Sonunda o gecenin 'olay' nasıl ele alındı, Su Le sormayacak kadar zekiydi. Ama o ve Chen Yue birlikte yaşadıklarından, Chen Yue ona Lin Qi'nin sonunda gerçekten kovulduğunu ima etmişti.
Su Le, Lin Qi ve Zhuang Wei arasındaki ilişki konusunda çok net değildi. Ne de olsa biri ilişkisini mahveden metresiyken diğeri ömür boyu yanında olacağına söz vermesine rağmen ona ihanet etmişti. Bırakabilse bile affetme aşamasına henüz ulaşmamıştı.
—————-
Bilgisayarı açarak serileştirilmiş romanının yeni bir bölümünü yayınladı. Su Le, karakterlerine güzel bir olaylar yolculuğu ve tatlı bir son vermeyi severdi. Okuduğu ilk roman kibirli bir CEO ve basit ve zayıf bir kız hakkındaydı. 2. bir kadın karakter tarafından sefil bir şekilde zorbalığa uğrayan her zaman kadın liderdi. Birkaç roman okuduktan sonra, Su Le bu romanlardaki kadın başrollerden hoşlanmadı ve onları da azarlamak istemeye başladı. Sadece ağlamayı bildikleri için kadınlar için büyük bir yüzkarasıydılar.
Bu tür karakterlere karşı güçlü bir hoşnutsuzlukla kendi romanlarını yazmaya karar verdi. Tüm ipuçları ya güçlü ya da espriliydi. Dışarıdan zayıf olsalar bile, içeride güçlüydüler ve bu karakterlerden hiçbiri aşk için umutsuz değildi ve onsuz yaşayamazdı.
Birdenbire ilk okuduğu romanlara minnettar hissetti, yoksa şimdi nasıl elinde fazladan parası olacaktı? Villaları ve arabaları olan zorba CEO'lar gibi olmasa da, şu anda bir daire için depozito ödeyecek ve isterse sorunsuz bir Benben Mini satın alacak kadar parası vardı.
Tek sorun, sürüş becerilerinin çok iyi olmaması ve kendisinin olduğu kadar başkalarına da zarar vermekten korkmasıydı, bu yüzden her zaman araba kullanmaya cesaret edemiyordu.
“Su Le, henüz uyumadın mı?” Pijama giyen Chen Yue, bir bardak sütle odaya girdi. "Neredeyse 12. Yarın yorgun olmaktan endişe etmesen bile yine de cildini düşünmelisin."
"Merak etme, neredeyse bitirdim." Su Le, Chen Yue'nin masaya koyduğu bir bardak sütü içerken okuyucularından gelen birkaç yoruma cevap verdi, “Nasıl oluyor da hala uyumuyorsun?”
"Daha yeni uyandım ve tekrar uyuyamadım," Chen Yue oturmak için Su Le'nin yatağına tırmandı. "Hala dün gece olanları mı düşünüyorsun?"
Su Le bardağı indirdi, "Yue Yue, benim için endişelenmene gerek yok. Bu sadece bir erkek."
"Zhuang Wei'nin böyle bir insan olduğunu daha önce bilseydim, kesinlikle onun peşine düşmesine yardım etmeyi kesinlikle kabul etmezdim." Chen Yue pişman oldu. "Bu adam çok güvenilmez."
Su Le'nin kalbi ısındı ve çekmeceden bir zarf çıkardı, “Bu senin için, bu benim kiram ve bu ayki faturalardan benim payım. Arkadaşlığımıza dayanarak kendime bir indirim yaptım ve işimi yeni kaybettiğim için lütfen bırak beni, ben zavallıyım, pis zavallı.”
"Devam edebilir ve fakir gibi davranabilirsin," Chen Yue zarfı kabul etti ve bir kenara koydu. "Sana söylüyorum, büyük yazar, senden sadece hizmet için değil, hava için de ücret alırım."
"Hadi ama, Chen'in en büyük kızının gözünde benim az miktardaki paranın ne önemi olabilir ki? Leydi Chen, size göre param okyanusta bir damla değil mi?” Su Le web sayfasını kapattı ve Chen Yue ile yüzleşmek için döndü. "Bu hafta sonu, Kıdemli Wei kişisel olarak yemek pişiriyor. Vaktin varsa sen de gel."
"Bu hafta sonu ailemle yemek yemek için eve gideceğim." Chen Yue sarılmak için bir yastık aldı. "Su Le, seni kötü kadın. Dürüstçe söyle, kendine güvenen, zengin ve düşünceli Kıdemli Wei'mizi nasıl baştan çıkardın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...