Bu sefer Su Le, Wei Chu'nun evine tekrar eli boş gitmeyi uygun görmedi, bu yüzden Wei Chu'nun yerleşim bölgesine taksiye binmeden önce yanında biraz meyve ve atıştırmalık getirdi.
Yerleşim bölgesine varan güvenlik görevlileri, Su Le'nin yanında çok fazla eşya taşıdığını gördükleri için onu geçirmeden önce sadece birkaç soru sordular. Su Le biraz uzaklaştıktan sonra güvenlik görevlilerinden biri, "Sence o CEO Wei'nin kız arkadaşı mı?" diye sordu.
Diğer üst düzey güvenlik görevlisi biraz su içti ve o yavaşça cevap verdi: "Eve hiç kadın getirmeyen genç ve yakışıklı adamdan mı bahsediyorsun, şu CEO Wei?"
Genç güvenlik görevlisi başını salladı, "Bu yerleşim bölgesinde yaşayan başka CEO Wei var mı?"
Yaşlı güvenlik görevlisi yanıt olarak başını salladı, "Bize geç kaldın, bu yüzden bilmiyorsun." Ardından sesini alçalttı, "Burada yaşayan başka bir Boss Wei var. Bir deri ayakkabı fabrikası işletiyor, burada yaşıyor. Kırk yaşını geçmiştir ama sık sık genç kadınları eve getirir. Memleketinde işine başlamasına yardım eden karısının hâlâ olduğunu duydum. Bu dünyada artık genç CEO Wei gibi pek çok adam yok. Zengin ve temiz yaşayan biri.”
—————-
Su Le, Wei Chu'nun bu yerleşim bölgesinde zaten iyi bir adam olarak tanındığını bilmiyordu. Elinde bir sürü çanta taşıyan Su Le, zarif bir şekilde oyulmuş kapıdaki zile basmak için uzandı. Düzgün bir saç modeli olan bir adam kapıyı açtı ve onu gördüğünde garip bir gülümseme sergiledi.
"Siz Bayan Su olmalısınız. Benim soyadım Chen, bana Chen Xu diyebilirsin." Chen Xu çantaları Su Le'den coşkuyla aldı. Oturma odasına girdiklerinde Chen Xu o kadar arkadaş canlısıydı ki Su Le'yi biraz gergin hissettirdi.
Onu oturma odasına kadar takip eden Su Le, içeride bekleyen üç adam ve bir kadın gördü. Dört kişiden Su Le üçünü tanıdı. Onlar Cao Yu Dong, Liang Guang ve Tang Yao idi. Son kişiye gelince, Su Le onun kim olduğunu bilmiyordu.
“Su Le, gel, onu seninle tanıştırayım. Bu Chen Liu Zhong, Wei Chu'nun çocukluk arkadaşı." Tang Yao, Su Le'yi yanına oturması için çekti. "Onlarla uğraşmana gerek yok. Sadece kendi aramızda sohbet edebiliriz.”
Su Le kibarca gülümsedi, "Kıdemli abla, bugün burada olacağını düşünmemiştim."
Wei Chu, Su Le'nin sesini duyduğunda mutfaktan çıktı ve hafif bir gülümseme sergiledi, "Su Le, geldin mi?"
Diğerleri salladı. Wei Chu'nun yemeklerinin kötü olmadığını her zaman biliyorlardı ama onun yemeklerini tatmak sadece mavi ayda bir olabilecek bir şeydi. Bu genç efendiye bir tas çorba yaptırmak bile çok zor bir işti, ama sonunda bir kadın sayesinde onun yemeklerinin tadına varacaklarını hiç düşünmemişlerdi. Biraz karmaşık hissediyorlardı ve Wei Chu'nun sanki bahar gelmiş gibi gülümsediğini görünce, duyguları daha da karmaşık hale geldi.
Liang Guang ve Wei Chu arasındaki ilişki kişisel olarak çok yakın değildi, ancak Tang Yao'nun kocası kimliğinden dolayı ona yemek yemeye eşlik etti. Su Le'nin görünüşünü gördüğünde, ruh hali biraz karmaşıklaştı.
İş dünyasında, Wei Chu genç ve gelecek vaat eden bir iş adamı olarak görülüyordu, bu yüzden Liang Guang'ın böyle bir adamın bir kadın için bu kadar yol kat etmeye istekli olduğunu anlaması zordu. Arkadaşlarını evine yemeğe davet etmek, onun kendini garip hissetmesini engellemek için sadece bir bahaneydi.
"Kıdemli Wei," Su Le, Wei Chu'ya gülümsedi. Tekrar mutfağa girdiğini görünce, odada bulunanlara selam verircesine gülümsedi.
Tang Yao, kanalı değiştirmek için televizyonun uzaktan kumandasını alırken, "Onun yemeklerini tatmak nadirdir," dedi. "Birkaç yıl önce duyduğuma göre Wei Chu'nun Sichuan yemekleri kesinlikle çok iyi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...