Yağız salonda bilgisayarı başındayken Hazan mutfakta birşeyler yapıyordu.
"AAAAHHHH!!"
Aniden gelen çığlık ve gürültüyle mutfağa giden Yağız, elindekileri fırlatıp avcunu sıkıca tutan Hazan'ı görerek telaşla yanına gitti, "N'oldu, n'apt-??" Hazan'ın avcunu açmasıyla Yağız seslice iç çekerken Hazan korkuyla açıkladı, "Çok derin kesildi Yağız!" Yağız acı çekermişçesine burulan yüzüyle Hazan'a ve avcuna baktı, "Hazan kesmemişsin yarmışsın bunu bu- Bekle" çekmeceden aldığı bir havluyu katlayıp kanayan ele bastırdı, "Nasıl yaptın bunu? Bastıralım şu havluyu, kanamasın. Hadi acile gidelim hemen..."Hazan itiraz etse de Yağız dinlemeyip Hazan'ı çekiştirerek arabaya bindirdi.
Kısa sürede geldikleri acile girerek Hazan'ın elini sıkıca tutan Yağız, hızla müdahale odasına doğru yöneldi.
"Bakar mısınız?"
Yağız'ın seslenmesiyle yanlarına gelen hemşire, "geçmiş olsun," diyerek Hazan'ın elini tuttu. Bu sırada Yağız hâlâ sıkıca bastırdığı havluyu tutuyordu, "Eli kesildi çok kötü. Elini çok kötü kesti, derin bi' kesik. Dikiş mi atıyorsunuz, n'apiyorsun-" Aniden Hazan'a döndü, "Canın yanıyor mu şu anda?"Hemşire Yağız'a elini bırakırsa müdahale edeceğini söylediğinde Yağız, yavaşça havludaki ellerini çekip bir adım geri gitti.
Hemşire, Hazan'ın elini açıp spançla tekrar kapattıktan sonra doktora haber vermek için ayrıldı.
Yağız, acıyla burulan yüzü okşayıp saçlarına kondurduğu öpücükle Hazan'ın başını kendine doğru yasladı, "Ah Hazan! Çok acıyor mu?" Hazan, acımadığını söylese de yüzü ve mimikleri gerçeğin öyle olmadığını belli ediyordu.
"Geçmiş olsun," diyerek gelen doktor, hemşireden sütur seti isteyip eldivenlerini giyerken gelen hemşire Hazan'a uzanmasını söyleyip gömleğinin kolunu iyice yukarı kaldırdı.
Üstünde ışık bulunan masa benzeri şeye Hazan'ın kolunu yerleştiren hemşire, kolun üzerine yeşil bir örtü serip boş kısmın avucuna denk gelmesini sağlayarak sabitledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP
FanfictionYorgundu, bitkindi, artık gücü yoktu. Yaşamak için amacı kalmamıştı. İnandığı her şey yerle bir olduktan sonra inanacak yeni bir şey lazımdı... Tutunacak yeni bir dal...