25.bölüm

88 12 0
                                    

Su Le, işe yaramaz babasından bahsedecek olsaydı, orada bulunan kadınların büyük çoğunluğu kesinlikle dişlerini gıcırdatacak ve taziyelerini ileteceklerdi.

Su Le'nin annesi yirmili yaşlarına gelmeden önce, daha bir yıl bile geçmeden para kazanmak için evden ayrılan Su Le'nin babasıyla evlendi. Ve Su Le doğduğunda, Su Le'nin babası asla geri dönmedi.

Su Le yemek yiyebildiği zaman, annesi kocasının dışarıda bir metresi olduğunu öğrendi. Herkes Su Le'nin annesinin yaygara koparacağını düşündüğünde, olaya verdiği yanıt karşısında şaşırdılar, çünkü yaptığı tek şey boşanma prosedürünü yürütmek için bir avukat tutmak ve hak ettiği nafaka için ödeme almaktı. Ayrıca, gizlice kalbini haykıracakları dizilerdeki kadın başroller gibi davranmadı. Su Le'nin annesi iyimser bir kadındı. Sonunda bir mağaza açtı ve her zamanki gibi güzel kıyafetler ve güzel yiyecekler aldı. Tek sorun, bir daha asla başka bir koca bulmaya gitmemesiydi. Yetenekli bir kadındı. Kendi başına, küçük bir giyim fabrikası açtı ve işler kötü gitmiyordu, bu yüzden iki yıl önce biraz rahatlayabileceğini hissettiğinde fabrikayı sattı. Şu anda, bir Shu nakış atölyesi başlatmış ve birkaç kadın çalışanı işe almıştı. Artık günlerini rahatça geçirebiliyordu ve ara sıra arkadaşlarıyla buluşup seyahat etmek, bir spa ziyareti yapmak ya da mahjong oynamak için buluşuyordu. Bir kadında bir ıstırap izi bile görmek imkansızdı.

Yerliler Su Le'nin annesinden bahsettiğinde, ilk izlenimleri onun ne kadar yetenekli olduğu, ikincisi ise onun kaygısız bir hayat yaşayan kıskanılacak bir kadın olduğuydu. Sadece sonunda Su Le'nin annesinin boşanmış olduğunu hatırlayacaklardı.

Su Le'nin annesinin bilge sözlerine göre, bir kadının iyi yaşamak için bir erkeğe güvenmesine gerek yoktur. Başarı, bir erkeğin onayına değil, kişinin kendi yeteneğine bağlıdır.

Yakın zamanda Lugu Gölü'ne geziye giden annesini düşünen Su Le, Wei Chu'nun annesine çaresizce baktı, “Birkaç gün önce annemden bir telefon aldım. Lugu Gölü'nü ziyaret etmek için bir seyahat grubuna katıldığını söyledi. Annem, boş zamanlarını meşgul etmek için aktif olarak aktivite arayan bir tip.”

Anne Wei başlangıçta Su Le'nin kendine saklamak isteyeceği bazı aile sorunları olabileceğinden endişelendiği için konuyu değiştirmek istemişti, ancak onun sadece annesinden bahsetmesini dinledikten sonra, Wei Chu'nun annesi Su'ya bir gülümsemeyle tepki verdi. Konuşmaya devam etmeden önce Le.

Wei Chu, Su Le'nin aile durumunu biliyordu ama Su Le'nin bu konuda bu kadar açık fikirli olacağını hiç düşünmemişti. Sonra aniden Su Le'nin her zaman böyle olduğunu hissetti, daha iyi yaşamasına izin verecek ve hiçbir şeyin onu zayıflatmasına izin vermeyecek biriydi. Bu tür bir kadının kalbini hareket ettirebilen kişi gerçekten çok şanslı bir insan olmalı.

—————-

Bir süre sonra gelin ve damadın misafirlerle kadeh kaldırma vakti gelmişti. Çiftin arkasından takip eden bir kişi de her hareketlerini kameraya kaydetti.

Xiao Yao akraba masasına gitti. Masadaki herkes birbirini tanıyacağı için kendilerini tanıtmalarına gerek yoktu. Gelin etrafına bakındı ve Su Le'nin büyük kuzeninin yanında durduğunu görünce şaşırdı. Ve böylece Su Le'yi damatla tanıştırdı, "Bu Su Le. Genelde sık görüşmüyoruz, bu yüzden onu daha önce hiç görmediğiniz için tanıyamayabilirsiniz.”

“Merhaba,” damat, kuzeninin yanında duran kadının muhtemelen Xiao Yao'nun yazar arkadaşlarından biri olduğunu tahmin etti. Tekrar kadeh kaldırmadan önce gülümsedi ve selam verdi.

Xiao Yao kuzenine bir göz attı ve gülümsedi. Duruma bakıldığında kuzeninin QiQi ile ilgilenmesi gerektiği anlaşılıyor. Ama QiQi'nin her zamanki cesur argümanlarını düşününce Xiao Yao, Wei Chu'ya sempatiyle baktı. Talihsiz olsa da, önündeki yolu on sekiz virajlı bir dağ yolu gibi görünüyor.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin