50.bölüm

60 10 0
                                    

Yakışıklı erkeklerle marka arabalar, güzel kadınlarla şık arabalar… Bu kombinler ortaya çıktığında hep başkalarının ilgisini çekerdi. Yani, Wei Chu'nun arabası durduğunda, birçok insan çoktan onlara doğru bakıyordu.

"Büyük bir Tanrı'nın girişinin efsanevi aurası." Chen Yue, yanından geçerken Li Xuan Ran'dan bunu duyduğunda, Chen Yue gizemli bir şekilde güldü. "Belki bir imparatoriçe girişinin aurasını da görebilirsin."

"Ne demek istiyorsun? İmparatoriçe..." Li Xuan Ran aniden gözlerini genişletti. Wei Chu arabadan indikten sonra karşı taraftaki arabanın kapısını açtığına inanamadı. Yolcu koltuğunda oturan biri vardı! Ve bir kadındı!

Herkes Wei Chu'nun elini tutan adil bir el olarak izledi. Sonra arabadan ince bir bacak çıktı ve ardından diğeri onu takip etti. Kadının bacakları çok güzeldi. Partideki tüm erkekler, kadının Wei Chu'nun kız arkadaşı olup olmadığı hakkında tahminlerde bulunmaya başlamıştı bile.

"Su Le?!" Li Xuan Ran, Su Le'nin arabadan inmek için Wei Chu'nun elini destek olarak kullanmasını izlerken şok oldu. Su Le, Wei Chu'nun yanında dururken, varlığı kesinlikle onun gölgesinde değildi. Bunun yerine, o kadar göz kamaştırıcıydı ki, başkalarının onları mükemmel çift olarak övmesine neden oldu. Li Xuan Ran bilinçsizce Zhuang Wei'ye baktı. O şoka girerken o da Su Le ve Wei Chu'ya bakıyordu. İfadesi de pek hoş değildi.

Çenesine dokunarak Su Le hakkında kötü konuşan birkaç kişiye baktı. Beklendiği gibi, ifadeleri de çok… ilginçti. Tabii ki, hayat bir oyun gibiydi ve bir oyun hayat gibiydi. Bu özel oyunu izlemek çok heyecan vericiydi.

Saçları yumuşak bukleler halindeyken Su Le'nin teni açık ve beyazdı. Vintage tarzı uzun kuşaklı bir elbise giymişti. Su Le çarpıcı görünüyordu. Ayrıca, Wei Chu hareketlerini Su Le'ninkiyle kolayca koordine etti. Su Le daha hızlı yürürdü, daha büyük adımlar atardı ve eğer daha yavaş yürürse onu takip eder ve daha yavaş yürürdü. Sanki partide sadece Su Le'ye dikkat ediyordu ve diğer her şey o kadar önemli değildi.

“Su Le, neden Tanrı Wei ile geldin?” He Li, Su Le'nin orada olduğuna inanmak istemedi, ondan çok uzakta değildi. Su Le'nin göz alıcı bir çiftin parçası olduğuna inanamıyordu. Üniversitedeki birçok kız Wei Chu'yu severdi ama kimse ona duygularını itiraf etmeye cesaret edemezdi. Kalplerinde Wei Chu bir Tanrı gibiydi; uzaktan izlenebilen ama ulaşılmaz olan biriydi.

Neden böyle harika bir insan Su Le'ye bakmak için bu kadar sıcak gözler kullandı?

—————-

Yani, yüce Tanrı da normal bir adam olabilir ve bu kadar düşünceli bir yanı olabilir ve kız arkadaşını kandırabilir mi?

İş çevresinden birkaç kişi de sessizce Wei Chu'nun yanında olan Su Le'yi tartıştı. Onu tanımadılar, bu yüzden zengin bir ailenin kızı olmadığını varsaydılar. Ama Su Le'nin mizacı, göz alıcı Wei Chu'nunkiyle çok uyumluydu. Ona kıyasla solgun değildi.

Wei Chu'nun şu anki durumu ve ayrıca Wei ailesinin eski neslinin geçmişi ile, Wei Chu, Zhuang Wei'nin nişan partisine kar etmek gibi herhangi bir ticari nedenden dolayı katılacak gibi görünmüyordu. Song ailesiyle bir ilişkisi yoksa? Ama Song ailesi ve Wei Chu'nun şirketi arasında herhangi bir işbirliği olduğunu duymamışlardı.

Keskin kulakları olan insanlar gerçeği çabucak öğrendiler. Böylece, Wei Chu'nun kız arkadaşının genç Zhuang Wei ile sınıf arkadaşı olduğu ortaya çıktı. Görünüşe göre Wei Chu özellikle kız arkadaşına eşlik etmeye geldi.

Yaşlılardan birkaçı anlayınca birdenbire güldüler. Bu nedenle, genellikle yetenekli ve rasyonel olan bu genç adam, kız arkadaşının önünde de itaatkar olacaktır.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin