Su Le ve Wei Chu ayrıldığında, Xiao Yao ayrılmak için bir arabaya binmeden hemen önce öğleden sonra dört olmuştu. Birçok kutlama tatlısını Su Le'nin eline doldurdu ve Su Le'nin kutlama atmosferine daha fazla girmesinin ve hızlı bir şekilde evlenmesinin Su Le için olduğunu açıkladı. Su Le tatlılar için minnettardı ama evlilikle ilgili kısmı tamamen görmezden geldi.
Otoyolda, araba sorunsuz ilerliyordu. Su Le koltuğunda dinlenirken kendini esnemekten alıkoyamadı. Gözleri sürekli yolda olan Wei Chu'yu gözlemlerken Su Le, güvenlik kurallarından birini ve araç hareket halindeyken sürücüyle konuşulmaması gerektiğini unuttu. "Sen ve Xiao Yao'nun aslında akraba olduğunuzu kim düşünebilirdi ki. Dünya gerçekten küçük."
"Gerçekten o kadar büyük değil," dedi Wei Chu ciddiyetle ileriye bakarken, "Bazı insanlar birçok virajdan sonra hala birbirlerini görebilirler. Buna kader denir."
Su Le, Xiao Yao'nun birkaç gün önce kuzenini onunla tanıştıracağını söylediğini düşünürken, "Kader bile iyi ve kötü arasında bölünmüştür." Koltuğunda başka bir pozisyona geçti. Su Le gülmek istedi. Wei Chu hemen hemen herkesle ilgilenen biri olsaydı, o zaman kesinlikle uzun bir eski sevgili listesi olurdu.
"Gökyüzü kaderine karar verebilir, ama iyi ya da kötü olup olmadığı, bununla nasıl başa çıktığına bağlı," dedi Su Le'nin sık sık esnediğini görünce, "Yorgunsan bir süre kestirebilirsin. Geldiğimizde seni uyandırırım."
"Önemli değil," Su Le başını salladı, "Yolcu olmadan araba kullanmak sıkıcı olacak. Sana eşlik edeceğim, o yüzden konuşmak istediğin herhangi bir konuyu seç.”
Wei Chu, Su Le'ye hızlı bir bakış attı ve onun iyi bir ruh halinde olduğunu görünce, gözlerini çabucak yola geri verdi. "Ne hakkında konuşmak istiyorsun?"
Su Le bir süre bunun üzerinde düşündü, "Bu soru biraz zor." Erkekler genellikle ekonomi, hisse yatırımı ve gayrimenkul hakkında konuşmayı severdi, ancak bu konulara ilgisi yok denecek kadar azdı.
"Sizin için sakıncası yoksa çocukluğunuzdan bahsetmeye ne dersiniz?" Wei Chu bunu söylediğinde, çizgiyi aştığını hissetti. Su Le'nin geçmişini bilmek istiyordu ama ona bu kadar doğrudan sormaması gerektiğini biliyordu. Ne de olsa, tek ebeveynli bir ailenin çocuğu olarak, diğer çocukların yaşayamayacağı ve hala yaşayabileceği şeyleri deneyimlemek zorundaydılar.
"Çocukluğum mu?" Su Le gerçekten aldırmadı ve geçmişini hatırlamaya gitti, “Gençken, erkek gibiydim. Sahte kılıçlar ve silahlarla oynamak için çocuklarla avluya gitmeyi severdim. Hatta o grubun patronu bendim ama şimdi herkes geçimini sağlamak ve yarı ölü bir şekilde çalışmak için kendi yollarına gitti.”
Su Le'nin Zhuang Wei'yi nasıl kolayca dövdüğünü hatırlatan Wei Chu, genç Su Le'nin bir grup çocukta lider olabileceğine tamamen inanıyordu, "Görünüşe göre çocukken harikaydınız."
“Başlangıçta bu çocuklar bana zorbalık etmeye başladılar ama onları dövdükten sonra çok daha uyumlu hale geldiler. 'Kuvvet haklıdır', bu tabir çok mantıklı.” Su Le, çocukluğunu ve ortalığı karıştırmak için yanına bazı oyun arkadaşlarını nasıl aldığını hatırlayınca gülümsemeden edemedi.
Wei Chu bir daha arkasını dönmediği için Su Le'nin yüzündeki gülümsemeyi kaçırdı. O çocukların Su Le'ye sadece babası olmadığı için zorbalık yaptığını düşündü. Bir an ne diyeceğini bilemedi. Bir süre sonra “Bu çocuklar başkalarına zorbalık yaptıkları için dövülmeyi hak ettiler” dedi.
Su Le, onun ciddi ifadesini görünce güldü, “Senin de şiddet kullanmayı seçeceğini tahmin etmemiştim.”
Wei Chu ancak Su Le'nin sesinde bir hüzün belirtisi duymadığında rahatladı, “Gençken nadiren kavga ederdim. Kültürlü insanlar çatışmaları çözmek için kelimeleri kullanırlar.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...