Otel dağın eteğinde bulunuyordu ve otelin hijyen standartları çok iyiydi ama orada kalmanın maliyeti de çok yüksekti. Misafirlerinin çoğu turistti. Su Le'nin patronu, çalışanlarının her biri için bir oda ayırttığından beri çok cömert bir insandı. Bu, Su Le'nin patronların sülük olduğu izlenimini biraz değiştirdi.
Yağmur şiddetlendi. Su Le pencere kenarında dururken, bu tatili otelde mahsur kalarak geçireceğine inanmaya başladı çünkü bu havada dağa tırmanmak çok tehlikeliydi. Sonuçta, dağ ne kadar güzel ve ruhani görünürse görünsün, birisi kayar ve düşerse, tırmanış sırasında Tanrı'yı görmese bile, muhtemelen çok yakında Tanrı'ya kavuşacaktı.
Vur. Vur. Birisi kapısını çaldı. Su Le kapıyı açtığında Wei Chu'nun dışarıda durduğunu gördü. Daha önce giydiği takım elbiseden daha rahat ve rahat bir takım elbise giymişti. Su Le ona gülümserken ona baktı. Su Le'nin o anda onu tarif etmek için bulabildiği her şey son derece çekiciydi.
“Yakınlarda oldukça iyi bir güveç restoranı olduğunu duydum. Herkes birlikte oraya gitmeye hazırlanıyor.” Wei Chu, Su Le'nin ifadesini dikkatle gözlemledi. Antrenörde olduğu kadar yorgun görünmüyordu. "Yeterince dinlendin mi?" Konuşmasını bitirdikten sonra uzandı ve Su Le'nin elini tuttu. Elini geri çekmedi.
—————-
Güveç restoranı çok uzakta olmadığı için oraya gitmeleri uygun olmazdı, bu yüzden herkes bir şemsiye alıp dışarı çıkmaya başladı. Damla. Düşürmek. Yağmurun sesi şemsiyelerine çarpıyordu. Yağmur devam ederken, insanlara bir huzur hissi verdi.
Önde bir erkek ve bir kadın bir şemsiyeyi paylaşıyordu. Çift herkesin dikkatini çekti. Şemsiye yol kenarındaki bir mağazadan rastgele alınmış olmasına rağmen, paylaştıkları şemsiye bile inanılmaz derecede çekiciydi.
"Yakışıklı adam, güzel kadın. Demek ki yetenekli genç adam zaten Su Le'ye ait, hiç umudumuz bile yok."
"En iyisi alınabilir, ancak hala birçok mükemmel seçenek var. Bu kadar seçici olmayın."
Jiang Ting, iki kadın meslektaşı arasındaki sessiz tartışmayı duyduğunda küçük bir gülümseme sergiledi. Görünüşe göre Su Le ve Wei Chu arasındaki ilişki gerçekten iyiydi. Onların çöpçatanı olarak kabul edilebilir mi? Su Le'ye işbirliği için JinChu'ya gitmesini söylememiş olsaydı, büyük CEO Wei, Su Le'yi bu kadar çabuk kız arkadaşı yapamazdı, değil mi?
"Neye bakıyorsun?" Wei Chu, Su Le'nin bakışlarının etrafta uçuştuğunu gördüğü için sordu. Sonra gülümsedi ve "Bir şey almak ister misin?" Diye sordu.
"Acil bir şemsiyeye ihtiyacım var. Arkadan gelen delici bakışlar çok güçlü.” Su Le, kolunu tutmaktan kendini alamadı. Artık dayanamayacakmış gibi görünüyordu. Sonra başını çevirdi ve şemsiyeyi tutan ele baktı. Parmakları temizdi, teni açık renkliydi ve parmaklarının her biri yontulmuş gibi görünüyordu. Su Le, elinin arkasını dürterken biraz kıskanç hissetti. Bir erkeğin eli neden güzel görünürdü?
"Zengin bir erkek arkadaşa sahip olmanın güvenli olmadığını zaten biliyordum ve erkek arkadaş hem zengin hem de yakışıklıysa, bu sadece bir felaketi bekliyor," dedi Su Le tekrar elini dürterken. "Ah, seninle çıkarken kesinlikle çok acı çekiyorum. Sürekli endişeli olmamın yanı sıra, hala röntgen altındaymışım gibi muayene edilmekten muzdarip olmam gerekiyor. Çok fazla kayıp yaşıyorum," dedi Su Le içini çekerek.
Wei Chu iyi kalpli bir şekilde “Gelecekte, kaybetmek yerine kazanmanı sağlayacağım” dedi. Cevabı, bütün gün boyunca kendisine bakılmasından rahatsız olan Su Le'yi anında sakinleştirdi, ama yine de biraz hoşnutsuzdu, bu yüzden “Beni bir çocukmuşum gibi kandırmaya çalışma” diye homurdandı. Gururu biraz incinmiş gibi hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...