35. Bölüm

199 8 0
                                    

Uyurken dönmeye çalıştım ama bir şey beni engelliyordu. Gözümü yavaşça araladım ve karnımda ki ağırlığı fark ettim. O ağırlık Harry'di. Kafasını mideme koymuştu ve kolunuda belime dolamıştı. Onu böyle görünce bütün ağırlığı unuttum. Uykuluyken normalde pek huzurlu olmam ama bu beni gülümsetmişti. Elimi saçlarına geçirdim ve tekrar uyudum.

Harry'nin seslenmesiyle uyandım.
"Uyanma zamanı" dedi
"Saat kaç?" dedim

"Öğlen 2'ye geliyor"

"Daha erkenmiş. Boşver gel uyuyalım" dedim kollarımı açarak

"Bu sefer yemezler. Kalk hadi" dedi. Mızmızlandım. Elini başımın altına koyup kaldırdı. Ayaklarımı da yataktan aşağı sallandırdı. Oturuyordum ama gözüm açılmıyordu.

"Kıkırdamanı duyabiliyorum" dedim. Bu kez sesli gülmeye başladı. Neredeyse saçımdan düşecek olan tokamı çıkardı. Omuzlarıma düşen saçlarımı nazikçe geriye çekti ve yukarıdan topladı. Belimden tutup kalkmama yardım etti.

"Yüzünü yıkamalısın" dedi banyonun kapısına geldiğimizde. İçeri girdim ve yüzümü yıkadım. Artık kendime gelmiştim. Dışarı çıktığım da kapıda bekliyordu.

"Nasıl hissediyorsun? Daha iyi misin?" dedi

"Değilim. Çok fazla aşık hissediyorum" dedim. Belimden tutup kaldırdı. Bende bacaklarımı beline doladım.

"Anlaşılan birileri iyileşmiş. Yoksa canı yaramazlık mı yapmak istiyor" dediğinde gülmeme engel olamadım.

"Hayır. Yemek yemek istiyorum. Açlıktan ölmek üzereyim" dedim. Dudağıma öpücük kondurdu ve indirdi. Elimden tuttu ve birlikte aşağı indik.

"Bunların hepsini sen mi hazırladın?" dedim şaşkınlıkla

"Sevgilimin gözünü boyamaya çalışıyorum" dedi sinsi sinsi gülüşüyle.

"Böyle mi etkilerdin sevgililerini?"

"Genellikle" dedi ukala tavrıyla. Karnına dirseğimi vurdum. Karnını tutarak,

"Orası çürüdü artık" dedi. Tişörtünü biraz kaldırdım.

"Bence gayet şey görünüyor. Immm. İyi, yani sağlıklı görünüyor. Evet öyle" dedim. Bu biraz tuhaftı.

"Seksi?" Dedi. İçten içe gülüyordu ve bunu çaktırmamak için alt dudağını ısırıyordu.

"Öyle bir şey demedim?"

"İma ettin"

"Hayal görüyorsun"

"Nasıl baktığını gördüm" dedi

"Normal bir şekilde baktım"

"Resmen gözlerinle taciz ettin" deyince gülmeye başladım.

"Kes şunu. Öyle bir şey yok"

"Ben namuslu bir gencim. Lütfen aklında benimle sapık hayaller kurma" dedi elleriyle tişörtünün göğüs kısmını kapatarak.

"Harold" dedim dil çıkararak. Bir anda yüzü düştü ve bana kaşlarını çatarak baktı. Arkasını dönüp mutfağa gitti. Anlamadım. Bende peşinden gittim.

"Harry" dedim. Bir şey demedi. Arkasını dönüp bana da bakmadı.

"Harry yanlış bir şey mi dedim? Özür dilerim" dedim elini tutarak. Hızlıca döndü bana doğru.

"Hayır bebeğim. Hayır. Sen yanlış bir şey demedin. Hayatımda ki yaptığım tek doğru şey seninle birlikte olmakken yanlış bir şey olması mümkün değil"

(Türkçe) First Love! Harry Styles)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin