58.bölüm

50 9 0
                                    

Su Le, Wei Chu'nun bu zamanda ona evlenme teklif edeceğini hiç düşünmemişti. Wei Chu'nun yaptığı şeyleri düşündü, yemek yapmayı öğrenmek, isimlerini taşa oymak gibi ve bilgisayar ekran koruyucusundaki fotoğrafları ve kitaplığındaki kitaplarının tam koleksiyonunu hatırladı. Onunla çıkmaya başladığından beri, onu mutsuz edecek hiçbir şey yapmadı. Wei Chu çok tatlı sözler söyleyen biri değildi; bunun yerine onun için birçok şey yapmıştı. Çoğu zaman, sadece tatlı şeyler mırıldanan bir adama kıyasla, bir adamın her şeyi sessizce düzenlemesi daha dokunaklıydı.

Su Le, sadece düzgün konuşmada iyi olan erkeklerden hoşlanmazdı. Bunun yerine Wei Chu, takdir ettiği türden erkeklerdi. Şimdi birisi ona Wei Chu'ya karşı bir şeyler hissedip hissetmediğini veya kalbinin onun için hareket edip etmediğini sorarsa, hayır derse yalan söylemiş olurdu. Aslında, kısa bir tatil için Fo dağına gitmeden önce bile kalbi duygulandı. Ona ne zaman aşık olduğuna gelince, muhtemelen adını kayalara oyulmuş olarak keşfettiği zamandı.

Kadınlar olarak duygusal olma hakları vardı. Ve bu onun Wei Chu'ya olan hislerinin sadece sevmekten aşka dönüştüğü ilk seferdi. Birbirlerine yaklaştıkça ve etkileşime girdikçe, kişiliklerinin uyumlu olduğunu fark etti. Güçlü olmayı sevmesine rağmen, ne yapması ve yapmaması gerektiğini biliyordu. Wei Chu etkili bir figür olmasına rağmen, Su Le'nin güçlü bir kişiliğe sahip olduğunu biliyordu, bu yüzden onu hiçbir şey yapmaya zorlamayacaktı. Bu nedenle, birbirlerini karşılıklı olarak anlıyor gibiydiler.

Karşısındaki kişi diz çökmüştü. Su Le, gözlerindeki beklenti ve gerginliği gördü ve “Varlıklarınızla ilgilenmiyorum ve bunu da istemiyorum” diye yanıtladı.

Su Le bunu söylediğinde Wei Chu'nun ifadesi soluklaştı. Bu sırada koltukta diziyi izleyenler de gerginleşiyordu.

“Önemli değil, ben…” …daha çok çalışacağım.

"Ama seninle evlenmek mümkün," Su Le elini Wei Chu'nun önüne koydu.

"Ne?" Wei Chu, Su Le'ye bakarken boş bir ifadeye sahipti.

"Ne yani, yüzükten ayrılmak istemiyor musun?" Su Le bunu söylerken elini geri aldı ama Wei Chu kendine geldiğinde hızlıca elini tuttu, "Zaten kabul ettin. Onu geri alamazsın!”

Yüzüğü çıkarıp dikkatlice Su Le'nin parmağına geçirirken Wei Chu'nun eli hafifçe titredi. Sonra elinin arkasını öptü, "Çok mutluyum."

"Aptal, hala neden diz çöküyorsun? Yerde diz çökmek o kadar rahat mı?” Su Le, Wei Chu'nun kafasını dürttü.

"Lao Da sadece pratik yapıyor, böylece çamaşır tahtasının üzerinde diz çöktüğünde, gelecekte eskisi kadar acı verici olmayacak." artabilirdi, bu yüzden mutlu bir şekilde, "Lao Da, bize yemek ısmarlamayı unutma," dedi.

"Az önce yediğiniz yemek sindirilmedi bile ve şimdiden bir sonrakini mi düşünüyorsunuz?" Wei Chu, kendi çalışanıyla yüzleştiğinde artık nazik değildi, "Madem çok heveslisin, bu hafta fazla mesai yapabilir ve proje için birkaç teklif bulabilirsin."

"Lao Da, şaka yapıyorsun, değil mi?" Daha önce söylediklerine pişman olan Chen Xu, gözyaşlarının yüzünden aşağı akacağını hissetti.

"Seninle asla dalga geçmem." Wei Chu hafifçe gülümsedi ve bu Chen Xu'yu titretti.

Arkadaşları onları bir süre yüksek sesle tebrik ettiler ve hepsi de nazik bir şekilde çifte veda edip ayrıldılar. Çok geçmeden evde sadece ikisi kaldı. Su Le kanepede oturuyordu. Televizyona bakmasına rağmen, aslında ne çaldığına konsantre değildi. Sağ elinde yüzük parmağında sade ama güzel bir pırlanta yüzük vardı. Yüzük parmağına yeni takıldığı için henüz alışamamıştı. Ama Su Le yüzüğün etrafına oyulmuş çiçekleri okşadığında harika bir ruh halindeydi.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin