Tan Wei'nin dahil olduğu şirket, BaiSheng ile başarıyla bir sözleşme imzaladı. Su Le bu işbirliğine müdahale etmedi ve Tan Wei de Su Le'nin konuya dahil olmasına izin vermedi.
Su Le, Tan Wei'nin ona yardım ettiğini biliyordu. Jiang Ting aralarında herhangi bir düşmanlık olup olmadığını bilmese de, diğerlerinin gözünde Su Le ve Tan Wei aşkta rakiplerdi. Tan Wei işbirliğinde şirketinin temsilcisi olduğundan ve Su Le sadece küçük bir asistan olduğundan, Su Le'nin yine de katılmaması en iyisi olurdu.
"Xiao Le, satış departmanından gelen veriler çıktı. Yeni ürünümüz piyasadan oldukça iyi bir tepki aldı.” Jiang Ting, yüzünde bir gülümsemeyle Su Le'nin ofisine girdi. "Sen ve JinChu'nun hazırladığı plan çok başarılı."
“Bu, bu yıl daha büyük ikramiye alacağım anlamına mı geliyor?” Su Le bilgisayardan uzaklaştı ve Jiang Ting'in yüzünde belirgin bir gülümseme gördü. “Kız kardeş Jiang, seni bu kadar mutlu eden iyi bir şey mi oldu?”
"Elbette." Jiang Ting, verileri Su Le'nin masasına koydu. “Şirket bu hafta bizi dinlenmek için komşu şehirdeki ünlü Fo Dağı'na götürmeyi planlıyor. Tüm masraflar karşılanacaktır. Aramıza başka bir şirketin daha katılacağını da duydum.” Konuşmasını bitirdiğinde yüzünde belirsiz bir gülümseme belirdi.
Su Le, Jiang Ting'e bakmadığı için kaçırdı. Bunun yerine, Su Le yazarken aşağı bakıyordu. “Ücretsiz bir tatil. Elbette bu iyi bir şey."
Jiang Ting, kendi ofisine dönmeden önce Su Le ile biraz daha konuştu. Su Le ile olan ilişkisi, bir dizi imzalı kitaptan çok daha yakın hale gelmişti. Hediye gibi şeyler her zaman bir ilişkiyi derinleştirmenin iyi bir yoluydu.
—————-
Cumartesi sabahı Su Le, şirketinin kiraladığı koçun kapısında durdu. Yüzü seğirdi. Yaklaşık 40 kişiyi alabilen koçun zaten yarı dolu olduğunu ve hepsinin diğer şirketten insanlar olduğunu keşfetti. Bu arada, o şirketin patronu ona ışıl ışıl gülümsüyordu. Ayrıca yanında, yemekten zevk aldığı markalardan bir yığın atıştırmalık vardı.
Su Le, herkesin gözü onun üzerine düşerken birden kendini bir çıkmazın içinde buldu. Bir hayvanat bahçesinde aniden bir hayvan cazibesi haline geldiğini hissettiği için kendini iyi hissetmiyordu.
“Su Le, neden dondun? binmeyecek misin?" Jiang Ting sorarken gülümsedi.
Su Le, arabaya çarpık bir ifadeyle bindi. Bu arada, onun arkasında, birçok meslektaşı, seyahatlerinde onlarla birlikte gelen diğer şirkete ilgilerini ifade ediyorlardı.
"Gezi için JinChu ile gideceğimizi duydum. JinChu'nun CEO'sunu da görebilir miyiz bilmiyorum. CEO’larının çok yakışıklı olduğunu duydum.”
"Bunu aklından bile geçirme. Zaten bir kız arkadaşı olduğunu duydum…”
Su Le, antrenöre binmeden hemen önce bu iki cümleyi duydu. Birden kendini çok baskı altında hissetti.
Su Le, pencerenin yanındaki koridora oturdu. Daha rahat bir pozisyona bile yerleşemeden, biri çoktan yanına gelmiş ve atıştırmalıklarla yanına oturmuştu.
"Bugün bir işin yok muydu?" Su Le, Wei Chu'ya yarım bir gülümsemeyle baktı ve devam etti, "Yapılacak bir şey tatile mi gidiyordu?"
"Sadece sana bir sürpriz yapmak istedim." Wei Chu, Su Le'ye bir paket çikolata verirken gülümsedi, "Bu senin sevdiğin bir çikolata."
Su Le çikolatayı kabul ederken, "Çikolatayı yalanını telafi etmek için kullanabileceğini düşünme," dedi. Paketi açıp bir ısırık aldıktan sonra, "Bir parça ister misin?" diye sormadan önce yanındaki gülümseyen adama bakarken tereddüt etti.
