16.bölüm

108 14 3
                                    

Wei Chu'nun coşkulu tavrı Su Le'yi biraz utandırdı, ama ona yardım ettiğini varsayıyordu çünkü daha önce ona iş partisine eşlik ederek ona yardım etmişti. Geçmişte Wei Chu hakkında derin bir anlayışa sahip olmamasına rağmen, diğerlerinden duyduklarına dayanarak biraz tahmin edebiliyordu. Wei Chu herkese yardım etmeye çalışan İyi bir Samiriyeli değildi.

Birkaç gün önce olsaydı, muhtemelen Wei Chu'nun onunla ilgilendiğini varsayacaktı, ama bu zaten netlik kazanmıştı. Onun gözünde o sadece aynı üniversiteden küçük bir kız kardeşti.

Şu anda bir yer kiralamak zahmetliydi, bu yüzden bir arkadaşın evini kiralama seçeneğine sahip olmak büyük ölçüde rahatlattı. Ayrıca bekar bir kadın olarak kendi başına karar vermeden önce her şeyi daha iyi düşünmesi gerekir.

Su Le'nin önerisini hemen reddetmediğini gören Wei Chu, hala bir şans olduğunu biliyordu ve kaşlarını kaldırdı.

"Lao Da, seksen metrekarelik 2 odalı daireden mi bahsediyorsun?" Chen Xu biraz şaşırdı, "O dairen hala boş mu? Zaten bir yıl oldu, şimdiye kadar mutlaka örümcek ağları olacaktır.” Wei Chu'nun sekreteri olarak, görüş ve tepki yetenekleri nispeten iyiydi.

Wei Chu, Chen Xu'ya gözlerinde övgüyle baktı, "Meşguldüm bu yüzden unuttum."

“Su Le, müsait bir daire olduğu için şimdi bir tane aramaya gerek yok. Şu anda, bir daire kiralamak çok zahmetli olabilir. Ve Wei Chu'nun dairesi buradan çok uzakta olmadığı için asansör bozulsa bile eşyalarınızı yukarı taşımanıza yardım etmesi için onu arayabilirsiniz. Ne olursa olsun, sorunlar ortaya çıktığında yakınlarda birinin olması daha iyidir," Tang Yao bir çay fincanı kaldırdı ve konuşmaya devam etti, "Hepimiz birbirimizi tanıdığımıza göre, kendini tutmana gerek yok."

Onun bu kadar garip davranmasını izlemek son derece nadirdi. Aslında Tang Yao, Wei Chu'nun Su Le'yi zaten başarılı bir şekilde takip ettiğini düşünmüştü ama şimdi duruma bakıldığında, Wei Chu'nun kalbinde pek bir yeri yokmuş gibi görünüyordu.

Su Le, Tang Yao'nun söylediklerini çok makul buldu ve kabul etti, "Öyleyse önce Kıdemli Wei'ye teşekkür edeceğim. Muhtemelen önümüzdeki hafta taşınacağım. Bu senin için uygun olacak mı?”

"Bu iyi. İstediğiniz zaman yerleşebilirsiniz. Sadece beni ara, seni almaya geleceğim." Wei Chu devam etti, "Daire zaten döşenmiştir ve tüm temel mobilya ve gereçlere sahiptir, bu yüzden istediğiniz zaman taşınmanız sizin için sorun değil."

Bir tarafta Chen Xu, daire yenilendikten sonra Wei Chu'nun hiç mobilya getirmediğini düşünüyordu, bu yüzden daire nasıl tamamen döşenebilir? Patron, senin her zaman bir kadının peşinden koşmaya gelince sadece pohpohlayan diğerlerinden farklı olduğunu düşünmüşümdür ve görünüşe göre doğru tahmin etmişim. Diğerleri gibi değilsin, bir adım öndesin, onu öpüyorsun.

Şimdi zaten böyleysen, evlendikten sonra ne kadar kılıbık olursun?

—————-

Akşam olunca herkes vedalaştı. Wei Chu, Su Le'nin onu eve götürmek için araba kullanmadığı bahanesini kullanarak arabanın anahtarlarını aldı ve onları da takip etti. Su Le'ye benzer şekilde, Chen Xu da araba kullanmadı, ancak yerleşim alanının dışındaki boş sokaklarda bir heykel gibi tek başına kaldı.

Bu dünyanın nesi var, güzelliğe arkadaşlardan daha fazla değer vermek!

—————-

Vardıklarında Su Le, arabadan inerken Wei Chu'ya içtenlikle teşekkür etti. Arabanın kapısını kapattıktan sonra, sürücü koltuğunda oturan yakışıklı adama baktı ve birden, böyle seçkin bir adamla arkadaş olduğu için ne kadar şanslı olduğunu düşündü.

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin