yaşayamaz. Bu nedenle, ona bakmak için onun yanında olmalıyım.”
O da bir erkek olduğu için, Wei Chu erkeklerin sahip olduğu utanç verici düşünceleri anlıyordu. Ancak, böyle davranmaya isteksizdi. Sevdiği kişi daha da güçlense bile, o yine de kalbindeki tek kadın olacaktı. Karşısında çok zayıf ve zavallı görünen başka bir kadın olsaydı, bu onu ilgilendirmezdi çünkü sevdiği tek kişi Su Le idi.
Wei Chu, havaalanından uzaklaştığında Tan Wei'den bir telefon aldı. Onu birlikte öğle yemeği yemeye davet etti. Davetini kabul etti.
—————-
Uçakta Su Le koridorun yanında, tüm yol boyunca sağda oturuyordu. Karşısında, koridorun sol tarafında bir erkek ve bir kadın oturuyordu. Genç bayan başını genç adamın göğsüne yaslamış, derin bir uykuya dalmıştı. Bu arada, genç adam kızı sağ eliyle dikkatlice ve nazikçe destekledi, sol eliyle bir dergiyi çevirdi. Bütün hareketleri çok hafif ve nazikti.
Su Le önündeki sahneyi görünce bir gülümseme sergiledi. Her zaman aşkın güzel olduğuna inandı. Aşkın ne kadar süreceği konusunda şüpheleri vardı. Chen Xu'nun S Şehrine gideceğini öğrendiğinde verdiği tepkiyi ve onun tereddütünü hatırlayan Su Le, başka bir kadının Wei Chu'yu sevmesinden rahatsız mı olmalı, yoksa Wei Chu çevresindeki insanlar böyle bir şey olduğu için mi taşınmalı, emin değildi. onun hakkında iyi bir izlenim.
İlginç olmayan bir dergiyi karıştırırken Su Le çenesini eline dayadı ve düşündü. Ya Wei Chu döndüğünde diğer kadınlarla hala belirsiz bir ilişkiye sahipse?
Su Le iyice düşündükten sonra önemsiz şeyler için endişelendiğini hissetti. Sonuçta, sonunda ne olursa olsun, şimdi düşünse bile hiçbir şey değişmeyecekti. Bir kadın olarak artık yapabileceği tek şey kendine iyi davranmaktı.
—————-
Saat 1'de Wei Chu ve Tan Wei, Batı tarzı bir restoranda oturuyorlardı. Bu şehirdeki en iyi Batı restoranıydı. Dekor zarifti ve şefleri yurtdışından işe alındı, hepsi herhangi bir restoranda baş şef olacak kadar yetenekliydi. Dürüst olmak gerekirse, Wei Chu salatalar ve bifteklerle ilgilenmiyordu ama kadının seçimlerine saygı duyuyordu. Böylece o anda çalınan piyano müziğini dinlerken bifteğini kayıtsızca kesti. Su Le'den aldığı mesajı düşünüyordu. Otele yeni geldiğini söyledi. Öğle yemeğini yemiş olup olmadığını merak etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...