~11~

341 39 0
                                    




🟠••🚦••🟠




ג׳יסאנג סיים ללמוד בסביבות אחר הצהריים אחרי שהיה צריך לעבור אצל הרופא כדי לקבל את אישור ההיעדרות שלו ככה שהוא לא ראה את שחור השיער בבוקר כי היה צריך ללכת לכיוון ההפוך ולא לחצות את הכביש על הבוקר.

כשירד מהאוטובוס הוא קיבל טלפון וענה לו מיד.

״מיני?״ קרא הנער.

״אני עוד רגע בתחנה, הגעת?״ אמר סונגמין מהצד השני של הקו.

״כן, אני בתחנה בדיוק ירדתי. פליקס אצלי בדירה מחכה״ ענה.

״יופי״ אמר סונגמין וניתק לפני שהספיק להגיד מילה נוספת.

הנער הזה, אפילו שלום הוא לא אומר.

קים סונגמין ירד מהאוטובוס גורם לג׳יסאנג לקפוץ משמחה ולרוץ לחבק את חברו הטוב שלא ראה כל כך הרבה זמן.

״היי גם לך ג׳י״ אמר סונגמין מחבק אותו בחזרה.

״איך הייתה הנסיעה?״

״לא רע, הגעתי בשני אוטובוסים במקום ברכבת ואוטובוס בסוף. אבל לפחות מי שישב לידי היה נחמד״ סיפר הנער. שיערו היה קצת יותר בהיר מהפעם האחרונה שראה אותו היה לו ג׳קט ג׳ינס מעל חולצה לבנה ואוזניות נחו מסביב לצווארו כשהטלפון בידו כל הזמן ותיק גב על גבו ותיק נוסף בידו.

״הבאת את המצלמה?״ שאל ג׳יסאנג.

״ברור, אני לא מוותר על האסתטיקה העירונית״ הוא תפח על תיק היד שלו.

כשהסתובבו כדי להתחיל ללכת לכיוון דירתו של ג׳יסאנג הם שמו לב לנער שחור שיער מסתכל עליהם, היו לו בגדים לאימון, ג׳יסאנג הסמיק ופשוט משך את סונגמין משם כדי שלא יספיק לשאול שאלות.

״הרבה אנשים בוהים באנשים רנדומליים?״ שאל סונגמין כשנכנסו לבניין והתחילו לילות לקומת דירתו של ג׳יסאנג.

״לא, למה?״

״כי האחד הזה לא הפסיק לבהות, חשבת שלא שמתי לב? מה הסיפור שלו?״

״אין לו אחד, עכשיו תפסיק עם בלבולי השכל האלה״ אמר ג׳יסאנג כשפתח את הדלת ומצא את פליקס על המיטה שלו עם מחשב נייד פתוח על ברכיו.

״מיני״ הוא קרא כשראה את השניים, הוא הניח את המחשב בצד עוצר את מה שלא ראה ויורד מהמיטה כדי לחבק את סונגמין גם כן.

״היי ליקס, אז עכשיו שאני פה...״ התחיל סונגמין, ״ספר על הקראש״

ג׳יסאנג גלגל את עיניו.

_

״אז אתה אומר לי שמי שראינו למטה לפני כמה דקות היה הוא? וואו יש לך טעם יותר טוב משחשבתי... כלומר הוא הרי בהה בך כמה שניות״

״סונגמין!״

״באמת? וואו ג׳י אתה מתקדם, משכת את תשומת הלב של מישהו יפה״

״אתה אפילו יודע איך הוא נראה פליקס״

״אבל עם סונגמין אומר שיש לך טעם טוב יותר ממה שהוא חשב, סימן שהוא בייב אמיתי״

״אני שונא את שניכם!״




🟠••🚦••🟠



Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now