5.bölüm

217 24 6
                                    

(arkadaşlar sürekli "pak choi" diye bahsediyolar çin lahanası aslında küçük küçük lahana biraz marula benziyo görüntüsü ama lahana 😇)

Su Le odaya girdikten sonra Chen Yue'yi gördü, o kız, zaten bir köşede oturmuş, yanında bir adamla sohbet ederken kavun çekirdeklerini kemiriyordu. Chen Yue içeri girdiğinde Su Le'yi fark etmemiş gibi göründüğü için iyi görünümlü biri olmalı.

Chen Yue'ye doğru yürüyen Su Le, yanına oturdu ve adamı dikkatlice inceledi. Su Le nasıl görünürse görünsün adam çok tanıdık geliyordu ama kim olduğunu hatırlayamıyordu.

"Ah? Chen Yue, üniversiteden yakın arkadaşın Su Le, değil mi?" Adam onu ​​gördüğünde Su Le'yi hemen tanıdı, "Su Le, uzun zamandır görüşmüyoruz. Bu şehirde olacağını düşünmemiştim."

Şu an için Su Le bu kişinin kim olduğunu anlayamadı ama Chen Yue'nin tavrına bakıldığında o ve Chen Yue arkadaş olmalıydı. Su Le de gülümsedi ve başını salladı, "mmm, doğru. Mezun olduktan sonra çalışmak için hep bu şehirde kaldım ama senin de burada olacağını hiç düşünmemiştim.”

"Ah, son duyduğumda anne babanın evinin yakınında çalışmak istemiştin. Peki nasıl oldu da burada kaldın?” Adam, Su Le'ye bir içecek uzattı, "O zaman, sen bu kararı verdiğinde ona yazık bulan biri vardı."

Su Le şaşırmıştı çünkü memleketine dönme kararı onun tarafından ikinci yılında söylenmişti. Bu adamın bunu bilmesi için, ikinci yılında onunla tanışmış olması gerektiğini tahmin etti. Su Le, ona bir cevap bulmayı umarak Chen Yue'ye bakmak için döndü.

"Cao Yu Dong, ne saçmalıyorsun sen?" Chen Yue, Su Le'nin ifadesindeki değişikliği gördü ve Su Le'nin Zhuang Wei hakkında bir şeyler hatırladığını düşündü, bu yüzden aceleyle konuyu kapattı, "Sen bizim iki yaş büyüğümüzsün, ne oldu? biliyor musunuz."

Cao Yu Dong, Su Le ve Zhuang Wei arasındaki meseleyi hatırladı, bu yüzden birkaç adım ötede duran Wei Chu'ya bakmak için başını kaldırdı. Cao Yu Dong gülümsedi ve zekice başka bir konuya başladı.

Su Le, Chen Yue ve Cao Yu Dong'un konuşmasını dinledi ve yavaş yavaş Cao Yu Dong'un kim olduğunu hatırladı. Bölümlerinin öğrenci elçisi değil miydi? Ve ayrıldığında, görevi devralmak üzere seçilen kişi Zhuang Wei oldu.

Zhuang Wei'yi düşünen Su Le, kaşlarını buruşturdu ve içeceğini açmak için uzandı ama elinin hafifçe titrediğini hissetti.

"Ben yardım edeyim." Biri içeceği elinden aldı ve sadece açılma sesini duydu. Kişi daha sonra yanına oturdu ve içeceği ona geri vermeden önce uygun bir şekilde içeceğin içine bir pipet koydu.

"Teşekkür ederim," Su Le içeceği aldı ve Wei Chu'ya gülümsemeden önce koltuğunu Chen Yue'ye yaklaştırdı.

Chen Yue ve Cao Yu Dong sohbeti bıraktı ve dikkatlerini diğer ikisine verdi. Chen Yue şaşkınlıkla sordu, "Kıdemli Wei, dün sabah sizi aradım ve gelmeyeceğini söylediniz."

Wei Chu Chen Yue'ye gülümsedi, "Bu öğleden sonra bazı işleri halletmeyi yeni bitirdim, bu yüzden bu gece gelebildim."

Su Le, Chen Yue'ye göz kırptı. Aslında, Wei Chu'nun bu gece kesinlikle geleceğini söyleyen kimdi. Sonunda, sadece işi bittiği için katılmıştı. Chen Yue, o kız, sözleri gerçekten güvenilmezdi ve tam olarak güvenilemezdi.

Cao Yu Dong, Wei Chu'ya bakarken beceriksizce gülümsedi ve bakışlarını çekme tırnağına kaydırmadan önce, "Bu geceki toplantıya katılmak uğruna, Wei Chu dün gece fazla mesai yaptı ve bugün öğle yemeğini atladı."

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin