31.bölüm

72 9 3
                                    

Su Le çoğu durumda çok cömert olan bir insandı, ancak çok dar görüşlü olduğu durumlar da olabilirdi. Tıpkı şu anki durumunda olduğu gibi, örneğin saati, ayakkabısı ve hatta bileziği gibi tüm aksesuarlarının bir başkası tarafından marka ve parasal değere göre eleştirilmesi gibi, Su Le'nin yüzündeki gülümsemenin yavaş yavaş artması şaşırtıcı değil. daha soluk.

“Genç kızlar, senin gibi, bu günler hep aynı, sen rastgele ucuz şeyler almayı seviyorsun. Ama klas gibi şeyler o ucuz şeyler kullanılarak yansıtılamaz," dedi kadın. Kendisi hakkında övünüyor olsaydı, onunla başa çıkmak çok daha kolay olurdu.

Su Le, elinde bir çay fincanı tutarken gözlerini indirdi. Kendi kendine düşünerek, önce çıkıp bir gezintiye çıksa mı diye düşündü, çünkü böyle biriyle tanışacağını önceden bilseydi, dövülerek öldürülse bile onunla asla aynı odada kalmazdı. Böyle bir kadınla ilişki kurmakla Su Le'nin mizacı ve hoşgörüsü, hatta oyunculuk becerileri bile test ediliyordu. Ah, Su Le'nin yüzündeki gülümsemeyi sürdürmesi gittikçe zorlaşıyordu.

O anda kapı, resmi iş kıyafetleri giymiş Wei Chu tarafından aniden açıldı. Gevezelik eden kadın, Wei Chu'nun bakışı üzerine düştüğünde hemen sustu. Sonra bir gülümseme ile Wei Chu Su Le'ye doğru yürüdü ve yanında dururken konuştu, "Su Le, neden burada oturuyorsun?" Daha sonra Chen Xu'ya döndü ve "Chen Xu, git ve Su Le'yi dinlenmesi için ofisime götür. Bu kadar konuştuktan sonra yorulmuş olmalı.” Wei Chu, Su Le'nin omzunu hafifçe okşadı ve diğerlerine gerçekten yakınlarmış gibi gösterdi.

O anda ağzı durmadan kıvranan kadının kalbi titrerken ifadesi değişti. Önündeki kız, bu CEO'nun kız arkadaşı olamaz, değil mi?

Su Le, Wei Chu'nun sözlerini duyduğunda rahatlayarak içini çekti. Ayağa kalktı ve Wei Chu'ya doğru başını salladı, "O zaman önce ofisine gideceğim ve, ah doğru, daha sonra planlama müdürüyle bağlantı kurmama yardım eder misin?"

"Tamam, sorun değil," Wei Chu başını salladı, "O zaman git ve önce bir ara ver. Yabancılara söyleyecek bu kadar çok şeyin olduğunu bilmiyordum. Nasıl oluyor da bana bu kadar arkadaşça davrandığını görmüyorum."

Wei Chu'nun sözleri keskindi çünkü en başından beri Su Le pek bir şey söylemedi. Yani Wei Chu'nun gerçekten işaret ettiği kişi, sürekli övünen ve eleştiren kadındı. Su Le kadına hızlı bir bakış attı ve beklendiği gibi kadının ifadesi çirkinleşti. Su Le gülümsedi. En azından kadın Wei Chu'nun aslında onunla alay ettiğini biliyordu, aksi halde gerçekten kurtarılamazdı.

Su Le, Wei Chu'nun diğer iki kişiyle konuşacak bir işi olduğunu bildiğinden, kalmakta ısrar etmedi ve gitmek için döndü. Onu takip eden Chen Xu özür diledi, "Su Le, gerçekten üzgünüm, o..."

"Sorun değil, o senin ailenden biri değildi," diye güldü Su Le. CEO'nun ofisine girdiklerinde, Chen Xu ona bir dizüstü bilgisayar verirken Su Le kanepeye oturdu. Kısa süre sonra gidip ona bir fincan çay daha getirmek için odadan ayrıldı ve Su Le şimdi ofiste yalnızdı.

Su Le dizüstü bilgisayarı açtı ve oturum açmak için parola gerektirmediğini keşfetti. Doğrudan dizüstü bilgisayara erişti. Masaüstünde insan yapımı bir gölün resmi vardı. Gölün ortasında, bazı wutong ağaçlarının dikildiği küçük bir ada vardı ve yanlarında gölün kıyısına geçen taş bir köprü vardı.

Resimde kaligrafi ile yazılmış bazı kelimeler vardı, '何日凤栖梧'. Eski bir his veriyordu. Su Le resimdeki manzaraya çok aşinaydı çünkü üniversitesinde 9. binanın yanında insan yapımı bir göl de vardı. Yanında dikilmiş ağaçlar da vardı. Bu konum, çiftlerin geceleri dolaşmak için çok popüler bir yerdi.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin