~52~

188 18 1
                                    



🐱💝🧋

ג׳יסאנג וג׳ונגאין נכנסו לחנות האמנות אחרי ארוחת צהריים גדולה, הצעיר רצה לבלות קצת זמן איכות עם המפיק מאחר ולא ראו אחד את השני הרבה זמן בגלל העבודה.

השניים דיברו בניהם עוברים בין מדפים של צבעים, מחברות, דפים, מכחולים, סוגים שונים של סלוטייפ ומדבקות.

״זה חמוד,״ אמר ג׳יסאנג מרים חבילת מדבקות ועליהם צורות שונות בצבעי פסטל.
״חשבתי שאתה אוהב דמויות מצוירות יותר,״ אמר ג׳ונגאין. ג׳יסאנג רצה לקשט את המחשב שלו ולצבוע את המיקרופון החדש שקנה בגלל ששחור היה משעמם.

ג׳ונגאין לעומתו חיפש צבעי מים.

״זה תלוי, יש את הסגנון של ה״בן נוער האימו״ עם מדבקות של להקות, ה״גיימר״, מדבקות של משחקי מחשב.״
״ומה אתה?״
״תמיד הייתי עם מחשב נקי.״
״זה אמור להגיד עליך משהו?״
״לא חשבתי על זה,״ המפיק לקח את המדבקות הפסטליות והתחיל לחפש ספרי בצבע אדום.

הצעיר נעמד על ידו ובידו חבילה של צבעי מים ומכחולים, ״אני הולך לבדוק איפה יש בריסטולים,״ אמר והשאיר את ג׳יסאנג לבהות בגוונים של האדום, הוא החליט לבסוף על אחד לא זוהר ועבר לדלפק לשלם.

_

אחרי שתייה של אמריקאנו וחתיכות עוגת גבינה השניים המשיכו לדירה של הצעיר לפני שג׳יסאנג חזר הביתה שלו.

כשנכנס לדירה, הוריד ג׳יסאנג את נעליו, הבית היה שקט אבל כשדורי החליטה להופיע מעבר לפינה הוא חייך וירד ללטף את החתולה האפורה לפני שהלך לסלון. האורות היו כבויים והוא הדליק אותם, שם את השקית עם הדברים שלו על הספה והלך להביא את הלפטופ והמיקרופון החדש, הם היו בתיקים שלהם בחדר האורחים שהפך לחדר העבודה של ג׳יסאנג.

לפני שהתיישב על יד שולחן הקפה בסלון עם הדברים הוא החליט לשים מוסיקה. החתולות החליטו גם הן להצטרף אליו, סוני על יד הירך שלו ודורי בחיכו, דונגי בכלל ישבה כל הספה מאחוריו. המפיק התחיל לקשט ולהדביק את המדבקות על המחשב שלו.

״מה אתן חושבות?״ שאל את החתולות כשהרים את המסך כדי להראות להן. דורי רק הטתה את ראשה, ״אני חושב שזה נראה נהדר,״ הוא ליטף את גבה של סוני שיחה עליו.

_

מינהו פתח את הדלת לבית כששמע מוסיקה מתנגנת בסלון וצחקוקים, כשראה את דונגי מתהלכת לכיוונו על גבה היו סוגים שונים של מדבקות.
מינהו גיחך מוריד את תיקו מכתפו ומעביר את המסכה שלבש על פיו לסנטרו, הוא הרים את דונגי אחרי שהוריד גם את נעליו.

״ג׳אגי?״ הוא קרא כשנכנס לסלון רואה את בעלו ממשיך לצחקק, ג׳יסאנג משב על הצפה מול שירי והדביק עליה מדבקות ורודות וסגולות בהירות.
״מה אתה עושה?״

״מעביר את הזמן,״ אמר ג׳יסאנג מסתובב אליו.
״מתי חזרת?״
״לפני שעה בערך,״ דורי התחילה ללכת כדי להתחכך ברגלו של מינהו בזמן שסוני באה גם היא מחוסה במדבקות.

״קדימה היונג,״ אמר ג׳סיאנג מושיט את ידו למינהו ומושך אותו לשבת עם כל החתולות שלהם.
״מה אתה מתכנן?״ של מינהו אחרי שהצעיר נישק אותו על הגעתו הביתה.

״כל החתולים צריכים מדבקות,״ ענה כשמינהו התיישב, הוא התקרב אליו ככה שישב על ברכיו ומינהו מחבק את מותניו.
מחזיק את דף המדבקות בידו לפני שהתחיל את עבודת היצירה האחרונה שלו הוא קירב את פניו לאלו של בעלו, חיבק את צווארו והצמיד את שפתיו לאלו של מינהו.

הנשיקה הייתה איטית, כשמינהו העמיק אותה ג׳יסאנג בה להתרחק אבל ידו של מינהו על מותנו קירבה אותו יותר והוא הוציא אנחה מפיו, ליבו קפץ בחזהו.
מינהו התרחק וג׳יסאנג הסמיק כמו בן נוער, לא משנה מה להתנשק עם מינהו תמיד גרם לו להרגיש טוב וכל נשיקה הייתה שונה מאחרת, הוא לא ידע להסביר את זה.

ג׳יסאנג הרים את המסכה של מינהו לפיו כדי לא לראות את החיוך המקניט של בעלו. ואז הוציא מדבקה מפסיק לחבק את צווארו של מינהו ומדביק אותה על המסכה.
״אתה ממש יפה ג׳אגי,״ אמר ג׳יסאנג מצחקק ושם עוד מדבקה.

סוני התיישבה ביניהם מיללת. מינהו ליטף אותה כשג׳יסאנג המשיך לקשט לו את הפנים מעביר את ידיו גם לשיעור ומושך אותו למעלה כדי לאסוף אותו.

_

מינהו ישב על הספה כשעל ברכיו דונגי וצדיו דורי וסוני, ג׳יסאנג היה חייב להוציא את הטלפון שלו ולצלם את כל החתולים שלו ביחד אבל לא לפני שגם אותו קישטו בכל מה שנשאר מדפי המדבקות שקנה.

🐱💝🧋




🐱💝🧋

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now