10.bölüm

150 18 1
                                    

Aynı zamanda, Su Le kahve içiyor ve çevrimiçi romanına eklemeler yapıyordu. Dışarıda yağmur yağmasına rağmen, Chen Yue çoktan yatmışken, ne yazık ki romanını yazmak için geç saatlere kadar kalmak zorunda kaldı.

Başlangıçta, son birkaç gündür Chen Yue, Su Le'nin ayrılmasından dolayı aptalca bir şey yapacağından endişeliydi, ama şimdi Chen Yue endişelenmeyi bırakmış ve Su Le'nin istediği gibi yaşamasına izin vermişti. Su Le'nin hala normalde yaptığı gibi yemek yiyip içtiğini görünce rahatladı. Ayrıca Su Le, kötü bir ayrılık yaşadıklarında diğer insanlar gibi çılgınca davranmadı. Aslında, geriye baktığında, Su Le biraz pişmanlık duydu ve biraz daha hassasmış gibi davranması gerektiğini düşündü.

Su Le aniden yazmayı bıraktı ve cam pencerelere çarpan yağmuru duyduğunda içini çekti. Stajını bitirdikten sonra üniversitedeyken ilk roman yazmaya başladı, ancak Zhuang Wei ona bu konuda hiçbir şey sormamıştı. Takma adını bile hatırlamıyordu ama o zaman umursamadığını düşündüğü için aldırmadı. Artık gerçek sebebi biliyordu. İlgilenmediği için değil, onu düşünmediği içindi. Bazı insanların 'bir erkek seni seviyorum dediğinde bu doğru olmayabilir' demesine şaşmamalı. Ama seni sevmediğini söylediğinde, kesinlikle seni sevmiyor demektir.'

Su Le alnını ovuşturdu. Bu dünyada o kadar çok iyi adam var ki, cennet neden ona bir pislik verdi?

Bir ağız dolusu sert kahve içen Su Le, romanına konsantre olmaya ve çalışmaya devam etti. Romanında erkek başrol şu anda kadın başrolü kazanmak için dikkatli ve özenli davranıyordu. Gerçekler acı olabilir ama en azından romanlarda çok tatlıydı. Su Le, bir gün bir kişilik bozukluğundan muzdarip olacağından bile şüpheleniyordu, bunun nedeni gerçekle kurguyu karıştırmaktı…

Bölümü yazıp kendisini tatmin edecek şekilde yeniden okuduktan sonra, Su Le bölümü çevrimiçi olarak yayınladı. Daha sonra saate baktı ve 23:00 olduğunu gördü. Geç oldu ama uyuyamadı. Bu, kötü bir ayrılıktan sonra insanların uykusuzluk çektiği efsane gibi olabilir mi?

Su Le bir süre online oyun oynamaya karar verdi. Tek başına, dilek ağacına gitmeden önce bir fener yakmak ve bir dilek dilemek için batı gölüne gitti. Daha sonra canavarları öldürmek için uçurumun dibindeki bir mağaraya gitti. Bir MMORPG olmasına rağmen, tek oyunculu bir oyuna dönüştürdü. Oyunlarda evlenmeyi ya da bir tarikata ya da gruba katılmayı sevmediği için, tek oyunculu bir oyunmuş gibi oynaması şaşırtıcı değildi.

Bir süre oynadıktan sonra Su Le sıkılmaya başladı, bu yüzden fareyi bırakıp vücudunu gerdi. Sessizce yatağa tırmandı ve cep telefonunu yatağın yanından aldı, ancak okunmamış bir mesajı olduğunu keşfetti.

Su Le kısa mesajı açtı ve okudu. Metin bir saat önce gönderildi. Gönderen Wei Chu'ydu. Su Le dondu. Kalbinde, Wei Chu gibi elitlerin kısa mesaj kullanmayacaklarını düşündü. Ah… Beklendiği gibi, bu kişiyi zihninde bir şeytana dönüştürdü.

Metin bayat bir şaka içeriyordu. İnternette sıkça görülen bir şeydi. Su Le bir süre son derece ciddi bir şekilde düşündü. Kıdemli Wei yalnız mıydı?

Kararlı bir şekilde cep telefonunu bir kenara koyan Su Le, battaniyesini çekti ve uyumaya gitti.

—————-

Ertesi gün sabah 9'da Su Le yataktan kalkıp perdeleri açıp yüzünü yıkamak için mücadele etti. Hala yağmur yağıyordu. Masada oturan Su Le, romanının bulunduğu web sitesini açmak için bilgisayarı açmadan önce esnedi. Okurlarının bıraktığı yorumları okurken cep telefonu çaldı. Telefonunu aldı ve yine Wei Chu olduğunu gördü. Eğer kişi kendisine onunla ilgilenmediğini söylemeseydi, utanmadan Wei Chu'nun ona ilk görüşte aşık olduğunu ve şimdi onu özlediği için aradığını düşünecekti!

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin