39.bölüm

58 8 0
                                    


Uçağa binmeden önce Wei Chu'yu aradı ama telefonu açan Chen Xu oldu. Ona Wei Chu'nun şu anda bir iş toplantısında olduğunu söyledi. Su Le şikayet etmedi ve biniş kapısından geçti.

Bu sefer Su Le'nin uçakta bir cam kenarı koltuğu vardı ama kısa bir süre sonra yanında koltuğu olan yolcu da geldi.

"Ah, sensin, Su Le." Anne Zhuang, Su Le ile uçakta karşılaşacağını düşünmemişti. Su Le'ye dostça bir gülümseme gönderdi ve "S City'e mi geldin?" diye sordu.

Su Le kibarca gülümsedi. "Teyze." Birisi bir keresinde hayatta birden fazla melodramatik olay olacağını söylemişti, diye düşündü Su Le gülümserken. Onun böyle garip bir duruma düşmesine neden olan şansı ne kadar kötüydü?

"Bir iş gezisinde miydin?" Zhuang Wei'nin annesi, Su Le'nin resmi olarak giyindiğini gördü, ama aynı zamanda biraz yorgun görünüyordu, bu yüzden Zhuang Wei'nin annesi, Su Le'nin iş meseleleri için S Şehrinde olduğunu varsaydı. Sesi endişeyle doluydu, "İşiniz çok mu yorucu?" diye sordu.

"İş olarak kabul edilebilir." Su Le alnına masaj yaptı. "Tamam. Sadece dün gece pek iyi uyuyamadım. Teyze, S City'ye yalnız mı geldin?" Zhuang ailesindeki 2 yaşlının sıkı sıkıya bağlı bir ilişkisi olduğunu hatırladı; bir yeri ziyaret etmek istiyorlarsa, Zhuang Wei'nin annesinin yalnız gitmesi nadirdi.

"Bir arkadaşımı ziyarete geldim, bu yüzden kimseden bana eşlik etmesini istemedim." Zhuang Wei'nin annesi Su Le'nin omzunu okşadı. "Kilo vermiş gibisin. Genç bayan, sadece işinize odaklanıp sağlığınızı ihmal etmemelisiniz. Vücudunuz için iyi değil.”

"Tavsiye için teşekkür ederim teyzeciğim. Dikkate alacağım.” Su Le ona 'Zhuang Teyze' derdi ama artık Zhuang Wei'nin annesine bu unvanla hitap etmeye devam etmesinin uygun olmadığını düşündü. Böylece, Su Le, Zhuang Wei'nin annesine 'Teyze' diyerek, aynı anda garip bir durumdan kaçınırken hala iyi huyluydu.

Buna rağmen, Zhuang Wei'nin annesi hala biraz utanmıştı. Sonuçta, Zhuang Wei'nin annesi zengin bir ailede doğmadı. Başlangıçta kocasıyla çok çalışmıştı; her türlü zorluğu yaşamıştı. Sonunda küçük bir şirket kurmayı başardılar ve yavaş yavaş genişlettiler. Bunca yıldan sonra bile, Zhuang Wei'nin annesi köklerine sadık kaldı ve tavrı ya da kişiliği fazla değişmedi. Oğluyla gurur duyuyordu ama oğlu hiçbir zaman çok fazla zorluk ya da yenilgiye uğramamıştı. Hayatta, oğlunun bir gün kararlarından pişmanlık duymasının kaçınılmaz olduğunu hissetti.

Oğlunun başka birinin çekici kızının peşinden koştuğunu gördü ve onu başarılı bir şekilde kız arkadaşı yaptı. Ama sonuçta aradan iki yıl bile geçmemişti ve o çoktan kız arkadaşını aldatmıştı. Davranışı ile başkalarının duygularıyla oynamak arasında bir fark var mıydı?

Bu noktada anne Zhuang başka ne söyleyeceğini bilemedi bu yüzden Su Le'nin yanında otururken sessiz kaldı. Su Le rahatlayarak içini çekti. Böyle bir durumda o da söylenecek en iyi şeyin ne olduğunu bilmiyordu.

Uçak kalktıktan kısa bir süre sonra, Su Le uykulu hissetmeye başladı ama Zhuang Wei'nin annesi aniden onunla konuştu.

"Su Le, Zhuang ailesi sana yanlış yaptı. Açıkça görülüyor ki, Xiao Wei'ye bu tür eylemlerde bulunduğu için düzgün bir şekilde öğretmedim." Bunca yıldır onu hiç terk etmeyen veya ona haksızlık etmeyen kocasını düşündüğünde, Zhuang Wei'nin annesi, çocuğuna düzgün bir şekilde öğretmediği gerçeğini daha da güçlü hissetti.

"Teyze." Şimdiye kadar, uyuşukluğun çoğu Su Le'yi terk etmişti. Zhuang Wei'nin annesinin gözlerindeki suçluluğu görünce gözlerini büyüttü. Su Le, "Teyze, ben ve Zhuang Wei, uyumlu olmadığımız için ayrıldık. Bu çok normal. İnsanlara zulmetmekten bahsetmene gerek yok.” O ve Zhuang Wei'nin hala çıktıkları zamanı düşününce, Su Le'nin duyguları o zamandan beri kesinlikle daha karmaşık hale gelmişti, ama artık kızgın değildi. Sonuçta geçmişte kalan şeyler geçmişte kalacaktı.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin