Part (47)

2.9K 95 0
                                    

အနက်ရောင် ကောင်းကင်

🌸pann

Part (47)

" ဟာ ကြီးကြီးကလည်း ရိုးမယ်ကို မမေးမြန်းဘဲနဲ့ဘာလို့ ခေါင်းညိတ်လိုက်ရတာလဲ.. "

" ကြီးကြီးကလည်း သမီးရိုးမယ်ကရော ဘာလို့ခေါင်းမညိတ်ချင်ရတာလဲ သိချင်တယ်.. တစ်ဖက်က သမီးကိုလိုလိုလားလား တောင်းရမ်းနေတာကို ဘာလို့လက်မခံချင်နေရတာလဲ "

" ကျွတ်.. ကြီးကြီးက အလိမ်ခံနေရတာသိလား လိုလိုလားလားပုံစံတုတွေကြားမှာ ရောယောင်ပါသွားပြီသိရဲ့လား "

" ဘယ်လို.. "

" ကြီးကြီးကမသိပေမယ့် ရိုးမယ်သိတယ်.. "

" အွန် ပြောပါအုံး.. ဘာတွေများ ကြီးကြီးထက်ပိုပြီး သိနေတာလဲလို့ "

ကြီးကြီးကရွဲ့များမေးသလား.. အကောင်းမေးသလားမသိပေမယ့် ရိုးမယ် ဘဝင်မကျတာတော့ထုတ်ကိုပြောမှဖြစ်မည် ။

" ကောင်းရန်နိုင်ရှင်း က ရိုးမယ်ကို တကယ်ချစ်လို့လက်ထပ်မယ်ထင်နေလား ကြီးကြီးရဲ့.. "

" သူမချစ်ဘဲနဲ့ သမီးကို လက်ထပ်ဖို့တောင်းရမ်းပါ့မလား သမီးရယ်.. "

" အဲ့အတွေးကိုက မှားနေတာကြီးကြီးရဲ့.. ကောင်းရန်နိုင်ရှင်း ကို သမီးသိတယ် သူ့မှာသမီးအပေါ်ချစ်လာမယ့်အချစ်မရှိဘူး တသက်လုံး ဖြစ်ကိုမဖြစ်နိုင်တဲ့အရာကြီး.. သူ့မှာရိုးမယ်အပေါ်ထားတဲ့ခံစားချက်ဆိုလို့ ရွံတာ အထင်သေးတာ အဖတ်မလုပ်ချင်တာ မုန်းတာ ကြည့်မရတာလောက်ပဲရှိတာ အချစ်ဆိုတာ ပါးစပ်ပြော.. သူရိုးမယ်ကိုအနိုင်ယူချင်လို့ သက်သက်လက်ထပ်ဖို့ပြောနေတာ "

" အနိုင်လိုချင်လို့.. "

" ဟုတ်တယ် အနိုင်လိုချင်လို့.. သူ ရိုးမယ်ကို ဘယ်တော့မှသူ့ကောင်မလေး ဖြစ်မှာမဟုတ်ဘူးလို့ သူကိုယ်တိုင်သူ့ပါးစပ်ကနေ ရိုးမယ်ကိုပြောခဲ့တာ.. ပြောတဲ့စကားတွေက အခုထိပူနွေးနေသေးတုန်း ဒါကိုအခုကျချစ်ပါတယ်တဲ့ ကြီးကြီးဆိုယုံမလား "

" အဟွန်း.. "

ကိုယ်ကဒီလောက် ချက်ကျလက်ကျရှင်းပြနေတာကို ကြီးကြီးက ဘာတွေရယ်စရာပါလို့ရယ်နေမှန်းမသိ.. ။

အနက်ရောင် ကောင်းကင် (Unicode) Where stories live. Discover now