47.bölüm

59 10 0
                                    


Su Le'nin roman yazmaya başlamasının nedeni hobi olduğu gibi para ya da şöhret de değildi. Bunun nedeni, okuduğu bir romandan rahatsız olmasıydı. Aradan birkaç yıl geçtiği için artık romanın adını hatırlamıyordu, ama yine de olay örgüsünün çoğunu hatırlıyordu.

Tüm hikayede, erkek başrolün sadece iki iyi özelliği vardı: biri zengin, diğeri ise yakışıklıydı. Bunun dışında acımasız olmak gibi birçok olumsuz özelliği vardı. Eylemleri saygısızdı; her gün kadınlarla oynuyordu, merhameti yoktu ve zengin olduğu için kendini beğenmiş davranıyordu. Temel olarak, iyi bir nüfuz sahibi değildi, ancak kadın başrol bir şekilde mucizevi bir şekilde böyle bir adama aşık olmuştu. Ayrıca erkek başrol tarafından zarar gördü ve sürekli acı çekti ama sonunda yine de onun için her şeyi yaptı.

(ay gerçekden böyle dizi-filmlerde oluyo çok sinir oluyorum erkeğin acı çektire çektire kıza eziyet etmesine rağmen kız terketmiyo erkeği bide üstüne yetmezmiş gibi gidiyo aldatıyo vs vs kız yinede vazgeçmiyo erkek en sonunda aklı başına geliyo hop mutlu son hiç kızın keriz yerine konması hesaba katılmıyo yada kız bunlar için erkeğe bedelini ödetmiyo böyle sahneler olduğunda resmen sinirimi bozuyo kadını aciz gibi göstermeleri yada gurursuz gibi göstermeleri erkekleri iste vazgeçilmez, herzaman haklı gibi göstermeleri ıyyy valla  benimda aklımda büssürü senaryo geliyo bedel ödetmek için yani 😂😂😂)

Su Le, hikayenin son derece rahatsız edici olduğunu düşündü. Öfkeyle, bağımsız bir kadın başrol ve istikrarlı ama hırslı bir erkek lider hakkında bir roman yazdı. Daha sonra roman yazmak onun için bir alışkanlık haline geldi ve bunda ısrar etti. Çalışmaları için tanınma ve başarılar elde etmek beklediği gibi değildi.

Wei Chu'nun kitaplığında, basılmış tüm kitaplarının bir koleksiyonu vardı. Kitaplarından bazılarının da son ziyaretinde burada olduğunu fark etti, ancak daha önce onlara dikkatlice bakmadı. Bu sefer bütün bu kitapların çok temiz ve iyi durumda olduğunu keşfetti.

Rastgele bir kitap aldı ve açtı. İlk sayfada imzası vardı. Su Le, dikkatlice düşünürken çenesine dokundu. Bu kitap geçen yılın sonunda yayınlandı ve o zamanlar sadece bir imza etkinliği vardı. Kitabını almaya gelen erkekler vardı ama hepsi de kız arkadaşlarının kitabı almasına yardım ediyorlardı. Ayrıca o gün başka yazarlar da vardı; kaotikti, bu yüzden kitabını kimin aldığını fark etmedi. Ama Wei Chu o zamanlar orada değildi, değil mi?

Tüm dikkatini karşı cinse vermese de, eğer çekici olsaydı bir erkeğe birkaç kez daha bakardı. Bu yüzden biraz hatırlaması gerekir. Onun için başka birisi satın almış olma ihtimali yüksekti, ama Wei Chu yazarın aslında o olduğunu biliyor muydu?

Yazar arkadaşlarından oluşan küçük çevre ona, ondan hoşlanan bir adam onun romanlarını okursa kesinlikle korkup kaçacağını söylemişlerdi. Kadının gözünde güçlü bir erkek imajına sahip olmaktan hoşlandıkları için, güçlü kadınları seven çok fazla erkek yoktu. Ayrıca, güçlü kadınlar kırılgan benlik saygılarını zedeleyeceğinden, zayıf ve güzel kadınları da seviyorlardı.

Su Le bunun çok önemli olacağını düşünmemişti ama arkadaşının sözlerinin mantıklı olduğunu kabul etmesi gerekiyordu. Ayrıca, başlangıçta onu sevdiğini söyleyen Zhuang Wei, sonunda aynı nedenlerle başka bir kadınla belirsiz bir ilişkiye girmişti.

Peki ya Wei Chu?

Kitabı raftaki orijinal konumuna geri koyduktan sonra, Su Le bilgisayar masasındaki sandalyeye oturdu. İlişkilerini düşünceli bir şekilde düşündü. Şimdiye kadar, girişimlerini pasif bir şekilde kabul ederken, ona yaklaşmak için inisiyatif kullanan hep Wei Chu olmuştu. Bir zamanlar, bir erkek bir kadını takip ettiğinde, kadına bir hazine gibi davranıldığı, ancak bir kez yakalandıktan sonra olumsuz özelliklerinin ortaya çıkacağı söylenirdi. Su Le'nin bu yönü de dikkate alması gerekiyor muydu?

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin