Ertesi sabah erkenden, Su Le yataktan kalkarken telefonu çaldı. Kuş yuvası gibi dağınık saçlarını kaşıdı ve sersemlemiş bir şekilde “Merhaba” çağrısını aldı.
Wei Chu onun sersem sesini duyduğunda sakinliğini korudu ve onu kibarca selamladı. Karşı tarafın hala yarı uykuda olduğunu bilerek alçak bir kahkaha attı, “En, benim. Hala uyanmadın mı?"
"Ha?" Böyle tanıdık bir ses duyduktan sonra, Su Le'nin gözleri anında genişledi ve hızla duvarda asılı saate baktı. Kuru bir şekilde öksürdü, "Wei Chu, ah, bir dakika bekle. Hemen aşağı ineceğim."
Mangal yapmaya gittikleri için elbise veya topuklu ayakkabı giymek uygun değildi. Su Le hızla kıyafetlerini değiştirdi ve evden çıkmadan önce kanvas ayakkabılar giydi.
Wei Chu, makyaj yapmayan ve elbisesi, topukluları veya zarif bir çantası olmayan Su Le'nin ona doğru koştuğunu görünce biraz korkmuştu. Sadece Su Le hemen yanına gelene kadar tepki verdi, arabanın kapısını onun için açtı, "Toplantı yerine gitmeden önce kahvaltı yapalım."
"Sorun değil," dedi Su Le esneyerek. Koltuğa yaslandığında tekrar esnedi.
"Dün gece iyi uyuyamadın mı?" Wei Chu gülümserken sordu.
"Ne zaman bir yere seyahat etsem önceki gece uykusuzluk çekiyorum," Su Le gözlerini yarı yolda kapattı, "Ertesi gün ne zaman oyun oynamak veya iş için seyahat etmek zorunda kalsam, her zaman ortasında uyanırım. ertesi gün ne olabileceğini düşünerek gece. Bu sorunum çözülemez.”
Wei Chu kaşlarını çattı, "Öyleyse uzun mesafeler kat etmeye ne dersin?"
"Aynı şey oluyor," Su Le gözlerini açık tutmaya çalıştı ama sonunda gözlerini kapadı.
Wei Chu, Xiao Yao'nun düğün gününde Su Le'nin de çok yorgun göründüğünü hatırladı. Demek böyle bir sorunu vardı! "Bir psikoloğa görünmek ister misin?"
"Büyük bir sorun değil. Bu kadar yaygaraya gerek yok,” Su Le gözlerini açtı ve alnını ovuşturdu, “Böyle küçük bir sorun için bir psikoloğa ihtiyaç varsa, o zaman ülkede psikoloğa ihtiyacı olan bir sürü insan olmalı. Günümüzde insanlar her türlü hastalığa sahip.”
Su Le'nin hala esnediğini gören Wei Chu, "Onun yerine seni eve göndermeye ne dersin. Bugün gitmeyelim." Etkileşimleri için daha fazla fırsat yaratmak istese de, onu böyle bir durumda gördükten sonra onu zorlamaya yüreği yoktu.
"Önemli değil, bir süre sonra iyi olacağım," Su Le başını salladı, "Bazen, bir taslağı aceleye getirmem gerektiğinde, gece geç saatlerde uyanır ve yine sabahları işe giderdim."
Su Le bunu söylediğinden beri, Wei Chu onu eve göndermekte ısrar etmedi ve onun yerine iki kahvaltı sipariş etmeden önce arabayı küçük bir restoranın yakınında durdurdu. Sadece Su Le'nin yavaşça ayağa kalktığını görünce rahatladı.
—————-
Gidecekleri yere vardıklarında Su Le, ağaçlarla dikilmiş geniş bir tarla gördü. Izgara ile kurulmuş küçük bir alan vardı ve yanında düzgünce kurulmuş bazı stantlar vardı. Standlarda çok sayıda baharat, et, sebze ve meyve vardı. Rahat bir görüntüydü. Su Le kederle içini çekti, "Bu tür yerlere mangal yapmak için gelmek beni gerçekten suçlu hissettiriyor."
Zenginler, konu barbekü olduğunda bile çok cömerttir. Su Le gençliğini düşündü. O ve sınıf arkadaşları bir mağarada yengeç pişirirdi ve o zamanlar tek baharat sofra tuzuydu. Sadece tuz olmasına rağmen, gizlice evden çıkarmak zorunda kaldılar. Su Le, yaşam standartlarındaki artışın yanı sıra zengin ve fakir arasındaki büyük uçurumu hemen hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...