"Elbette," Wei Chu gülümsedi ve Su Le'ye yaklaştı. Su Le cevap veremeden Wei Chu, Su Le'nin elindeki çikolatadan biraz yedi. Sonra başını kaldırdı ve tekrar gülümsedi, "Tadı gerçekten çok güzel."
Su Le elinde bir köşesi eksik olan çikolataya baktı. Geri kalanını Wei Chu'nun eline doldurdu ve "Madem hoşuna gittiyse, kalanını bitir." dedi. Cidden, bu adam çok zarif ve zarif görünüyordu ama neden bu kadar kalın tenliydi?
Wei Chu çikolatayı kabul ederken gülümsedi.
Su Le'nin meslektaşları sahneyi izlerken hepsi şaşırmış ve meraklanmıştı. Su Le'nin Jin Chu'nun CEO'sunun kız arkadaşı olduğunu düşünmemişlerdi. Bu Su Le gerçekten düşük bir profil tuttu.
İşbirliği sırasında bir araya gelmeleri mümkün müydü? Ama bu doğru değildi. İşbirliğinin CEO'nun projeyi kişisel olarak yapmasına gerek yoktu, peki Su Le ne zaman Wei Chu ile etkileşim kurma şansına sahip oldu?
İşbirliğinden önce zaten çıkıyorlarsa?
İnsanlar, cinsiyetleri ne olursa olsun, dedikoduları her zaman merak etmişlerdir.
Gemide birçok arkadaş ve tanıdık vardı, bu yüzden küçük gruplar oluşturup sohbet ederken, koçta asla sessiz bir an olmadı. Bazıları dedikodu yaparken, bazıları kıyafet, mücevher veya futbol hakkında sohbet etti. Antrenör çok canlı ve gürültülüydü. Su Le, bir erkek meslektaşının JinChu'dan güzel bir bayanla sohbet etmeye başladığını fark etti.
“Neden bu gezi artık bir tatil gibi gelmiyor? Bunun yerine kör randevular için gibi görünüyor.” Su Le, Wei Chu ile sessizce konuştu. "Şirketim ve şirketinizin çalışanları birleşti."
"Harika değil mi?" Wei Chu, Su Le'nin elini tutmak için uzanırken gülümsedi, "Bekar çalışanların evlilik sorunlarını çözmek iyi bir şey."
Wei Chu'nun elleri sıcaktı. Su Le elinin ısındığını hissetti. Daha sonra kafasını hafifçe çevirerek mutluluğunu gizlemeye çalışan Wei Chu'ya baktı.
—————-
Yağmur yağmaya başladığında koç fazla uzağa gitmemişti. Pencerelere sıçrayan su damlaları gibi açıklanamaz bir güzellik duygusu vardı. Su Le manzarayı izlerken başını Wei Chu'nun omzuna yasladı. Uykusu geliyordu.
Su Le uykuya dalmadan hemen önce, uçakta gördüğü sıcak sahneyi nihayet anlayabildiğini düşündü. Birine güvenebilmek oldukça iyi hissettiriyordu.
Wei Chu, Su Le'nin daha rahat olması için pozisyonunu biraz değiştirdi. Çevrelerindeki gürültü seviyesi giderek sessizleşti.
—————-
Karşı koridorda oturan Jiang Ting, Wei Chu'nun nazik ve dikkatli hareketlerini izledi. Jiang Ting, Tan Wei'nin Wei Chu'ya karşı olan hislerini öğrendiğinde Su Le'nin sakin tavrını bir anda anladı.
Wei Chu seçkin ve zeki bir adamdı. Ayrıca Su Le, nadir bulunan cömert ve şeffaf bir kadındı. Sıradan bir adam Su Le gibi bir kadınla birlikte olamazdı çünkü bir süre sonra onu tutamayacağından korkardı. Fazla şeffaftı. Ama Wei Chu gibi adamlar Su Le ile çok uyumluydu çünkü birincisi sabit, ikincisi şeffaftı; sanki birbirleri için yaratılmışlardı. Wei Chu, inatçı ve şımarık bir kadından hoşlanıyorsa, Wei Chu'nun nazik ve düşünceli davranışlarıyla kadının değişmesi mümkündü.
Bu ikisi bir araya gelseydi, başlangıçta mükemmel olmayan bir ilişki mükemmel olurdu.
—————-
Otobüs Fo Dağı'na vardığında, çoğu kişi hava nedeniyle otelde dinlenmeye karar verdi. Su Le şaşkınlıkla uyandığında, Wei Chu zaten elinde bir şemsiye vardı.
Wei Chu şemsiyeyi üzerlerine tutarken ikisi birlikte arabaya bindiler. Yağmur damlaları şemsiyeye çarptığında fısıltı ve pıtırtı sesleri duyuldu.
Su Le başını kaldırdı ve kendisine doğru daha çok eğilen şemsiyeye baktı. Şemsiyenin çoğu onu örtmüştü. Gizlice güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...