Wei Chu, Su Le'nin yanına gitti ve eğilip endişeyle sordu, "İyi misin?"
"Humph," Su Le nefes aldı ve gözyaşları içinde Wei Chu'ya baktı. Ağladı, ama sadece acı verici olduğu ve gözleri otomatik olarak yaşlandığı için, "Patron Wei Chu, bir dahaki sefere başka bir tehlikeli kişi gelirse, dolambaçlı yoldan gidebilmem için bana haber verir misin?"
Wei Chu, Su Le'nin acı içinde başını buruşturmasını izlerken kalbi acıdı. Uzanıp başının arkasına nazikçe masaj yaptı ve "Seni doktora götüreceğim" dedi.
"Gerek yok, sadece küçük bir mesele," dedi Su Le ayağa kalkarken. Hala biraz başı dönüyordu. Yaklaşık 3 adım ötedeki kadın, adama tokat atmak için elini kaldırmıştı ama adam elini tuttu.
"Chen Kai, bu yıllar boyunca Liu ailem sana ne kadar fayda sağladı, biraz vicdan sahibi olmalısın," diye suçladı Liu Fen gözyaşlarını silerken, "Çocuğumuz neredeyse üniversiteden mezun oluyor, ama sen hala bahsediyorsun, ne, Niu Niu. Şu anda benim kocamsın, bunu anlıyor musun!”
Su Le, Wei Chu'ya sempatiyle baktı. Şans eseri bu katta fazla çalışan yoktu, aksi halde kim bilir kaç kişi gösteriyi izlemek için toplanırdı. İçinde bulunduğumuz çağda, dramatik aile türü çok popüler olmasa da, önlerinde geçen bir şovu izlemekten hoşlanan pek çok kişi vardı.
"Liu Fen, bu kadar mantıksız olmayı keser misin? Ben ve Su Ruan Xiu uzun yıllardır boşandık ve bu yıllarda geri dönüp onlara bakmadım, hatta onlara para bile göndermedim. Peki hala neden memnun değilsin? Ve Liu ailenize ne güveniyorsunuz, ilk evlendiğimizde fabrikanız ne kadar büyüktü? Şimdi Liu ailesi bu kadar başarılı olduğuna göre, bu kimin meziyeti? Tek bir gün için yaygara yapmayı kesebilir misin?!” Yüzünü kaybeden herhangi bir adam kesinlikle sakinliğini kaybederdi, "Su Ruan Xiu'dan durmadan bahsediyorsun, ama ondan biraz daha fazla paraya sahip olmanın dışında, neyin ondan daha iyi ?!"
“Doğru, onunla karşılaştırılamam ama yine de onu ve kızını benimle birlikte olmak için terk etmedin mi?” Liu Fen öfkeyle güldü. "Harika biri olduğunu düşünüyor musun? Ben yüz istemeyen biriysem, o zaman sen Chen Kai, insan kıyafetleri giyen bir hayvansın.”
Su Le, zihninde bir şey tıkırdadığında onların tartışmasını dinledi. Birinin başının arkasına, yaralandığı yere masaj yaptığını bile fark etmedi. Chen Kai. Su Ruan Xiu. Bu isimler ayrı ayrı anılsaydı, hepsinin tesadüf olduğunu düşünürdü, ancak bu iki ismi bir araya getirmenin yanı sıra, boşanma ve bir kızdan bahsetmenin yanı sıra, o zaman artık Su Le, önündeki melodramatik aile draması sahnesinin ne olduğunu anlamıştı. bir TV şovundan gibiydi, artık onunla ilgisizdi. Artık bir izleyici değil, ilgili taraflardan biriydi.
( evet su le mizin babası çıktı gün yüzüne cibiliyetsiz 😒😒😒)
Öfke? Kızgın hissetmediğinden değil, düşündüğü kadar kızgın hissetmediğinden. Karısını ve çocuğunu terk eden adama, annesini terk eden ve günlerini onca zorlukla geçirmelerine neden olan adama baktı. Sonra günlerini rahat bir şekilde yaşayan annesini hatırladı, Su Le birden alaylı bir şekilde düşündü bu adam neden şimdi birdenbire ortaya çıktı? Ne için?
Annesinin hayatının ne kadar rahat olduğunu vurgulamak için onun kederli ve depresif yüzünü kullanmak mı?
"Kapa çeneni!" Chen Kai çok kızgındı. Şimdi böyle bir mesele açıkça ilan edildiğinden, onu kesinlikle yüzsüz bıraktı.
"Neden yapayım? Tekrar söyleyeceğim, o, Su Ruan Xiu işe yaramaz bir kadın, bir orospu. Çocuğu olduğunda bile, o çocuk sadece bir kızdır ve bir oğul değildir!”
'Pak!' Tokatın sesi yüksek ve netti. Her şey susmadan önce tüm kat bunu duyabiliyordu. Artık kadından hiçbir çığlık ya da adamdan hırlama gelmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...