Su Le, Zhuang Wei'nin ebeveynlerinin bakışlarının biraz karmaşık olduğunu düşündü. Çiftle ilk tanıştığında, 2 yaşlı biraz ciddiydi ama çok iyi huyluydular. Zhuang Wei'nin babası gençken marangozluk yapmış ve daha sonra bir mobilya fabrikası açmıştı. Daha sonra işleri daha da büyümüş ve bugünkü aşamasına gelmiştir. Ve orijinal mobilya fabrikası bir ev aletleri ve mobilya imalat şirketi haline geldi.
Su Le'yi gördüklerinde, 2 kıdemli, oğullarının nasıl olduğunu bildikleri için biraz rahatsız oldular. Su Le'nin oğullarının kız arkadaşı olmasından memnunlardı ve onun iyi bir eş olacağına inanıyorlardı. Ancak, oğullarının iki zamanlama gibi bir şey yapacağını asla düşünmediler. Bu onları son derece utandırdı. Ve şimdi Su Le'nin Zhuang Wei'yi kör bir randevuda izlemesine izin vererek, kendilerini daha da kötü hissettiler.
"Amca, teyze." Su Le, masalarının onlardan çok uzakta olmadığını görünce arkasını döndü ve 2 yaşlıyı selamladı. Zhuang Wei'den kurtulmuş olmasına rağmen, yaşlılara genç nesilden hak ettikleri saygıyı gösterdi.
"Xiao Le." Zhuang Le'nin annesi beceriksizce gülümsedi. "Çay içmeye mi geldin?"
"Evet. Bugün bir hafta sonu, bu yüzden bir meslektaşımla çay içip alışverişe çıktım,” dedi Su Le, Zhuang Wei'nin annesine gülümsedi. Sonra yan taraftaki genç bayana baktı. Oldukça güzeldi, sonra Su Le, "Görünüşe göre Teyze ve Amca şimdi bazı meseleleri halletmeleri gerekiyor, bu yüzden sizi daha fazla rahatsız etmeyeyim. Zaten arkadaşım ve ben yakında ayrılmayı planlıyorduk.”
"Evet, birkaç meseleyi halletmemiz gerekiyor." Zhuang Wei'nin annesi beceriksizce gülümsedi ve "Gelecekte zamanın varsa, ziyaret etmek için evimize gel." Konuştuktan sonra söylediklerinin uygunsuz olduğunu fark etti ama zaten yüksek sesle söylediği için geri alamamıştı.
"Umarım ziyaret edersem teyzem ve amcam soruna aldırmaz." Su Le, durumu 2 kıdemli için daha da zorlaştırmanın gerekli olmadığını düşündü, bu yüzden gülümsedi ve konuyu boşverdi.
Su Le'nin böyle yanıt verdiğini duyan Zhuang Wei'nin ailesi daha da özür diledi. Önlerindeki Su Le, şık bir takım elbise ile uyumlu bir bluz giyiyordu. Kıyafetleri sade olsa da Su Le'nin kıyafeti temiz ve ferahlatıcı bir his veriyordu. Diğer kadından çok daha iyiydi. Zhuang Wei'nin annesi, hangi ailenin bir kızı böyle yetiştireceğinden emin değildi ve oğlunun böyle korkunç bir şey yapmasına neyin sebep olduğundan da emin değildi.
Zhuang Wei'nin annesi de inatçı bir kadındı ve böyle bir şey olduğunda bir kadının ne kadar acı çektiğini biliyordu. Su Le'nin hala ona "Teyze" demeye istekli olması, kendisini şanslı hissetmesine neden olmuştu.
“Su Le,” Zhuang Wei, Su Le ile burada karşılaşacağını hiç düşünmemişti. Anne ve babasına karşı hâlâ çok kibar ve nazik olduğunu görünce duygulandı ve “Seni iki gün önce aradım ama hiç aramadı. İyi misin?"
Su Le zorla dudaklarını bir gülümsemeyle büktü, “Bay Zhuang'ın endişesi için teşekkür ederim, numaramı şimdi değiştirdim. Bu kadar."
Zhuang Wei bunu duyduğunda ifadesi anında ekşi oldu. Su Le onların numarasını değiştirmişti, ama ona bundan haber verilmemişti. Bu ne anlama geliyordu? Su Le'nin yanına birçok eşya yerleştirildiğini ve eşyaların ucuz markalardan olmadığını gördü. Su Le'nin geçmişte kıyafet ve ayakkabı satın almasının nasıl bir şey olduğunu hatırlayınca biraz şaşırdı. Pahalı markalardan olmasalar da yine de fena değillerdi ama Su Le'ye parasının nereden geldiğini hiç sormadı. Üniversitedeyken Su Le'nin onu pahalı bir restoranda yemek yemeye çıkardığını hatırladı. Yemeyi sevdiği Fransız yemekleri vardı. Restoranın adını hatırlayamasa da, yemeğin ona yirmi bin dolara mal olduğunu ve bu paranın nereden geldiğini unuttuğunu hatırladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...