22.bölüm

103 13 1
                                    

Su Le telefonu kapattığında saat çoktan gece on biri olmuştu. Çağrı kaydına baktı. Aramanın süresi 00:48:52 sürdü. Ruh hali tarif edilemez bir şekilde aydınlandı. Birisi onu günün bu saatinde sadece sohbet etmek ve onunla vakit geçirmek için aramıştı, bu yüzden ruh halinde bir iyileşme olması şaşırtıcı değildi.

Su Le, Wei Chu'nun hava durumu ve bazı romanlar hakkında sohbet ederken uzun telefon görüşmeleri yapma alışkanlığı olan bir adam olduğunu asla düşünmezdi. Yakınlaşması zor olan, başlangıçta soğuk ve mesafeli nüfuzlu bir figürün, şaşırtıcı bir şekilde sıradan bir insan olduğu ortaya çıktı. Hangi restoranların iyi yemek yediğini düşünür, hangi havanın can sıkıcı olduğunu tartışır ve hatta yoldaki sıkışmaların ne kadar rahatsız edici olduğu konusunda homurdanırdı.

Hem statüye hem de zekaya sahip böyle bir adam, şu sıralar moda olan ve ona çok yakışan bir başlık olan 'Büyük Tanrı' başlıklı bir romanda erkek başrol olarak mükemmel bir modeldi. Ama bu özelliklere sahip olmanın dışında, Wei Chu sıradan bir insan gibi davranıyor.

Telefonunu kapatan Su Le, yorganını çekti ve rüyasız bir uykuya daldı.

—————-

Ertesi öğleden sonra, Su Le işini yeni bitirdikten sonra, Jiang Ting onu ofise çağırdı. Su Le bir dosya aldı ve JinChu'ya gitmeye hazırlandı.

Saate baktı. Öğleden sonra 2.30'du ve JinChu'ya doğru yola çıkmak için mükemmel bir zamandı.

JinChu'nun binasının girişine gelen Jiang Ting, JinChu'nun ışıltılı logosuna bakmak için başını kaldırdı. Jiang Ting kederli bir ifade sergiledi. Birkaç yıldır BaiSheng'de çalışıyordu ve Wei Chu'yu ilk kez önceki yıllarda Wei Chu'nun büyükbabasının doğum günü ziyafetinde görmüştü. O zaman, Wei Chu sadece 2. sınıf bir üniversite öğrencisiydi. Yine de mezun olduktan sonra kendi şirketini kurdu ve şirket birkaç yıl içinde böylesine büyük bir şirket haline geldi.Wei Ailesinden yaşlı adamın ne zaman Wei Chu hakkında konuşsa yüzünün her zaman gururla dolmasına şaşmamalı. .

Arkasını dönerek yanında yürüyen Su Le'ye baktı. Röportajdan beri Jiang Ting, Su Le'ye özellikle dikkat etti ve öngörüsü doğru gibi görünüyor. Bu genç bayan yetenekliydi ve başkalarına uygun şekilde davranıyor.

JinChu'nun binasına girdiklerinde, resepsiyon masasına bile varmadan, nazik bir personel yanlarına geldi ve ikisini de asansöre götürdü.

Sessizce, Su Le, Jiang Ting'in yanında durdu. Ne de olsa bir asistandı, bu yüzden ne yapması ve yapmaması gerektiğini anladı. Bunlar, yeni bir çalışanın bilmesi gereken temel kurallardı.

Asansör kapıları açıldığında Jiang Ting şaşırdı çünkü Wei Chu'nun asistanı Chen Xu asansörün dışında onları bekliyordu. Jiang Ting, Chen Xu'nun BaiSheng ile bu kadar küçük bir işbirliği için onları kişisel olarak almaya geleceğini asla hayal etmemişti.

"Yönetici Jiang, Su Le," Chen Xu ikisini de gördüğünde selamladı. Yüzünde bir gülümseme belirdi, "Lütfen, içeri gel. Bu sefer senin geleceğini tahmin etmiştim. CEO şu anda bir yönetim kurulu toplantısında ama yakında bitecek, bu yüzden lütfen beni takip eder misiniz?”

"Erken gelen biziz," diye gülümsedi Jiang Ting. Chen Xu döndükten sonra saatine baktı ve ayarlanan toplantı saatine daha on dakika olduğunu fark etti. Bu noktada Jiang Ting, Wei Chu'nun güvenilir asistanı olan Chen Xu'nun Su Le'yi doğrudan adıyla çağırdığından beri Su Le'yi tanıdığını fark etti.

“Müdür Jiang hangi içeceği sever? Çay, kahve veya meyve suyu?” Chen Xu onları VIP salonuna götürdükten sonra pencereleri açarken sordu.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin