17.bölüm

101 17 2
                                    

Su Le ertesi sabah binadan ayrıldığında, Wei Chu zaten onu bekliyordu. Kahvaltıda elinde bir ekmek ve bir paket süt tutan Su Le şok oldu, "Kıdemli Wei, geldiğinde neden beni aramadın? Seni bu kadar beklettiğim için özür dilerim."

"Önemli değil, daha yeni geldim." Wei Chu saate baktı. Saat 7:40'tı, bolca zaman vardı. Daha sonra Su Le'nin elindeki kuru ekmeğe baktı ve "Hadi gidelim" dedi.

Su Le, Wei Chu'yu kopyaladı ve arabaya bindi. Sonra ona bir çanta uzattı. Çantada dört kremalı tart ve bir fincan sıcak çay vardı. "Kadınların bu yiyecekleri sevdiğini duydum ama şimdiden kendine kahvaltı hazırlayacağını düşünmemiştim. Biraz daha yemeye ne dersin?"

Wei Chu'nun kararlı ifadesini gören Su Le, "Teşekkür ederim" diyerek gülümsedi. Bu Kıdemli Wei'nin davranışı biraz fazla hevesli değil mi? Gülen suratlı birkaç mesaj aldığı dün geceyi düşünerek, muhallebi tartından bir ısırık aldı. Tadı oldukça güzeldi. "Aslında yakınlarda bir fırın var ve çörekleri fena değil."

Kremalı tart gibi yiyecekleri pek yemezdi. Yaşam alışkanlıkları ortalama bir insana benziyordu - sebzeli büyük bir kase pirinç ve belki biraz barbekü kaburga. Sabahları acelesi yoksa bir kâse yulaf lapası içer ve içi doldurulmuş veya buğulanmış çörek yerdi. Acelesi varsa, hemen soğuk buharda pişirilmiş bir çörek alırdı. Boş günlerde, güveç yemek için arkadaşlarıyla buluşurdu. Batı yemeklerine gelince, elinden geldiğince kaçınırdı çünkü şöyle düşünüyor: Birincisi, doyurucu değil; İkincisi, çok pahalıydı; ve son olarak, Çin yemeklerinden daha lezzetli değil.

"O zaman bir dahaki sefere sana çörek alayım mı?" Wei Chu gülümsedi.

"Eh... Gerek yok." Su Le bir muhallebi tart bitirdi ve biraz sütlü çay içti, "Kıdemli, ah. Bana karşı bu kadar düşünceli olmana gerek yok, yoksa ileride bir kız arkadaşın olursa buna alışmam zor olur." Ayrıca, tekrar çok fazla düşünmeye başlayabilir ve benden gerçekten hoşlanıyormuşsun gibi düşünebilirim.

Wei Chu güldü ama cevap vermedi ve konuyu değiştirdi, "Daireye ne zaman taşınmayı planlıyorsun?" Dün Su Le'yi eve geri gönderdikten sonra, tüm mobilya ve aletlerin bugün iki odalı daireye taşınması ve yerleştirilmesi için birkaç arama yaptı. Tüm daireyi temizlemek için şimdi bir kat hizmetleri şirketini arayacaksa, hala yeterli zaman olmalı.

"Muhtemelen bu hafta sonu, o günlerde zamanım var. Ayrıca bu günlerde Chen Yue'ye haber verme fırsatı bulacağım, "Taşınacağını öğrendikten sonra, Chen Yue kesinlikle bu konuyu yarım gün boyunca tartışmak isteyecektir.

"Tamam, günü geldiğinde eşyalarını taşımana yardım edeceğim."

Wei Chu ona taşınmasında yardım edeceğini söylediğinden, Su Le ona sadece Wei Chu'ya yemek ısmarlama fırsatı bulduğunda teşekkür edebildi. Ne de olsa, kiranın çok düşük olması ve ona yardım etme konusunda tamamen titiz olması nedeniyle bir sürü ikramiye alıyordu.

Ancak Su Le, bu kadar büyük bir faydayı elde etme konusunda hala tam olarak güvende hissetmiyordu. Hayatında daha önce hiç bu kadar şanslı olmadığı gerçeğinden kaynaklanıyor olabilir. Şimdi bu güzel şeyler kafasına düşerken, endişeli hissetmez mi?

------

Şirkete gelen Su Le, iş için rapor verdi ve yavaş yavaş meslektaşlarıyla bir araya gelirken eldeki işe alışmaya başladı. İş arkadaşlarını gücendirmemeli, hatta arkalarından kötü konuşmamalı, çünkü dedikodu yayılabilir ve onlar bunu mutlaka bilirler. Bir iş ofisinin kültürü derindir ve Su Le bunu tam olarak anlamamış olsa da, bir iş ofisinde olması gereken genel görgü kurallarını hatırlıyor.

Yeni işçiler, yeterince uzun süre kalana kadar orijinal personel üyelerini asla aşmamalı ve ayrıca onları gözetlemeye çalışırken bir sınır bilmelidir. Aksi takdirde, yeni işçiler etrafta dolaşması ve zorbalığı kolay biri olarak görülecekti.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin