⛄️《-🍜-》⛄️ג'יסאנג בדיוק הניח את הסיר על הכיריים כשנשמעה דפיקה על הדלת והיא נפתחה, פניו של מינהו מציצות מהכניסה, "באתי לחטוף אותך לארוחת ער-" אבל עצר כשראה את הנער עומד במטבח עם חבילה של ראמן בידו והיא פתוחה כשהמים מתחילים לרתוח.
"תנסה מחר," אמר ג'יסאנג. המשקפיים שלו נחו על אפו ועט מעל אוזן אחת, על שולחן האוכל היו מפוזרים ספרים ודפים, "אלא עם כן בא לך להצטרף אלי ולבהות בי לומד," הוסיף לפחות גורם לבוגר להיכנס לדירה ולחייך חיוך מתנצל.
מינהו שהיה לו קשה לראות את ג'יסאנג במצב של לחץ לקראת המבחנים של סוף הסמסטר, גרם לו לשבת והמשיך הוא להכין לו את האוכל, ג'יסאנג ישב עם ריר נוזל על סנטרו והוא מנגב אותו מהר לריח הטוב שעולה מהמטבח, הוא לא אכל כמו שצריך בכמה ימים האחרונים שעברו.
מינהו הכניס ירקות לסיר מכין רוטב ממה שהצליח למצוא במקרר של הצעיר.
"אני יוצא מחר לקניות אז בערב תוכל לחטוף אותי," אמר ג'יסאנג וחייך את מינהו שהסתכל עליו מהמטבח.אחרי שהניח את הסיר מול הסנאי, נשק לקודקודו לפני שאמר, "אני אתן לך ללמוד בשקט ותאכל טוב. שלא תגווע ברעב וג'ונגאין יתלונן אלי שאתה לא אוכל."
"אוקי היונג," ג'יסאנג הנהן והתחיל לאכול לפני שמינהו נשק ללחיו ויצא מהדירה.
_
הוא באמת חטף אותו ביום למחרת.
ישר אחרי החזרה הביתה מהקניות ג'יסאנג מצא את עצמו יושב במסעדה נחמדה עם ריח טוב מול צלחת עם אוכל טוב.
"תחטוף אותי יותר," אמר בלי לחשוב גורם למינהו לצחקק על פניו הקרובות של הנער מולו.
אחרי שאכלו ויצאו מהמקום התחיל לרדת גשם ובתחזית היה מדובר על שלג בחודש הקרוב. ככה שחגגו את סוף חודש נובמבר לתחילת דצמבר המגיע ביום למחרת. עם הטיפות הזולגות משיערו של מינהו, ג'יסאנג הסתכל עליו מתחת לסככה של תחנת האוטובוס והחליט לנשק את פינת פיו אומר לו תודה.
ליבו של מינהו התחיל לדפוק יותר מהר למגע העדין מה שגרם לו לנשק את ג'יסאנג כמו שצריך על שפתיו, למרות שהיה מהיר. היה מספק בהחלט אותו הרגע.
⛄️《-🍜-》⛄️
_____________________________
(מבוסס על הפעם בה מינהו חטף את ג'יסאנג כדי ללכת לאכול, המקום היה טעים)
(הסיפור השני)
פרק לכבוד התמונות החדשות של מינסאנג
YOU ARE READING
Next to the Traffic Light | Minsung (HEB)
Fanfictionבכל פעם הם נפגשים מחדש על יד הכפתור של הרמזור, ובכל פעם מחדש משהו אחר לוחץ על הכפתור. מה יקרה כשידברו? ואיפה? מקום #1 ב stray kids 1.11.2020 התחלה: 1.11.2020 עריכה: 29.12.2020 סיום: 31.12.2020