Ertesi gün Chen Yue, Su Le'nin Wei Chu'nun evine gittiğini öğrendiğinde, ifadesi o kadar sertti ki Su Le'nin ona çok borcu varmış gibi görünüyordu.
Chen Yue, Su Le'nin oraya eli boş gittiğini ve dolu bir mideyle geri geldiğini öğrendiğinde, Su Le'yi gerçekten boğmak istedi. "Sen gerçekten, gerçekten Kıdemli Wei'yi özel olarak tanımadığına emin misin?" diye sordu Chen Yue, büyük bir elmayı ısırırken hala bırakmaya isteksizdi.
Bilgisayar masasında oturan Su Le, Chen Yue'ye bakmadan başını salladı. Erkek başrol ve kadın başrolün tartışma sahnesi hakkında yazmaya başladığında yüzü dizüstü bilgisayarına odaklanmıştı. Beklenmedik bir şekilde, Chen Yue sessizdi, bu onun aksine Su Le'nin dönüp ona bakmasına neden oldu. "Sorun nedir?" Su Le, masadaki bir fincandan biraz kahve içtikten sonra sordu.
Chen Yue elmayı çöp kutusuna atmadan önce iki kez daha ısırdı ve Su Le'nin yanına oturdu, "Kıdemli Wei hakkında ne düşünüyorsun?"
"Zengin, yakışıklı ve çekici" diye yanıtladı Su Le, dosyasını kaydederken ve tartışma forumunu açarken. "Onunla ilgileniyor musun?" Gezinirken sordu.
Chen Yue ayağa kalkıp iç çekmeden önce bir süre sessiz kaldı, "Seninle bu tür şeyleri tartışmak için deli oluyorum. Uslu olun, romanlarınızı yazmaya ve internette gezinmeye devam edin.” Konuştuktan sonra gitti.
Su Le kapıya şaşkın şaşkın baktı. Bu ne anlama geliyordu?
Su Le hala çalışırken, o kadar meşguldü ki ölecek gibi hissetti, ama şimdi işsiz olduğu için o kadar sıkıldı ki, ölmek gibi hissetti.
Su Le, iki gün boyunca evde kaldı ve sonunda daireden ayrılmaya ve bir şirketteki röportaja katılmaya karar verdi. Sonuç ne olursa olsun, yine de evde kalmaktan daha iyiydi. Sonuçta, insanlar evde çok uzun süre kalmaktan sosyal anksiyete bozukluğu geliştirebilirler.
—————-
Su Le, bir röportaja katılmak için içecek şirketinin genel merkezine geldi. Bu iş için eğitim şartı, lisans veya üstü bir dereceye sahip olmaktı. Su Le bekleme odasına vardığında, beklenmedik bir şekilde, halihazırda bekleyen yaklaşık otuz küsur aday olduğunu keşfetti, ayrıca adayların çoğunluğu güzel kadınlardı. Su Le, en az 8 cm topuklu ayakkabı giyen diğerlerine bakmadan önce kendi 6 cm yüksekliğindeki topuklarına baktı. Birden herkesten daha kısa olduğunu hissetti.
Görüşme odasına girdiğinde biri erkek biri kadın olmak üzere iki görüşmeci vardı. Başından beri, Su Le bu işi alıp alamayacağı konusunda çok endişeli değildi, bu yüzden şu anda gergin değildi. Röportajda, zorluklara dayanabilir miyim, fazla mesai yapabilir miyim, iş gezilerine gidebilir miyim gibi bazı tipik sorular sordular ve birkaç başka soru daha sordular.
“Şirket ürünlerimiz, normal tüketim malları lüks mallardan farklı olduğu için sınıflandırılmıştır. Özgeçmişine baktım, önceki işin çok uluslu bir şirkette çalışıyordu, neden istifa ettin?”
“Aslında şirket benim için uygun olmadığı için.” Su Le güldü, “Bir kadının zengin ve güçlü bir adamla evlenip de birbirlerine uygun olmadıkları için boşanmalarına benzer.”
Kadın görüşmeci, Su Le'nin özgeçmişini okumaya devam etmek için başını eğmeden önce, "Bu karşılaştırma ilginç," diye kıkırdadı. “Ünlü bir üniversiteden mezun oldunuz ve bölümünüz fena değil, bu yüzden işe girmek zor olmamalı. Neden şirketimizi seçtiniz?”
Su Le biraz düşündü, "Çoğunlukla insanlar bana ne içmek istediğimi sorduğunda çoğunlukla meyve suyu derim." Bu şirket meyve suyu gibi ürünler yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...