18.bölüm

94 13 0
                                    

Chen Yue, Su Le'yi narin bir çantayla izlerken kapı çerçevesine yaslandı ve üstün kişi büyük bir valizi sürükleyerek Su Le'yi arkadan körü körüne takip etti. Aniden ilkbaharda açan bir çiçek gibi gülümsedi, "Sevgili Xiao Le Le, boş olduğunda beni ziyaret etmeyi unutma."

Su Le asansöre doğru yürürken başını salladı ve "Tatilde seni ziyaret edeceğim" diye cevap vermek için geri dönmeden önce düğmeye bastı.

"Güle güle," Wei Chu Chen Yue'ye başını salladı. Wei Chu'nun sürüklediği bavul tarzına uymasa da kadınları kendisine çekecek feromonları yayabiliyordu.

Asansör kapıları kapandı ve Chen Yue onların gözden kayboluşunu izledi. Yüzündeki gülümseme hiç azalmadı. Su Le'ye değer vermeyen Zhuang Wei'yi unutun çünkü artık onu avucunun içinde değerlendirecek biri vardı. Üç ayaklı kurbağa bulmak zor ama iki ayaklı bir adam her yerde görülebilir. Zhuang Wei gibi bir adam Su Le'den mümkün olduğunca uzağa atılmalıdır.

—————-

Şimdi yeni bir işi olan Su Le, son zamanlarda çok meşguldü ve daha önce yeni evine bakacak zamanı yoktu. Daireye girdiğinde, tüm mobilya ve gereçlerle tamamen döşenmiş bir iç mekan görüntüsü ile karşılandı. Su Le şok oldu, “Kıdemli, bu yeriniz…” Daire son derece temizdi ve oturma odası güzelce dekore edilmişti. Su Le'nin aklına gelen ilk düşünce, birinin gerçekten burada yaşadığı ve orasının boş bir daire olmadığıydı.

"Sorun nedir? Beğenmedin mi?" Wei Chu, gözleri endişesini gizlerken sordu.

"Hayır. Harika," Etkilendiğini hisseden Su Le gözlerini indirdi ve zarif bir şekilde dekore edilmiş daireye baktı. Wei Chu kesinlikle birilerinin daireyi önceden temizlemesini sağlamak için elinden geleni yapmıştı. Wei Chu'nun ona gösterdiği özeni fark etmemesinin imkanı yoktu, "Teşekkür ederim."

"Teşekküre gerek yok. Sen sevdiğin sürece sorun yok." Wei Chu, "Bu oda biraz daha büyük ve güneşten oldukça iyi bir ışık alıyor."

Su Le yanıt olarak başını salladı. İkisi temiz kanepeye oturdu ve Su Le kucaklaşmak için bir minder aldı. Bu daire, bir rüya evi gibi, beklentilerinin ötesindeydi. Su Le derinden etkilendi, “Bu daire çok iyi.”

Wei Chu, Su Le yeri beğendiğinde bir gülümseme sergiledi. Daha sonra birkaç kartvizit çıkardı ve sehpanın üzerine koydu, "Bunlar yakındaki restoranların ve su servisinin numaraları ama yalnız yaşadığınız için gece dışarı çıkmak için aramamanız en iyisi."

Su dağıtımı, elektrikçi, Çin yemeği ve hatta batı yemekleri için kartlardı. Su Le, Wei Chu'nun düşünceli davranışlarından dolayı minnettardı ve kalbi biraz garip hissetti. Wei Chu kadar başarılı biri için gerçekten de diğerlerini bu kadar gözlemleyen biri miydi?

Su Le başlamadan önce ikisi bir süre sohbet etti, "Hadi yemek yiyelim. Benim ikramım.”

Doğal olarak, Wei Chu, Su Le ile birlikte olmak için bu kadar iyi bir fırsatı kaçırmazdı ve Çin yemeklerini sevdikleri için ikisinin de batı yemeği yemek için kendilerine eziyet etmesine gerek yoktu. Su Le, Wei Chu'yu sıradan görünümlü bir Çin restoranına götürdü. Birkaç yemek sipariş etti ve “Daha önce stajyerken buraya birkaç kez yemek yemeye geldim. Buradaki yemekler fena değil ve ayrıca...”

Su Le'nin sessizleştiğini ve ifadesinin artık biraz doğal olmadığını görünce, Wei Chu onun ne düşündüğünü anladı ve gülümsedi, "O zaman kesinlikle biraz daha alacağım."

Su Le, menüyü Wei Chu'ya verdi ve cömertçe, "Umurumda değil. Buradaki yemekler ucuz, bu yüzden patlayana kadar yeseniz bile bana çok pahalıya mal olmaz.”

HELLO, WIFE!  [NOVEL ÇEVİRİSİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin