30.bölüm

71 9 0
                                    

Sessizlik.

Etraftaki her şey son derece sessizdi.

Su Le gülümsese de, Wei Chu gülümsemesinin ardındaki gizli anlamı görebiliyordu. Ona itiraf etmenin başarı oranını çabucak kafasından hesapladı. Sonunda kararlı bir şekilde ağzını açtı, "Sana aşık olsam ne yapardın?"

Su Le, Wei Chu'ya kocaman açılmış gözlerle baktı. Ona gülümsüyor olsa da, ne düşündüğünü ve bu sözlerle ne demek istediğini anlayamadı, bu yüzden dürüstçe cevap verdi, “Gerçekten rahatsız olurdum. Bu kadar iyi bir adam varken, kaç kadının ona aşık olduğunu bile bilmiyorum.”

Wei Chu, Su Le'nin sözlerinin neyi ima ettiğini anladı ve hemen, "Ya diğer kadınlara ilgi duymuyorsam ve beni rahatsız ettikleri için onları reddediyorsam?" dedi.

Kullandığı ses tonu ciddiydi ama yüzündeki ifade tam tersiydi. Sadece şaka yapıyormuş gibi görünüyordu. Su Le yumuşak oyuncakları sıkıca kavradı ve parmakları yırtık oyuncağın midesine girdi. "Kıdemli, küçüğünüzü şaka için kullanmak hoş değil."

"Bu kadar kaba olma, küçük kız kardeş," Wei Chu dudaklarının kenarını kaldırırken iç çekti, "Ama küçük kız kardeşin sakıncası yoksa, o zaman senin erkek arkadaşın olabilirim."

"Belaya gerek yok," diye içini çekti Su Le, "Erkek arkadaşım olma kriterlerime uymuyorsun. Ayrıca erkek arkadaşım olsaydın kendimi baskı altında hissederdim, bu yüzden teşekkürler ama hayır teşekkürler.”

"Pekala, bu çok yazık." Wei Chu'nun ifadesi kalbinde hissettiği hayal kırıklığını açığa çıkarmadı. Ancak bundan Su Le'nin onun hakkında iyi bir izlenime sahip olduğu açıktı, bu bir gelişme olarak kabul edilebilirdi. Küçük olmasına rağmen yine de bir gelişmeydi çünkü sonuçta bu onun için hala umut olduğu anlamına geliyordu.

Wei Chu ancak Su Le'nin binaya girişini izledikten sonra arabasına bindi ve bölgeden ayrıldı. Eve vardığında, adını çoktan unutmuş olmasına rağmen okul arkadaşının Su Le'ye söylediği sözleri aniden hatırladı. Görünüşe göre Zhuang Wei, Su Le ile geri dönmek istiyor. Ancak, başka bir şansı olmayacaktı. İlkini kaçırdığı için şimdi böyle iyi bir şanstan vazgeçmeyecekti.

Yalnızca Creativenovels.com'da izin verilir

Su Le'nin biyolojik babası da vardı. Kaşlarını çattı. Wei Chu, Su Le'nin aile durumu hakkında iyi bilgilendirilmedi. Sadece ailesinin uzun zaman önce boşandığını ve Su Le'nin annesiyle birlikte büyüdüğünü biliyordu. Ailesine karşı hiçbir sorumluluk duygusu olmayan bir adam… Wei Chu, evli bir erkeğin sorumlu olması gerektiğine inandığı için evlilik söz konusu olduğunda hala biraz gelenekçiydi. Evli bir adam karısına bakmak istemiyorsa, erkek olarak kabul edilebilir mi?

Evlilik bir sorumluluktur. Eğer biri sorumluluğu almaya istekli değilse ya da omuzlayamıyorsa, o zaman iki taraf da başlangıçta bu kadar aceleyle evlenmemeli ve isimlerini kırmızı deftere yazmamalıydı. Çünkü bu kadar kolay ayrıldıklarında sonunda ancak üçüncü kişiye zarar verirlerdi.

Bilgisayarını açarak Qi Jiu'nun weibo'sunda yeni bir gönderi olmadığını öğrendi. En yeni gönderi, dün geceden, oynamak için bir yere gideceğini söylediği yerdi. Ama romanının yeni bir bölümü yayınlanmış, bu yüzden yeni bölümü ciddi bir şekilde getirdi, ayrıntılı olarak dikkatlice okudu ve romanın web sayfasını kapatmadan önce içtenlikle bir yorum yaptı.

Üniversiteye döndüğünde Öğrenci Birliği'nin bir parçasıyken, bir keresinde Su Le'nin bilgilerine bakma fırsatını kullanmıştı. Su Le, annesinin soyadını kullanmıştı, bu yüzden o sorumsuz adamı Su Le'yi istese bile arayamazdı. Tabii ki özel bir dedektif tutabilirdi ama öyle yaparsa Su Le'ye saygısızlık etmiş olur. Bunu yapmak istemiyordu.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin