28.bölüm

79 10 0
                                    

Su Le ve Wei Chu mangal yerine vardıklarında, daha önce kendi faaliyetlerini yürüten tüm personel zaten küçük gruplara ayrılmıştı. Kendi yemeklerini pişirirken moralleri yüksekti, ama ara sıra patronlarına ve yanındaki genç ve güzel kadına bakışlar atarlardı.

"Ne alırsınız?" Wei Chu, Su Le'ye sormadan önce kollarının kirlenmesini önlemek için kol koruyucuları giydi. Şu anki ifadesinden, çok uzun zaman önce aldığı darbeden kurtulmuş gibiydi.

Chen Xu elinde tepsi ve maşayla Su Le'ye doğru yürürken "Su Le, istediğin yemeği oradan alabilirsin" diye bağırdı. Daha sonra yakındaki bir cam evi işaret etmeden önce onları ona verdi. Cam ev farklı meyve ve sebzelerle doluydu. Sonra Su Le diğer stantları işaret etti, “Peki ya bunlar?”

"Ah bunlar, sonuçta herkesin farklı tercihleri ​​var, bu yüzden daha fazla çeşitliliğe sahip olmak daha iyi," Chen Xu mutlu bir şekilde güldü, "Her neyse, bu patronun ikramı, bu yüzden tutumlu olmanıza gerek yok."

Su Le, yaklaşık üç adım ötede olan Wei Chu'ya bir bakış attı ve kuru bir şekilde öksürdü, "Patronunun önünde bu kadar açık olmana gerek yok, değil mi?" Önceki patronu, çalışanların bu kadar savurgan olduğunu bilseydi, o zaman kesinlikle kükrediler.

"Endişelenme, patron zaten buna alıştı," Chen Xu omuz silkti ve biraz dana eti ve tavuk kanadı almak için döndü. İstediğini aldıktan sonra mırıldanarak ızgaraya yöneldi.

Sonunda Su Le cam eve gitmedi. Bunun yerine, tepsisini Wei Chu'ya taşımadan önce stantlardan birkaç parça seçti, "Onları baharatlı severim."

Wei Chu sepetten biraz tavuk kanadı aldı ve etleri sapladı ve üzerlerine biraz sos sürerken başını salladı, "Pekala. Oh, shiitake mantarlarını kızartmayı seviyorsan, sebzeleri ızgaraya gelince becerilerim fena olmadığı için biraz da getirebilirsin.

Kısa süre sonra, 2 dakika sonra ızgara doldu ve sebzeler ızgara rafının yarısını hemen hemen doldurdu.

Yemeğini kızartmak için sadece küçük bir köşesi olan zavallı Chen Xu, patronunun mükemmel ve sevecen bir adama dönüşmesini izlerken incinmiş hissediyordu. Elinde bir tepsi tutan patronuna, ardından meyve yiyen Su Le'ye baktı. Chen Xu zihinsel olarak başını salladı ve içini çekti. Patronu ve Su Le bir araya gelirse, 'karısının altında acı çeken koca' olurdu. Şimdi bu çağda, kadınlar kesinlikle daha değerli hale gelirken, onlar gibi erkekler daha çok kuyruğunu sallayan köpeklere dönüşüyor.

"Acı biber" dedi Wei Chu.

Su Le macunu teslim ederken Wei Chu onu alırken gülümsedi. Daha sonra biberleri şişin üzerine eşit şekilde yaydı. Bundan sonra, eti ters çevirdi ve pişirmelerine izin vermeden önce başka bir sos tabakasını tekrar fırçaladı. Bu ikisi arasındaki işbirliği o kadar yumuşaktı ki, hala bekar olan Chen Xu bir tarafta dururken üzüldü.

Bu ikisi arasındaki örtük anlayış o kadar kördü ki, yavaş yavaş uzaklaşmadan önce yürüyen tüm çalışanları gülümsetti.

Şu anda önlük ve kol koruyucu giyen bu adam kim?

Hâlâ normalde bıçağı saklarken gülen, gülümsemediği halde insanları korkutan, iş çevrelerinde tilki olarak bilinen adam mıydı? Bu dünya gerçekten bu kadar çılgın mıydı? Patronları gibi bir tilki bile, güzelliği tanrıça düzeyinde bile olmayan bir kadının önünde sadık bir köpek olurdu.

Bir kenarda oturup doğal bir şeymiş gibi meyve yerken patronlarına böyle sakin bir tavırla davranıldığını görünce, çabucak yine kendini beğenmiş bir gülümsemeyle işini yapan patronlarına baktılar. Biraz daha olsaydı, o ikisine bakmaktan kör olacaklardı. Çalışanların çoğu sessizce bakışlarını geri çektiler ve mangal yaptıkları yarı yanmış yarı çiğ ete baktıktan sonra patronlarının elinde cezbedici bir koku yayan kuzu şişine baktılar. Ağızlarının kenarlarını silerek daha fazla et aldılar ve mangal yapmaya devam ettiler.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin