41.bölüm

61 10 1
                                    

Bayan Tan?

Su Le'nin zihni bir anlığına boşaldı ve bu Bayan Tan'ın muhtemelen şirketin bir müşterisi olduğunu tahmin etti ve yeni atanan bir asistan olarak Su Le akıllıca kendi başına müdahale etmedi. Bunun yerine ofisten çıktı ve görmeyi beklemediği birini gördü.

Tan Wei, aşık olduğu rakibinin, potansiyel olarak işbirliği yapılabilecek bir şirketin çalışanı olduğunu asla düşünmedi.

"Merhaba," Su Le Tan Wei'ye gülümsedi, "Genel müdür şu anda ofisinde. Girin lütfen."

"Teşekkür ederim," Tan Wei Su Le'ye başını salladı ve genel müdürün ofisine doğru yöneldi.

“Su Le, o kişiyi tanıyor musun?” Yola çıkmaya hazırlanan bir meslektaşı tesadüfen yanından geçtiği için alçak sesle sordu. "Bu kişi çok güzel görünüyor."

"Onunla bir kez karşılaştık," Su Le gülümsedi ve meslektaşının omzunu okşadı. "İşini bitirmişken etrafımda dolaşmayı bırak. Zaman içinde çalışan insanlar, serginiz için kırgın hissedeceklerdir. ”

"Başkalarının acısında mutluluk bulmaktan zevk alıyorum." Su Le'ye veda ederken meslektaşının yüzü gülüyordu. Su Le, yeni bir çalışandan genel müdür yardımcılığına terfi ettiğinde 3 aydır şirkette bile bulunmamıştı. Bu hızlı terfi çok fazla insanı tatmin etmedi çünkü bu Su Le'nin yetenekli olduğu anlamına geliyordu, bu yüzden meslektaşı Su Le'ye karşı oldukça arkadaş canlısıydı.

Su Le ofisine döndükten sonra bazı belgeleri dosyaladı. Bir saat hızla geçti ve neredeyse eve gitme zamanı gelmişti, bu yüzden eşyalarını topladı ve gitmeye hazırlandı.

Su Le, Tan Wei tarafından aniden kenara çağrıldığında binanın girişinden yeni çıkmıştı. Güzel genç kadına baktı ve nazikçe gülümsedi.

"Benimle bir kahve içmek ve biraz sohbet etmek için biraz zamanın var mı?" Tan Wei, Su Le'nin Wei Chu'ya karşı hislerini bilmediğini düşünecek kadar aptal değildi. Ama aynı zamanda Su Le'nin tepkisi Su Le'ye saygı duymasını sağladı. Su Le ondan nefret etmese bile en azından ona karşı bazı olumsuz hisler besleyeceğini düşündü. Ama Tan Wei, Su Le'den bunların hiçbirini bulamadı.

Su Le ona karşı kibar ve nazikti. Onun hakkında hevesli olmamasına rağmen, Su Le onu korumuyordu ya da ona içerlemiyordu. Bir kadının sezgisi hassastı. Örneğin, biri ondan hoşlanmadıysa, hareket etmeseler veya bir şey söylemeseler bile bunu hissedebiliyordu ama Tan Wei bunu Su Le'den hissetmiyordu.

"Elbette gidelim. Bayan Tan çok kibar.” Su Le, Tan Wei'nin davetini reddetmedi.

—————-

Su Le bir fincan Blue Mountain kahvesi sipariş etti. Ardından beceriksizce ama kibarca Tan Wei ile çalışmak gibi genel konulardan bahsetti. Ama Tan Wei'nin ifadesine bakılırsa, Su Le ile bu konuları konuşmak istemediği ortaya çıktı.

"Bayan Su, size bazı kişisel sorular sormamın sakıncası var mı?" Tan Wei, Su Le'nin alakasız şeyler hakkında konuştuğunu gördü, bu yüzden doğrudan konuya girdi.

"Üzgünüm. Sana doğrudan böyle sormanın çok cesurca olduğunu biliyorum ama Wei Chu'yu gerçekten sevip sevmediğini bilmek istiyorum. Onun zarar görmesini istemiyorum." Tan Wei, Su Le'yi dikkatle izledi. Su Le'nin tepkisindeki herhangi bir değişikliği kaçırmak istemiyordu.

Tan Wei'nin bakışları altında, Su Le bir şeyler içmek için kahvesini kaldırdı ve yavaşça cevap verdi, "Bayan Tan, bu tür konular ilgili taraflar arasında gizli tutulmalı ve bence Wei Chu benim tavrımı anlıyor." Su Le, Tan Wei'nin histerik bir kadın değil, onunla tanıştığı için şanslı olduğunu düşündü, çünkü aksi halde Tan Wei'yi bekleyen şey kadınlar arasındaki bir kavgaydı.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin