Düğün resepsiyonu başladığında, Su Le aslında Two Two ve Xiao Shuang ile birlikte oturmak istedi ama ikisini bulduğunda masaları çoktan doluydu. Gözleri odanın içinde gezindi. Bunun yerine hangi masaya oturması gerektiğinden emin değildi.
"QiQi, çok geç geldin," Zhou Shuang bir kutlama tatlısı açtı ve gülümsedi, "Sözünü biliyorsun, insanlar sadece bir güzele bakarak doluyor. Bugünkü kutlama şölenini yemesen bile iyi olacağına eminim.”
"Siz ikiniz insanları kızdırmayı gerçekten seviyorsunuz," dedi Su Le onlara nefretle ve acı bir şekilde baktı. Daha sonra oturmak için rastgele bir masa bulmayı planladı ve Zhou Shuang ve Li Yu Xiao'nun gözlerinin aniden ilgiyle parladığını görmedi.
“Su Le, neden hala ortalıkta duruyorsun?” Wei Chu, Su Le'nin yanına gitti. Zhou Shuang ve Li Yu Xiao'nun yakınında boş koltuk olmadığını görünce tekrar konuştu, "Benimle birlikte oturabilirsin. Burada başka kimseyi tanımıyorsun, bu yüzden başkalarıyla yemek yemek senin için biraz garip olabilir.”
Wei Chu'nun ana masada oturuyor olma ihtimali vardı, bu yüzden Su Le teklifini açıkça reddetti, "Belaya gerek yok, sadece oturacak bir yer bulabilirim." Onun düşüncelerini görerek Wei Chu açıkladı, “Ana masada oturmuyorum. Koltuğum başka bir masada, beni takip edin.”
Karşı tarafın ona yardım etmeye bu kadar hevesli olduğunu gören Su Le, onu daha fazla reddetmemesi gerektiğini hissetti. Wei Chu'yu arkadan takip etti. Hangi masaya oturduğuna gelince, bundan da emin değildi.
"Gözleri Su Le'ye dikildi," dedi İki İki, bir yerfıstığını çatlatarak açarken, "QiQi'nin hiç tepki vermemesi ne yazık, o hiç şüphesiz aptal olmakta doğaldır, ah!"
Xiao Shuang bir kavun çekirdeği açarken sessizce, "O aptalsa diğerleri aptaldır," dedi, "Domuzlar aptal görünebilir, ancak gerekirse bir kaplanı alt edebilirler, bu yüzden gerçekten aptal olsa bile, her şey değişir. o yakışıklı adamın yeteneği üzerine. Başarılı olamasa bile, sadece daha çok çalışabilir.”
"Bir oyun izlemek erdemli değildir," İki İki gözlerini devirdi.
“Bin yıl önce yeteneksiz kadınların erdemli olduğu söylenirdi. Asırlar önce zaten erdemden yoksundum, bu yüzden artık kaybetmemin bir önemi yok," Xiao Shuang kavun tohumlarını yerken gülümsedi. Gülümsemesi yerinde ve çok yakışıklıydı.
—————-
Diğer tarafta, Su Le, Wei Chu'yu başka bir masaya kadar takip etti. Otururken, masadaki birkaç kişi tarafından ölçüldüğünü hissetti. Su Le huzursuz hissetti. Ayrıca kutlama tatlıları almak üzere olan elini geri çekti.
"Xiao Chu, bu bayan kim olabilir?" Kırklı yaşlarının başında bir kadın Su Le'ye bakarken gülümsedi. Sanki nadir bir çiçekmiş gibi birkaç kez Su Le'ye baktı. Ardından gözleri, yalnızca tatmin anlamına gelebilecek duygularını ortaya çıkardı.
Wei Chu, Su Le'yi tanıtmadan önce kuru bir şekilde öksürdü, "Anne, bu benim üniversiteden küçüğüm."
Su Le'nin dudakları yukarı kalktı ve “Teyze” diye selamladı. Su Le rahatsız bir şekilde seğirirken Wei Chu'nun annesi gerçekten genç görünüyordu. Bu ana masa olmasa da, bir yabancı olarak gelinin akrabalarıyla birlikte masaya oturması uygun değildi.
"Kibar olmaya gerek yok, sen Wei Chu'nun arkadaşısın ve aynı zamanda bizim genç neslimizsin. İçine kapanık hissetmene gerek yok," dedi Wei Chu'nun annesi, onun huzursuzluğunu fark ettiğinde Su Le'yi teselli etmek için dostane bir ses tonuyla. Daha sonra, masada oturan teyzeleri, erkek kardeşleri ve kuzenleri olan diğer insanları coşkuyla tanıttı. Hepsi ailenin bir parçasıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HELLO, WIFE! [NOVEL ÇEVİRİSİ]
Romance###TAMAMLANDI### Wei Chu utanmadan sordu. "Araba kullanabilir, para kazanabilir, çarşafları değiştirebilir ve yerleri süpürebilirim. Yemek pişirebilir ve ev sahibi olabilirim. Bana doğuya gitmemi söylersen, asla batıya gitmem. Alışveriş yapmak ister...