56.bölüm

57 9 0
                                    

O gece Su Le, Wei ailesinin tutkulu bakımı altında 2 büyük kase pirinç yedi. O kadar doluydu ki, sadece gece geç saatlerde uyuyakaldı.

Ertesi sabah uyanıp yataktan kalktığında Su Le sabah rutinini yapmadan önce birkaç kez derin nefes aldı. Avlu evin etrafına birçok bitki ve çiçek dikilmişti, bu yüzden hava taze ve nefes almak güzeldi.

Kahvaltıdan sonra, Su Le ve Wei Chu ayrılmaya hazırlanmadan önce kaldılar ve bir süre yaşlılarla sohbet ettiler. Anne Wei, gitmelerine izin vermeden önce onlara hazırladığı yiyeceklerden verdi.

"Teyze ve amca çok kibarlar," Su Le arabada oturdu ve bir gün önceki etkileşimlerini hatırladı. Beklediğinden çok daha hoştu. Son derece rahatlamış hissetti.

"Artık gergin değil misin?" Wei Chu dikkatli bir şekilde arabayı sürerken, "Sana daha önce endişelenmemeni söylemiştim. Annem de ileride ziyarete gittiğinde bu kadar çok hediye almana gerek olmadığını söyledi.”

Su Le başını indirirken gülümsedi. Cevap vermedi ama sözlerini de yalanlamadı.

Wei Chu ona hızlı bir bakış attı. Gülümsemesi çok parlak ve dikkat çekiciydi.

Ailesiyle tanıştıktan sonra Wei Chu ve Su Le'nin ilişkisi daha da yakınlaştı. Bazen, Su Le inisiyatif alır ve ücretsiz yemek yemek için Wei Chu'nun küçük villasına gider ve birlikte yemek yaparlardı. Duygu kötü değildi.

Geceleri birlikte yürüyüşe çıkarlardı. Gündüz vakti vakit buldukça şehre iner ve oynarlardı. Yavaş yavaş birbirlerini daha yakından tanımaya ve anlamaya başladılar. Birlikte olduklarında, henüz ilk aşklarında olan, dikkatli ve dürtüsel insanlar gibi değillerdi; bunun yerine, güçlü bir karşılıklı anlayışa sahip eski aşıklar gibiydiler.

—————-

Kış gelince havalar soğudu. Su Le başlangıçta ulusal tatillerde eve dönmeyi planlamıştı ama annesi beklenmedik bir şekilde Hong Kong'a bir tatil rezervasyonu yapmıştı. Sonunda, Su Le sadece planlarını iptal edebilirdi. Bunun yerine, romanının konusu üzerinde düşünmek için evde kalmaya hazırlandı. Sonuçta, biraz ekstra gelir elde etmek de harikaydı.

Ulusal tatilden bir gün önce, Su Le'nin şirketi çalışanlara yemek ısmarladı. Su Le ve meslektaşları birlikte mutlu bir şekilde yemek yediler, ancak restorandan ayrıldıklarında yağmur yağdığını keşfettiler.

Şu anda Ekim ayıydı ve hava giderek soğumaya başlamıştı. Bu nedenle, yağmur yağdığında özellikle soğuktu. Su Le bugün bir elbise giyiyordu, bu yüzden restoranın dışında dururken soğuk rüzgar estiği için anında tüyleri diken diken oldu.

Bu sırada taksiye binmek zor oldu, ancak bazı erkek meslektaşları otobüsü beklemek için cesurca otobüs durağında durdu. Kadın meslektaşları, onları alması için birini aramak için telefonlarını çıkarırken restoranın dışında durdu.

Kocası veya erkek arkadaşı olan insanlar onları aradı ve olmayanlar arkadaşlarını aradı. Su Le, Wei Chu'yu araması gerekip gerekmediği konusunda çok düşündü çünkü o bir şirketin CEO'suydu ve şu anda meşgul olup olmadığını bilmiyordu.

Su Le hala karar vermekte zorlanırken çantasındaki telefonu çalmaya başladı. Telefonunu çıkardı ve Wei Chu'dan geldiğini gördü.

"Yağmur yağıyor. Yemek daha bitmedi mi? Neredeyse restorandayım.”

“Bitti,” Su Le etrafındaki endişeli kalabalığı izlerken gülümsedi. Açıklanamayacak bir şekilde rahatlamış hissetti ve bu gülümsemesinin daha da güçlenmesine neden oldu.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin